Ai, lijkt me echt vervelend voor zo'n kleintje. Hoewel, waarschijnlijk is het vervelender voor jou als moeder dan voor Draakje.quote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Ik kreeg toen ik na de ks uit het zkh ontslagen werd meteen een afsprakenkaartje mee. Ach, het zal wel goedkomen met die afspraken... Betreft de uitslagen heb ik minder vertrouwen, de osteopaat zei ook al dat de kans erin zit dat er een spreidbroek zal moeten komen.
sterkte, i feel your pain.. ik begin morgen voor het eerst..dan is de mijne misschien al wel 6 mnd maar tochquote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef Kyara het volgende:
Aventura
Ik moet morgen weer werken
kan wel janken, echt waar.....
Ik smeer dentinox met een wattenstaafjes op d'r doorkomende tandjesquote:Op maandag 2 april 2012 11:17 schreef Sannne het volgende:
Succes NTS!
Kyara, denk aan je vandaag! Ik mag morgen voor het eerst.. Grr!
Iemand ervaring met gengigel? Ik heb het net even besteld, Elise heeft echt enorm last van dr tanden. Knalrode wangen, een waterval aan kwijl, luieruitslag en zelfs eczeemachtige uitslag op haar benen, armen en schouders. Er zitten 2 dikke witte bobbels op haar tandvlees naast de boven voortanden en onder staat er ook 1 op doorbreken. Dus ga maar eens aan de Gengigel, hoor er veel goeds over.
En de dentinox, hoe brengen jullie die aan? Elise likt alles er meteen weer af.. Kan moeilijk dr tong wegduwen
Andere tips nog?
Daarnaast zit ze ws. ook enorm in de verlatingsangst-fase (Mn lief zei zo stom, pff ben je dokter ofzo, dat je dat weet? Nee, schat, da's heel normaal bij babies. Ow.) Die dacht echt dat ik maar even had bepaald dat ze een soort stoornis had ofzo, haha.
Dus ik heb mn handen vol aan dr
Morgen even relaxen op mn werk![]()
Maar oh, wat ga ik haar missen!
Geen idee, pfft. Allemaal?quote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef Sannne het volgende:
Kan goed, ze zijn ook even oudHoeveel tandjes staan er op doorbreken bij hem?
En volgende week komt hij met een vriendinnetje thuisquote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef Aventura het volgende:
Denk dat ventje gewoon een man van 'alles in een keer' is. Hij kan nu in 1 week opeens in de kruiphouding staan, achteruit tijgeren en kruipen, goed eten...En dan straks heeft-ie ineens een volledig gebit
Die van mij ook.. Die hoort veel meer dan ik, behalve de laatste maanden van de zwangerschap en de eerste paar weken met baby. Maar ik slaap nu echt weer dieper. En voel me ook brakker als mijn slaap gebroken wordt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan hoor jij bij de 1% die zijn kindje hoort in de nachtMijn vriend snurkt vrolijk door alles heen tenzij ik hem wakker maak Lees, aanstoot/por/roep/wakker-schreeuw
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef cleany het volgende:
[..]
Nou...bedankt![]()
![]()
Ben toch degene die er het meeste uit gaat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |