Zolang je je in gematigde vorm 'schuldig' voelt, blijf je op goed gewicht. Zolang je er maar niet van in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
CA pas op dat t geen obsessie wordt he... je bent al heel veel afgevallen en je sport genoeg. Niet schuldig voelen als je een keer wat ongezonds eet.
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, in Katwijk ken ik ook nauwelijks mensen van mijn leeftijd.
I need more lovin than that.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dertig seconden krijg je man. Meer niet.
Is je chips al op?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die zich druk maken over dat ze te veel eten
Iedere pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die zich druk maken over dat ze te veel eten
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.quote:
Is er een uitgaansleven daar ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.
Gewoon meer bewegen, hoef je je ook niet zo druk te maken over hoeveel en wat je eetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere pondje gaat door het mondje
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar hongerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere pondje gaat door het mondje
Een discotheekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een uitgaansleven daar ja?
Ik dacht dat het best klein was
Ohh gezelligheidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Een discotheekEn wat andere tienercafeetjes/ouwelullenbars her en der.
ben dan toch benieuwd bij welk van de 2 kree zijn vrienden scoort hihiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Een discotheekEn wat andere tienercafeetjes/ouwelullenbars her en der.
maar wel een "geboren" katwijker dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.
Jij hoeft jezelf toch niets te ontzeggen? Je ziet er prima uit, geen geslijm want honden. C_A heeft alleen een beetje een wannabe-sporty-spice instelling. Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar honger
Ik eet als ik honger heb, ben groot deel van de de dag buiten aan het lopen, dus mag ook best honger hebben savonds
Dat is voor veel mensen makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen, hoef je je ook niet zo druk te maken over hoeveel en wat je eet
Natuurlijk krijg je honger als je niets eetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar honger
Ik eet als ik honger heb, ben groot deel van de de dag buiten aan het lopen, dus mag ook best honger hebben savonds
Stairsje zit naast mn huis, toch maar een katwijk meet dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een uitgaansleven daar ja?
Ik dacht dat het best klein was
Chillen op het strand dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Stairsje zit naast mn huis, toch maar een katwijk meet dan?
Worst wel dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik eet vrijwel geen snoep noch koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strand, zwemmen terrasje en stairs of de discoquote:
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hoeft jezelf toch niets te ontzeggen? Je ziet er prima uit, geen geslijm want honden. C_A heeft alleen een beetje een wannabe-sporty-spice instelling. Ieder z'n ding.
Strakke buikjes zijn overrated. Iets om in te knijpenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Worst wel dan?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JaJammer dat je geen kookworst lustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ga ik wel in de distance staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Strandmeet, goed idee.
Kan ik tenminste mijn Baywatch zwembroek aan.
in de mist. met groene lampen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef twi het volgende:
Leuk idee, idioot om uit te voeren. Beetje moeilijk te bereiken.
Alhoewel, als Boven-Leeuwen al lukt...
nou niet zo negatief, half uur met de bus vanaf leiden cs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef twi het volgende:
Leuk idee, idioot om uit te voeren. Beetje moeilijk te bereiken.
Alhoewel, als Boven-Leeuwen al lukt...
Ik wil het elke dag gaan doen, heb overdag toch genoeg tijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!
al sla je me dood.quote:
Geen idee, ik zag niksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof je in de twilight zone terecht bent gekomen he
wat kansloos. zoveel plek, zo mooi, en dan mag je er niet slapen en neukenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar je mag ook geen seks hebben in de duinen
Mijn schoot.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In wiens schoot lag jij met je hoofd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar je mag ook geen seks hebben in de duinen
balen dat spieroefeningen voor de belangrijkste zones (billen en buik) de meest saaie oefeningen zijn en je meestal als een hork op de grond moet liggen .. mijn vloer ligt niet lekkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil het elke dag gaan doen, heb overdag toch genoeg tijd
En ik wil ook mijn strakke buikje terug....
Ik dacht bij mur..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In wiens schoot lag jij met je hoofd dan?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn schoot.Maar dat kan niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dan weet ik het ook niet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
mag wel maar niet over het prikkeldraad hahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat kansloos. zoveel plek, zo mooi, en dan mag je er niet slapen en neuken
And some people need to help somebody.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wacht, het was darkness. Afraid to step in to the light.
Bij captain.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht bij mur..
[..]
Maar dat kan niet..
Dus dan weet ik het ook niet
Matje kopenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
balen dat spieroefeningen voor de belangrijkste zones (billen en buik) de meest saaie oefeningen zijn en je meestal als een hork op de grond moet liggen .. mijn vloer ligt niet lekker
Pump? Hihi is wel de irritantste les. Maar wel goed voor armspieren en billenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef marbasnarf het volgende:
maar eh.. CA... als we de combat apart doen in ons huiskamers... misschien dat je dan mee wil naar pump..? wilde combat en pump doen en combat is bij deze al geregeld hihi
edit: en b-kick, maar moet ff school zoeken die daar goed les in geeft
Huishouden doen en verder vrij weinig denk ikquote:
school....quote:
Metal huishouden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huishouden doen en verder vrij weinig denk ik
irritant..? hoezo.. ik vond t leuk en lekker (en niet zon moeilijk choreografie hihi)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pump? Hihi is wel de irritantste les. Maar wel goed voor armspieren en billen
Wat ga je leren?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
school....
zaterdag en zondag van 9 - 18 + 3 uur per dag auto rijden
Mentaal ga ik flink huishoudenquote:
ben bezig met opleiding tot kynologisch gedragstherapeut (moeilijke honden her-opvoeden)quote:
Kan je dat ook op mannen toepassen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben bezig met opleiding tot kynologisch gedragstherapeut (moeilijke honden her-opvoeden)
1e stap is om de basis aan te leren (zit, wandelen zonder trekken, af, dat soort dingen)
en daar heb ik morgen proef-praktijk-examen voor en zondag een lezing die ik bij moet wonen
had ik al verteld dat je heeeeeel erg op mn zussie lijktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben bezig met opleiding tot kynologisch gedragstherapeut (moeilijke honden her-opvoeden)
1e stap is om de basis aan te leren (zit, wandelen zonder trekken, af, dat soort dingen)
en daar heb ik morgen proef-praktijk-examen voor en zondag een lezing die ik bij moet wonen
tuurlijk, ook mannen zijn te conditionerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je dat ook op mannen toepassen?
Je mag onze hond komen africhtenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee had je niet gezegd... misschien ben ik stiekem je zusje... * fucking with the mind gna-gna *quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
had ik al verteld dat je heeeeeel erg op mn zussie lijkt
Biertje is ipv snoepjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tuurlijk, ook mannen zijn te conditionerenmaar zal dan tieten moeten inzetten ipv een tennisbal vrees ik
oh nou zou dat leuk vinden hoor, ben helemaal in mn element tijdens t trainen hihiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag onze hond komen africhten
Hij kan alleen zit en pootje
nee haha dat had ik al aan je facebook gezien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee had je niet gezegd... misschien ben ik stiekem je zusje... * fucking with the mind gna-gna *
dat kan nooit goed gaan... als ik eindelijk beetje vorderingen maak binnen zijn gedrag, is hij ladderzat en moet ik de training stoppen hahaquote:
Net of dat zo makkelijk werkt bij onsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tuurlijk, ook mannen zijn te conditionerenmaar zal dan tieten moeten inzetten ipv een tennisbal vrees ik
Als het dichterbij was mocht je het zo doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh nou zou dat leuk vinden hoor, ben helemaal in mn element tijdens t trainen hihi
Ik hoop serieus toch niet dat mijn zusje hier mee leestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee had je niet gezegd... misschien ben ik stiekem je zusje... * fucking with the mind gna-gna *
ruilen met een snoepje..?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als het dichterbij was mocht je het zo doen
Vooral iets van 'los' ofzo
Wat ie in zn bek heeft houdt ie ook in zn bek
Ik hoop sowieso dat er geen bekenden van me zijn die hier meelezenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop serieus toch niet dat mijn zusje hier mee leest
Stiekem alcohol vrij bier gebruikenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan nooit goed gaan... als ik eindelijk beetje vorderingen maak binnen zijn gedrag, is hij ladderzat en moet ik de training stoppen haha
Intereseert ie zich niet voor..quote:
goed idee...!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem alcohol vrij bier gebruiken
Oh sommige zou ik niet zo erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso dat er geen bekenden van me zijn die hier meelezen
Dat proef je ook niet hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem alcohol vrij bier gebruiken
Ik heb al afgerichtquote:
Ik probeerde het wel wat in de gaten te houden, zeker in de tijd dat ik nog in Sexy en Gewaagd postte.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sommige zou ik niet zo erg vinden hoor.
ah.. zon typ hihiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Intereseert ie zich niet voor..
Hij rent er heel uitdagend mee weg
hmmm nou ik wel, van de meeste dan, want ben best wel heel open geweest over alles hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh sommige zou ik niet zo erg vinden hoor.
Aporteren kan ie ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah.. zon typ hihi
gewoon op de grond gaan zitten en hem negeren.. of er een aport spel van maken..
Toen mijn border nog pupje was had hij ook af entoe spullen gepikt die hij niet mocht hebben en als ik het af wilde pakken maakte hij spel van... gaf hem altijd commando om te brengen
vrolijk klappen in mn handen en hem bij me roepen (later "in de hand" commando aangeko ppeld)
Bang dat ze jaloers werden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik probeerde het wel wat in de gaten te houden, zeker in de tijd dat ik nog in Sexy en Gewaagd postte.
Zeker daarom ga ik hier niet alles neerplempenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nou ik wel, van de meeste dan, want ben best wel heel open geweest over alles hier.
En soms is het maar beter dat niet iedereen weet wat je zo op je gedachten hebt.
ghehehe arme mamaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Aporteren kan ie ook nietHij rent wel achter iets wat je gooit aan, maar brengt het nooooooit terug
Nja, eigenlijk is dat meer mams probleem.. haar hond, ze zoekt het maar uit als ie weer wat opvreet wat ie niet mag
Ik gooi zo alles neer met de gedachte dat ik helemaal anoniem ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker daarom ga ik hier niet alles neerplempen
Dat was myrquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
hoe gata het trouwens met de hond van je onderbuurman joy..? (of was het myr)
Niet even vragen hoe het met de beste man zelf gaat na z'n hartaanval?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
hoe gata het trouwens met de hond van je onderbuurman joy..? (of was het myr)
nee want t was geen beste man, die buurman van myr (sorry joy)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:11 schreef twi het volgende:
[..]
Niet even vragen hoe het met de beste man zelf gaat na z'n hartaanval?
Ik heb hier niet anoniem maar goed meeste mensen waarvan ik het erg zou vinden dat ze sommige dingen weten zijn niet zo vaak onlinequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik gooi zo alles neer met de gedachte dat ik helemaal anoniem ben.
Maarja dat is onderhand ook al niet helemaal meer zo.
Maar vertrouw er maar op dat iedereen die mijn echte naam en facebook (en ja wtf alles bijna als je een naam hebt en woonplaats)
heeft het voor zich houdt
Niet zo bescheiden, ik snap het jij het niet haalt bij mijn goddelijke lichaam maar toch jij hebt ook een mooi lichaamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Zo super bijzonder was het ook weer niet
Ex-collega van me doet ook mee!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben ff lesplannen schrijven.. lees wel met een half oog mee hoor
trouwens... om half 9 op rtl 4 (herinner jullie later wel) is holland got talent en 2 mensen die ik ken doe mee. ze gaan dogfrisbee laten zien... doe die sport ook en is zo gaaf...!!
True, moet in jou wel mijn meerdere erkennenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ik snap het jij het niet haalt bij mijn goddelijke lichaam maar toch jij hebt ook een mooi lichaam
Nou ik ben hier min of meer anoniem, behalve iedereen die nu mijn facebook heeft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb hier niet anoniem maar goed meeste mensen waarvan ik het erg zou vinden dat ze sommige dingen weten zijn niet zo vaak online
Ben je ooit wel eens naar een meet geweest kree?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben hier min of meer anoniem, behalve iedereen die nu mijn facebook heeft.
Oja en ik heb foto's gepost maargoed zo snel zal ik wel niet herkend worden op straat.
Schaam me ook niet echt voor alles wat ik hier dan ook heb gezegd.
heb alleen geen zin dat ik iemand tegen kom en dat ik dan dit moet vertellen.
Behalve iedereen die hier toch meepost want die weten het natuurlijk
Ik word gelukkig niet op straat herkend als zijnde fokkerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik ben hier min of meer anoniem, behalve iedereen die nu mijn facebook heeft.
Oja en ik heb foto's gepost maargoed zo snel zal ik wel niet herkend worden op straat.
Schaam me ook niet echt voor alles wat ik hier dan ook heb gezegd.
heb alleen geen zin dat ik iemand tegen kom en dat ik dan dit moet vertellen.
Behalve iedereen die hier toch meepost want die weten het natuurlijk
Ja ik ben niet zo sterk in armen, misschien dat ik het daarom irritant vindquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
irritant..? hoezo.. ik vond t leuk en lekker (en niet zon moeilijk choreografie hihi)
Nee, maar wel over gedacht maar het was een beetje ver weg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je ooit wel eens naar een meet geweest kree?
Tevens hoi
Zijn helemaal geen leuke mensen hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nee, maar wel over gedacht maar het was een beetje ver weg.
Trouwens nog zou ik het niet zo makkelijk doen. Hoewel het me heel leuk lijkt om eens de echte gezichten achter iedereen te zien.
Ongetwijfeld gezellig
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn helemaal geen leuke mensen hier.
zwartkijker:Pquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn helemaal geen leuke mensen hier.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de meeste hier zijn wel gezellig.
Maar je moet de microfoons weg houden bij ze.
ojee ja ik heb de filmpjes gezien volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de meeste hier zijn wel gezellig.
Maar je moet de microfoons weg houden bij ze.
Dat was van Jolene, dus daar kun je snarf en jezelf de schuld van geven.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten hebben dagenlang in een hoekje zitten janken
Oh ja, dat ging echt slecht ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was van Jolene, dus daar kun je snarf en jezelf de schuld van geven.
En ik, maar dat heb ik maar niet laten horen. Anders zou de rest de moed verliezen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, dat ging echt slecht ja.
Alleen Rob kon wel zingen
Jij hebt toch helemaal niet gezongen? Owja, ze draaiden geen Rammstein, anders had ik misschien wel een gokje gewaagdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
En ik, maar dat heb ik maar niet laten horen. Anders zou de rest de moed verliezen.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal niet gezongen?
En ik bij Long Distance Callingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal niet gezongen? Owja, ze draaiden geen Rammstein, anders had ik misschien wel een gokje gewaagd
Ik ben te lamlendig om iets te gaan doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik verveel me
dan ga je douchen en filmpje kijken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben te lamlendig om iets te gaan doen
Dat is misschien helemaal geen gek ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan ga je douchen en filmpje kijken?
Goed ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan ga je douchen en filmpje kijken?
klinkt wel positief hehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon drankje, 't is doordeweeks he. Ze wilde niet wachten hehe
nou dan zou ik zeker daten... heb je iig nog waar voor je geld hihiquote:
Ik ga niks verwachten. Ga d'r met een neutrale instelling naartoe en probeer gewoon een leuke tijd te hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:49 schreef kree het volgende:
vraag ik me af, wat verwacht je ervan fax?
Weet je al wat meer over dr?
leuk! en als t niets wordt en je iig een avondje gezellig buiten de deur gehad toch!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga niks verwachten. Ga d'r met een neutrale instelling naartoe en probeer gewoon een leuke tijd te hebben![]()
Ik ken d'r nog niet heel erg goed, we hebben slechts 2 keer gechat en wat sms'jes verstuurd. Ze had geen zin in wekenlang chatten en sms'en, en da's mooi want dat wil ik ook niet (hoewel dit wel heel erg snel is hehe)
Nu hebben we wel zat om over te praten in ieder geval.
Maar ik vind d'r wel leuk uitzien en ik vermoed dat ze voor mij een leuk karakter heeft. Ben wel optimistisch wat dat betreft.
Is dat wat dan?quote:
ja je lijkt een beetje op mij vond het toen ook allemaal zo snel gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga niks verwachten. Ga d'r met een neutrale instelling naartoe en probeer gewoon een leuke tijd te hebben![]()
Ik ken d'r nog niet heel erg goed, we hebben slechts 2 keer gechat en wat sms'jes verstuurd. Ze had geen zin in wekenlang chatten en sms'en, en da's mooi want dat wil ik ook niet (hoewel dit wel heel erg snel is hehe)
Maar ik vind d'r wel leuk uitzien en ik vermoed dat ze voor mij een leuk karakter heeft. Ben wel optimistisch wat dat betreft.
Wat leukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
voor faxie werkte het iigquote:
Hoe? Waar? Wanneer? Leg eens uit zonder al die kansloze cliffhangers joh! Je begint op je BFF te lijkenquote:
wilde het net gaan vragenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe? Waar? Wanneer? Leg eens uit zonder al die kansloze cliffhangers joh!
Tja 't is niet goedkoop vind ik.... maar er zitten wel een hoop vrouwen.quote:
Datingsites vind ik maar lastig. Heel weinig succes daarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja 't is niet goedkoop vind ik.... maar er zitten wel een hoop vrouwen.
Alleen die krijgen wel veel berichten, as usual.
Voor extra'tjes, zoals gratis members in staat stellen berichten met je uit te wisselen, moet je extra lappen.
't Is ook mijn eerste keer via een datingsite trouwens.
Beetje een anticlimax ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
Die cliffhangers is echt enorm in gebakken, ik moet meer to the point komen.
Maar ik ben weer eens wat wezen doen met moeder, zodoende weer wat credits gekweekt.
Volgende stap is een inleidende post met "Hoi".quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
Die cliffhangers is echt enorm in gebakken, ik moet meer to the point komen.
Maar ik ben weer eens wat wezen doen met moeder, zodoende weer wat credits gekweekt.
dat is slim als je 30-04 koninginnedag wilt vierenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
zo... ga ff een lang weekend vrij plannen binnenkort... ff behoefte aan vrije tijd!
heb ma 30 april zoiezo vrij gemaakt, denk dak di 1 mei ook lekker vrij hou!
lekker 4 dagen vrij!!!
Nog 1 week werken en dan 2 weken vrijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
zo... ga ff een lang weekend vrij plannen binnenkort... ff behoefte aan vrije tijd!
heb ma 30 april zoiezo vrij gemaakt, denk dak di 1 mei ook lekker vrij hou!
lekker 4 dagen vrij!!!
juist! 2 vliegen in 1 klap!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is slim als je 30-04 koninginnedag wilt vieren
Wat had je verwacht?quote:
opschepper... ik heb net 5 dagen gewerkt, nu 2 dagen school en dan weer 5 dagen werken (= 12 dagen achter elkaar voor mn bedrijf bezig) dan 1 weekend vrij en dan weer 12 dagen school/werken... vind dak daarna best wel een lang weekend verdiend heb!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog 1 week werken en dan 2 weken vrij
heb nog nooit koninginnendag gevierd, mn mama is die dag jarig, dus dit jaar gaat de 1e keer worden!quote:
Ik heb het verdiendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opschepper... ik heb net 5 dagen gewerkt, nu 2 dagen school en dan weer 5 dagen werken (= 12 dagen achter elkaar voor mn bedrijf bezig) dan 1 weekend vrij en dan weer 12 dagen school/werken... vind dak daarna best wel een lang weekend verdiend heb!
Jouw moeder heet Bea?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit koninginnendag gevierd, mn mama is die dag jarig, dus dit jaar gaat de 1e keer worden!
Haha, dus jou achternaam is dus niet Van Oranje Nassau enz, enzquote:
klopt ook, je bent op dreef!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, dus jou achternaam is dus niet Van Oranje Nassau enz, enz
ik wil ook ff over de rommelmarkt, ook nog nooit gedaan op koninginnendag .. ben een koninginnendag-maagdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een helm verkocht voor 20 euro op Koninginnedag.
Was wel een mensen magneet.
Dank jequote:
Is leuk man! Alleen voor de echte koopjes moet je wel vroeg opstaan. En nu maar hopen dat we dan mooi weer hebben!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook ff over de rommelmarkt, ook nog nooit gedaan op koninginnendag .. ben een koninginnendag-maagd
Ik stond niet eens op de rommelmarkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook ff over de rommelmarkt, ook nog nooit gedaan op koninginnendag .. ben een koninginnendag-maagd
nog een maand bikkelen en dan.... vrije dagen, feest, hopelijk veel zon!quote:
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog een maand bikkelen en dan.... vrije dagen, feest, hopelijk veel zon!
Hoe meer druk er achter zit, hoe korter je op de WC zit. Dus gewoon gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
hoooow ik moet zooooooo nodig naar de wc... maar er zou rond 8 uur iemand een sleutel komen halen, durf t er dus eigenlijk niet op te gokken...
maar hoop wel dat hij opschiet, anders gata t helemaal mis hier
Op 20 april mag het ook wel zonnige zijn niet zo zeer voor mijzelf maar vooral zusje die gaat trouwen danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nog een maand bikkelen en dan.... vrije dagen, feest, hopelijk veel zon!
nee ik moet poepen... en staat zo raar om de deur op ene kiertje open te doen... sleutel aan geven en ondertussen mn broek op mn enkels ... hoop zoooo dat hij opschiet, zit al half uur met de billen bij elkaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
Ik hoop ook op veeeeeeel zon!
Heb je nou al geplast?
oh, van mij mag dan ook de zon schijnen.. en alle dagen ertussen ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op 20 april mag het ook wel zonnige zijn niet zo zeer voor mijzelf maar vooral zusje die gaat trouwen dan
En alle dagen er omheen ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, van mij mag dan ook de zon schijnen.. en alle dagen ertussen ook!
ja vooral OOK de dagen ervoor, dan is zusje lekekr bruin op haar mooie dag!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En alle dagen er omheen ook!
Gewoon vanaf nu zonnige en droog overdag en 's nachts regenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja vooral OOK de dagen ervoor, dan is zusje lekekr bruin op haar mooie dag!
ik had gewoon gaan poepen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik moet poepen... en staat zo raar om de deur op ene kiertje open te doen... sleutel aan geven en ondertussen mn broek op mn enkels ... hoop zoooo dat hij opschiet, zit al half uur met de billen bij elkaar
momentjeeeee (over het geblaf van stoute jessie-hond hene roepen) duurt t nog een minuut met afvegen enzo.. en dan doe ik de deur open en ruikt hij poepquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had gewoon gaan poepen hoor
en als ik de bel had gehoord, dan even MOMENTJE roepen ofzo
In Belgie poepen ze wel.quote:
kun je niet hier glee luisteren en die sleutel geveb... kan ik ff poepen (op zn nederlands)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verveel me......
Ik luister Glee liedjesNu even in bad
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kun je niet hier glee luisteren en die sleutel geveb... kan ik ff poepen (op zn nederlands)
nee, dan valt t hem denk ik niet eens op dat mn gang stinktquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, dan valt t hem denk ik niet eens op dat mn gang stinkt
is t aso als ik de sleutel in envelop aan de voordeur hang... sorry maar rond 8 uur.. dan ben je om half 9 toch echt te laat toch???quote:
Uhmz kan je doen... en dan even poepen... En na het poepen even kijken of hij al geweest is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t aso als ik de sleutel in envelop aan de voordeur hang... sorry maar rond 8 uur.. dan ben je om half 9 toch echt te laat toch???
zou me niets verbazen het is echt een (lelijke) sukkelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz kan je doen... en dan even poepen... En na het poepen even kijken of hij al geweest is.
Misschien heeft hij ze klok nog niet een uur vooruit gezet. En is het bij hem pas half 8
Ja ik kan het niet zienquote:
Ow... dan gewoon aan de deur hangenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou me niets verbazen het is echt een (lelijke) sukkel
www.charmedangelgaatinbad.nlquote:
Hé!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou me niets verbazen het is echt een (lelijke) sukkel
En nog klikken ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow... dan gewoon aan de deur hangen
[..]
www.charmedangelgaatinbad.nl
moet ik dan op t brefje erbij zetten dak even ben poepen en daarom niet kan open doen...??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow... dan gewoon aan de deur hangen
sorry, ben jij de 2e vriend van mijn conculega...?quote:
quote:
of je zegt, ik ben even douchen vandaar de sleutel in de envelop aan de deurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ik dan op t brefje erbij zetten dak even ben poepen en daarom niet kan open doen...??ghehehehe leest straks mn buurman het
Ohquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry, ben jij de 2e vriend van mijn conculega...?
zomaar heeft ze er 2...!!!
heheh en dan hooet hij me doortrekken en kom ik van de wc af... kan altijd zeggen dak op die manier altijd mn haar uitspoelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
of je zegt, ik ben even douchen vandaar de sleutel in de envelop aan de deur
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heheh en dan hooet hij me doortrekken en kom ik van de wc af... kan altijd zeggen dak op die manier altijd mn haar uitspoel
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heheh en dan hooet hij me doortrekken en kom ik van de wc af... kan altijd zeggen dak op die manier altijd mn haar uitspoel
dat kan niet... tis de huissleutel van zijn vriendin... en hij kan haar huis niet in zonder de sleutel op te halen... lijtk me sterk dat hij al een half uur in haar voortuin staat te bedenken wat hij ook al weer vergeten was hahaquote:
Misschien is hij gewoon te laat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat kan niet... tis de huissleutel van zijn vriendin... en hij kan haar huis niet in zonder de sleutel op te halen... lijtk me sterk dat hij al een half uur in haar voortuin staat te bedenken wat hij ook al weer vergeten was haha
misschien is hij wel aan het poepenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon te laat?
Misschien was hij er vorige week!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien is hij wel aan het poepen
Op welke manier?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben wij het wel over hetzelfde?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik veel?
In de bosjes, bij zijn vriendin in de tuin, of gewoon thuis?
zo dat lucht op...!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon te laat?
in mijn voortuin....! ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee... hihiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben wij het wel over hetzelfde?
Watchmen is een toffe film op rtl5quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef kree het volgende:
get ga me ook vervelen.
kan nog een filmpje kijken.
Of bij mn buuf aanbellen.
Maar ben gewoon echt een beetje moe en heb geen zin meer om me helemaal op te knappen.
Nou nog 1 optie open.
Blijf maar op fok hangen dan
poepen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hebben wij het wel over hetzelfde?
Jammerquote:
Poepen als schijten of poepen als in neuken?quote:
Zo was het lekker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zo dat lucht op...!
ga niet mn endeldarm laten scheuren omdat hij geen klok kan kijken
poepen in het vlaams.. betekend batsenquote:
Schijtenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Poepen als schijten of poepen als in neuken?
ah is effe kijkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Watchmen is een toffe film op rtl5
Shitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
ah is effe kijken
als de digitale tv tenminste meewerkt
afentoe werkt het en soms moet ik weer terug naar analoog :S
Echt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
poepen in het vlaams.. betekend batsen
Neinquote:
Dat is zeker en vast.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt?weet ik veel ik ken geen Vlaams
uitgekauwd hoor.quote:
tis leuk!! en dogfrisbee is aanwezig (als t goed is)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat al weer begonnen?
Hmm ik lig net in bad
Tot hoe laat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis leuk!! en dogfrisbee is aanwezig (als t goed is)
nu een jongleerder/jongleur..? wel gaaf!
yep ligt aan het kaartje die eigenlijk van mn moeder is en zij heeft nu die van mijquote:
Ergens klinkt dat heel dubbelzinnigquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
idioot heeft zon lange dunne ballon ingeslikt en toen lekgeprikt... hij piept nu
Succesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga de honden uitlaten en op bed verder kijken...
morgen om 7.30 ga ik rijden, normaal gaat mn wekker pas om 9.00, dusvoor mij erg vroeg morgen haha
Ja slim planquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga de honden uitlaten en op bed verder kijken...
morgen om 7.30 ga ik rijden, normaal gaat mn wekker pas om 9.00, dusvoor mij erg vroeg morgen haha
quote:
danku!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja slim plan
Veel succes morgen
Hallo geil0n Myraela.quote:
lekker subtielquote:
Ik hoop het voor je dominatrixquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen slijmen tegen myr, ik weet dat ze mijn liefde en eerlijkheid zal waarderen.
Wat heb je al allemaal geleerd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
Verder overleg ik met mijn 15 jarige "zusje" over hoe vrouwen denken
Wachten tot ze 16 is en keihard batsenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
lekker subtiel
Nou als ik nog even wat van mezelf mag mededelen
ik heb geen reet uitgevoerd en hang nog achter fok en het volgende plan is (uit)slapen.
Verder overleg ik met mijn 15 jarige "zusje" over hoe vrouwen denken
Strookt niet echt met mijn idee, maar dat zal de generatiekloof wel zijn.
Oja jullie hoeven hier geen gekke dingen over te denken hoor
euhm dat ik eerder had moeten smsen na het gezellige avondje.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je dominatrix
Is aardig bedoeld btw
in die richting wilde ik het nou niet meer sturenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wachten tot ze 16 is en keihard batsen
Eeh tja het is niet echt mn zusje maar de meeste kennen het verhaal wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar wat je zusje te vertellen had
Ik had ook allang gesmst. Maar goed dat ben ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
euhm dat ik eerder had moeten smsen na het gezellige avondje.
Ok kan ik nog inkomen.
En dat de man altijd het initiatief moet nemen om opnieuw af te spreken.
(terwijl ik denk van als ze me leuk vindt dan had ze ook wel effe kunnen smsen. eerste keer koffie was bij mij dus volgende keer bij haar)
het kutte is ik heb geen idee wat ze van me vindt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook allang gesmst. Maar goed dat ben ik
Je merkt het vanzelf als ze je niet leuk vindquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
het kutte is ik heb geen idee wat ze van me vindt.
Gezellig was het wel, maar het is er 1 die in de verzorging loopt en ik weet wel dat dat van die typjes zijn die altijd leuk doen tegen iedereen (meestal)
En nu wil ik mezelf niet gelijk opdringen ofzo/.....
das de tweede keer dat ik dit nu hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je merkt het vanzelf als ze je niet leuk vind
Nou ja eigenlijk ligt het eraan hoe eerlijk ze isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
das de tweede keer dat ik dit nu hoor.
Vertel me dan is hoe ik dat moet merken
Zo vaag zijn we niet hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef kree het volgende:
kijk als ik een klap in mn bek krijg dan is het duidelijk.
Maar als je een hele avond leuk met iemand praat, waar de fuck kan ik aan zien dat ze me leuk vindt?
Dat wil ik weten....
Vrouwen zijn zo vaag....
Nee, het is altijd redelijk doorzichtig wanneer er een spelletje gespeeld wordt.quote:
Nee was gewoon gezellig beetje praatje over van alles en nog wat en ik denk dat er van beide kanten niet geflirt werd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo vaag zijn we niet hoor
Heeft ze geflirt met je?
Gewoon weer eens op de koffie gaan of eens met mooi weer een wandeling langs het strand of zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee was gewoon gezellig beetje praatje over van alles en nog wat en ik denk dat er van beide kanten niet geflirt werd.
Maar logisch ook als je elkaar voor het eerst spreekt denk ik?
Vraag me gewoon af hoe ik dit nou wat verder kan uitbreiden naar meer.
Daar schiet ik gewoon in tekort.
Geen ervaring.
Als ze ja zegt dan zal er toch echt wel een klik zijn... Ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hmm ja moeilijk
Morgen gewoon even bellen of sms'en en vragen of ze nog een keer wilt afspreken.
Als je haar echt leuk vind, waarom wachten dan? Als ze je niet leuk vind, dan hoop ik dat ze eerlijk is en zegt dat ze er geen zin in heeft
Maar als ze ja zegt... Lijkt mij dat het wederzijds is
Toch?
Kan nog steeds vriendschappelijk zijn danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hmm ja moeilijk
Morgen gewoon even bellen of sms'en en vragen of ze nog een keer wilt afspreken.
Als je haar echt leuk vind, waarom wachten dan? Als ze je niet leuk vind, dan hoop ik dat ze eerlijk is en zegt dat ze er geen zin in heeft
Maar als ze ja zegt... Lijkt mij dat het wederzijds is
Toch?
Ja dat wel...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan nog steeds vriendschappelijk zijn dan
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef kree het volgende:
ja ik zie er wel hoop in hoor.
tis sowieso een leuke meid en alleen is het gewoon om te lullen dan is het nog gezellig.
Maar hoop natuurlijk dat er meer in zit
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoor ik ben lui en ik lig in bed series te kijken
Euh ja dat lijkt mij wel. Maar goed ik ben misschien niet de juiste persoon omdat te vragenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel...
Maar bij een tweede afspraak kan je misschien wel een beetje flirten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |