<3quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Volgende keer zet ik een +1 met hartje..goed?
quote:
Oh oh oh wat een mooie kereltjequote:
quote:
dat dacht ik ook...quote:
Dan kunnen we elkaars posts overslaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja idd heel veel mensen doen het anders waar zie je in mijn post dat ik iets anders verkondig??
Ik zeg alleen dat wat Pvoess zegt precies ook is wat ik wou zeggen. Mag ik niet met haar eens zijn?
Mag ik niet vinden dat zij iets zegt dat ik ook vind?
Ik snap jou probleem niet..maar ik hoef het ook niet echt te snappen. Ik erger me aan mensen die echt zo'n nitpicking zijn met wat anderen zeggen.
Had ik ook niet moeten doen. Maar 't was wel precies wat ik dacht op dat moment.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:40 schreef Takkembah het volgende:
Eerder dat er smiley's alsen
gebruikt worden om het ''het niet eens zijn met een ander'' te onderschrijven, ongeacht over hoe vaak hier iemand post.
Goed ideequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaars posts overslaan.
Dat dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:56 schreef octopussy het volgende:
Oh en ik vergeet gewoon helemaal te reageren op Kyara's schatje. Wat een lekker moppie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Precies!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:38 schreef Susie het volgende:
Vind het erg fijn dat ze vetjes heeft hoor! Lekkere spekkiesMaar idd, sommige foto's
In het echt valt het dus niet zo erg op...
Midas was 3390 gram bij zijn geboorte. En 52 cm. Hier meten ze wel gewoon. Wel zonder luier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Precies!. Dit zijn wel ontzettend lieve foto's! En die bal hebben wij ook
.
Kyara, hoe zwaar was Midas eigenlijk bij z'n geboorte? (ik schreef eerst 'hoe oud', muahaha) Ik zie eigenlijk helemaal niet meer dat Sander zo groot is. Komt omdat ik in mijn directe omgeving ook geen vergelijkingsmateriaal heb, denk ik. Maar binnenkort komt Klavertje (van het forum hier) bij mij op bezoek! Haar ventje is een paar daagjes ouder, dus dan kan ik mooi kijken of die veel kleiner is, hihi. (Was heel grappig: Klavertje bleek haar keizersnee te krijgen in hetzelfde ziekenhuis als ik, een paar dagen eerder. Zij lag er nog, de dag dat ik de operatie kreeg en toen ben ik nog even gedag gaan zeggen.).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Kyara wat heje n prachtbaby gemaakt
en Susie dat omvallenen dan die stoicijnse bakkes
![]()
![]()
Lex zeker, die is intens blij, elke dag..elk momentquote:Op zondag 1 april 2012 00:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de indruk dat Lex een Buitengewoon Blije Baby is, KD. Was Elin dat eigenlijk ook?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Kleurdoos het volgende:
haha die vetjesontwijkende foto's
ik vind het juist heerlijk om laks zo dullig mogelijk te kiekenen dat lukt me ook bijzonder goed
Laks kan helemaal niet dullig (was dat?) op een foto staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Kyara wat heje n prachtbaby gemaakt
en Susie dat omvallenen dan die stoicijnse bakkes
![]()
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Een gesprek initiëren, zie je dat als oefenen? Leren is overal.quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind een keukentje kopen dus bijvoorbeeld de ruimte geven om verder te gaan met die ontwikkeling.
Ik zie dat dus niet als oefenen..Een rollenspel uitlokken zie ik als oefenen (en dus wat te ver indien een kind dat zelf dus nog niet in zich heeft.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lex Wies zeker, die is intens blij, elke dag..elk moment![]()
Elin Mette was serieuzer, pittiger ook.. er zat een hoop frustratie in, Lex vindt t wel best, als ie maar te eten krijgt
Onzin. Vastzetten in een wipstoel, één sok over beide voeten trekken, uitsluitend op schoot houden. Er zijn manieren.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef wickie het volgende:
Ze gaat lekker als een speer, ze is niet te stoppen. Bijna kruipen, tijgert al het hele huis rond. Zitten is gaaf en zelf gaan zitten zit er ook aan te komen.
Het gaat zoals het gaat![]()
Ik vind een gesprek initieren niet als oefenen, ik vind dat het goede voorbeeld geven.quote:Op zondag 1 april 2012 00:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een gesprek initiëren, zie je dat als oefenen? Leren is overal.
OMGquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk overigens dat Bitterend niet helemaal doorheeft dat ze zo ein volk ein reich ein führerpost.. die is tevreden met haar manier van opvoeding en is nu zo'n losgeslagen puppy in haar enthousiasme ..een soort van babyopvoedjehova.
Nee idd! Ik weet ook niet wat dullig is (een combi van duf en lullig? :p), maar dat is echt onmogelijk bij Lex! Het is zo'n moppie om te zien!quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Laks kan helemaal niet dullig (was dat?) op een foto staan
Oh hier is ze weer natuurlijk...ik zal mijn mening over jou lekker voor mijzelf bewarenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, tegenover bitterend vind ik het geenszins lullig. Die post altijd als een hork en blijft dat in de toekomst ongetwijfeld doen.Maar jou doe ik er wel tekort mee! Ik ben het niet met je eens, maar als ik je reactie werkelijk gezeur zou vinden zou ik er niet op ingaan.
Ja, dat denk ik ook. En door het onderzoek, omdat daar dus bij de ene helft van de tweelingen die stap te groot was. Dan wordt het ook echt oefenen en niet zoals Aventura zegt: dat het vrijwel vanzelf gaat. En wat bleek ook: dat werkt niet goed. En daarom denk ik dat de meningen toch niet zo sterk verschillen.quote:Op zondag 1 april 2012 08:37 schreef Fee-nix het volgende:
Soemp, ik snap echt helemaal wat je bedoeld... Ik denk dat de misverstanden zijn ontstaan door het woord 'oefenen', blijkbaar heeft iedereen daar een ander beeld bij.
quote:Op zondag 1 april 2012 09:26 schreef bitterend het volgende:
Fee wat een heerlijke ventje heb jij daar!!
en Anouk rolt!![]()
![]()
En Lex niet te vergeten
Dat denk ik ook iddquote:Op zondag 1 april 2012 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat de meningen toch niet zo sterk verschillen.
Fee, fijn dat je hier komt posten. Grappig om te lezen dat je -ook- niet blind bent voor de minder mooie kanten (maar wat een schatje!). Heb ik bij Mattís ook, dat ik soms denk -en zeg- jeeetje, wat ben je zo een trolletje! En de oma's zijn dan vaak wat mopperig tegen me.
Proostquote:Op zondag 1 april 2012 00:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik denk overigens dat Bitterend niet helemaal doorheeft dat ze zo ein volk ein reich ein führerpost.. die is tevreden met haar manier van opvoeding en is nu zo'n losgeslagen puppy in haar enthousiasme ..een soort van babyopvoedjehova.
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?quote:Op zondag 1 april 2012 00:09 schreef Pvoesss het volgende:
ik bedoel dus
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ook begrepen van een vriendin (werkzaam op een kdv), dat die loopstoelen helemaal niet goed zijn voor kindjes? Hoe, wat en waarom, dat weet ik even niet meer hoorquote:Op zondag 1 april 2012 09:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?
Geen volgens mijquote:Op zondag 1 april 2012 09:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Die loopstoel ben ik niet echt fan van..Ik laat mijn baby het liefst lekker kruipen en tijgeren en als ze er klaar voor is dan opstaan met behulp van meubelen en zovoort..ik weet niet wat de toegevoegde waarde is van zo'n loopstoel?
Dankje en nu ben ik wel benieuwd naar je studie.quote:Op zondag 1 april 2012 09:50 schreef Jipster het volgende:
Soemp, ik vind je postings interessant. Pushen ben ik niet van, maar spelenderwijs stimuleren wel. Ben dan ook opgevoed op de uni met Piaget, Vygotsky en de zone van naaste ontwikkeling![]()
Ja, daarom.quote:Op zondag 1 april 2012 10:51 schreef Kyara het volgende:
maar je was toen toch al wel zwanger he Soemp?
Ja, die bedoel ik.quote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef Fee-nix het volgende:
Bedoel je deze Kyara? Krijg ik ook kippenvel van.
ja! Ik zie het ook. Al is die van mij inmiddels blond.quote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef Claudia_x het volgende:
Kyara, Midas is inderdaad prachtig. Hij doet me wat gelaatstrekken betreft denken aan de oudste van mefke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
+1!quote:Op zondag 1 april 2012 11:41 schreef Kyara het volgende:
Wat een schatje Clubsoda. Ik zie geen onderkin hoor.... Mooi menneke!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Clubsoda op 01-04-2012 11:57:54 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ja ik ben ook benieuwd! Mika was met 3270 gram veel lichter dan Sander, maar hij groeit zo hard dat ik denk dat ze elkaar niets meer schelen als we elkaar straks zien! De onderkin is hier ook goed aanwezig hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:56 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
(Was heel grappig: Klavertje bleek haar keizersnee te krijgen in hetzelfde ziekenhuis als ik, een paar dagen eerder. Zij lag er nog, de dag dat ik de operatie kreeg en toen ben ik nog even gedag gaan zeggen.).[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |