Ja ik ben ook benieuwd! Mika was met 3270 gram veel lichter dan Sander, maar hij groeit zo hard dat ik denk dat ze elkaar niets meer schelen als we elkaar straks zien! De onderkin is hier ook goed aanwezig hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
(Was heel grappig: Klavertje bleek haar keizersnee te krijgen in hetzelfde ziekenhuis als ik, een paar dagen eerder. Zij lag er nog, de dag dat ik de operatie kreeg en toen ben ik nog even gedag gaan zeggen.).[/sub]
Wij hebben daar de koeien-variant van (gekregen)!quote:Op zondag 1 april 2012 09:58 schreef bitterend het volgende:
Zoiets zou ik wel kopen denk ik
[ afbeelding ]
Ik snap dan dus niet hoe dat oefenen kan zijn..quote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef Takkembah het volgende:
Pvoess, dat jouw mini wel kan trampolinespringen is dus in mijn vocabulaire ook oefenen geweest.
Staat in mijn post op de vorige bladzijde; zelfde naam, andere schrijfwijze. Mijne is een week ouder dan de jouwe.quote:Op zondag 1 april 2012 12:11 schreef klavertje-4 het volgende:
O nou ben ik benieuwd hoe jouw ventje heet! Mijne is van 6 februari (ik wil niet in het lijstje)
Grappig ook dar je zoveel mika's kent, de enige die ik 'ken' is die van VT!
En onze mika is in hetzelfde ziekenhuis geboren als jullie mika denk ik. (wfg)quote:Op zondag 1 april 2012 12:11 schreef klavertje-4 het volgende:
O nou ben ik benieuwd hoe jouw ventje heet! Mijne is van 6 februari (ik wil niet in het lijstje)
Grappig ook dar je zoveel mika's kent, de enige die ik 'ken' is die van VT!
Je kunt het woord oefenen beter vervangen door het woord stimuleren. Je stimuleert je kindje door hem in die omgeving te plaatsen en dat doe je op het juiste moment.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap dan dus niet hoe dat oefenen kan zijn..
Er staat een trampoline en hij waggelde er zelf heen en ging er zelf op staan.
Ik vind dus dat als ik met hem op de trampoline was gaan staan het oefenen is.
Ik schrijf dus dat oefenen bij mij niets meer is dan herhaling om een vaardigheid aan te leren. Gelegenheid bieden (door omstandigheid of niet) is bij mij dus ook oefenen.quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap dan dus niet hoe dat oefenen kan zijn..
Er staat een trampoline en hij waggelde er zelf heen en ging er zelf op staan.
Ik vind dus dat als ik met hem op de trampoline was gaan staan het oefenen is.
Haha, nou ik snapte je evengoed hoorquote:Op zondag 1 april 2012 11:59 schreef klavertje-4 het volgende:
O ik quote het verkeerde gedeelte van je post
Maar die toevalligheid qua ziekenhuis blijf ik ook heel leuk vinden
Grappig!quote:Op zondag 1 april 2012 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
en kaarr en ik zijn bevallen in MCA zij op mijn verjaardag van Linus en ik op haar verjaardag van lex (23 sep en 28 sep)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |