Zolang je je in gematigde vorm 'schuldig' voelt, blijf je op goed gewicht. Zolang je er maar niet van in een hoekje gaat zitten huilen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
CA pas op dat t geen obsessie wordt he... je bent al heel veel afgevallen en je sport genoeg. Niet schuldig voelen als je een keer wat ongezonds eet.
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, in Katwijk ken ik ook nauwelijks mensen van mijn leeftijd.
I need more lovin than that.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dertig seconden krijg je man. Meer niet.
Is je chips al op?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die zich druk maken over dat ze te veel eten
Iedere pondje gaat door het mondjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die zich druk maken over dat ze te veel eten
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.quote:
Is er een uitgaansleven daar ja?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.
Gewoon meer bewegen, hoef je je ook niet zo druk te maken over hoeveel en wat je eetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere pondje gaat door het mondje
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar hongerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Iedere pondje gaat door het mondje
Een discotheekquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een uitgaansleven daar ja?
Ik dacht dat het best klein was
Ohh gezelligheidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Een discotheekEn wat andere tienercafeetjes/ouwelullenbars her en der.
ben dan toch benieuwd bij welk van de 2 kree zijn vrienden scoort hihiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Een discotheekEn wat andere tienercafeetjes/ouwelullenbars her en der.
maar wel een "geboren" katwijker dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Meng me niet in het lokale uitgaansleven, ben daarbuiten niet zo sociaal ingesteld. Vrienden die naar elders zijn verhuisd.
Jij hoeft jezelf toch niets te ontzeggen? Je ziet er prima uit, geen geslijm want honden. C_A heeft alleen een beetje een wannabe-sporty-spice instelling. Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar honger
Ik eet als ik honger heb, ben groot deel van de de dag buiten aan het lopen, dus mag ook best honger hebben savonds
Dat is voor veel mensen makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen, hoef je je ook niet zo druk te maken over hoeveel en wat je eet
Natuurlijk krijg je honger als je niets eetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik mezelf ga ontzeggen om te snoepen/eten krijg ik alleen maar honger
Ik eet als ik honger heb, ben groot deel van de de dag buiten aan het lopen, dus mag ook best honger hebben savonds
Stairsje zit naast mn huis, toch maar een katwijk meet dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is er een uitgaansleven daar ja?
Ik dacht dat het best klein was
Chillen op het strand dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Stairsje zit naast mn huis, toch maar een katwijk meet dan?
Worst wel dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik eet vrijwel geen snoep noch koekjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
strand, zwemmen terrasje en stairs of de discoquote:
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hoeft jezelf toch niets te ontzeggen? Je ziet er prima uit, geen geslijm want honden. C_A heeft alleen een beetje een wannabe-sporty-spice instelling. Ieder z'n ding.
Strakke buikjes zijn overrated. Iets om in te knijpenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Worst wel dan?
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JaJammer dat je geen kookworst lustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ga ik wel in de distance staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Strandmeet, goed idee.
Kan ik tenminste mijn Baywatch zwembroek aan.
in de mist. met groene lampen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef twi het volgende:
Leuk idee, idioot om uit te voeren. Beetje moeilijk te bereiken.
Alhoewel, als Boven-Leeuwen al lukt...
nou niet zo negatief, half uur met de bus vanaf leiden cs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:46 schreef twi het volgende:
Leuk idee, idioot om uit te voeren. Beetje moeilijk te bereiken.
Alhoewel, als Boven-Leeuwen al lukt...
Ik wil het elke dag gaan doen, heb overdag toch genoeg tijdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou stiekem zou ik ook wel weer mn strakke buikje terug hebben hoor... maar ik haat spieroefeningen... dus wel blij met de combat dvd's van CA, das al een stuk leuker!!
al sla je me dood.quote:
Geen idee, ik zag niksquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof je in de twilight zone terecht bent gekomen he
wat kansloos. zoveel plek, zo mooi, en dan mag je er niet slapen en neukenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, maar je mag ook geen seks hebben in de duinen
Mijn schoot.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In wiens schoot lag jij met je hoofd dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |