Ik ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Dat bedoel ik dus met plaatsvervangende schaamte.
Ik versta er echt geen kut van wat die gast zegt
Wel grappig na vertaling btw![]()
Dat van Strootman lijkt mij een 1 april grap. Die gaan gewoon voor Modric.quote:Op zondag 1 april 2012 18:06 schreef Kenju het volgende:
Keeper heeft nu niet bepaald een prioriteit. En wat Strootman betreft, 18 miljoen is inderdaad veel geld. Maar we moeten eerst technisch nog cashen. Dat is immers waar het voetbal om gaat, goed voetbal spelen. Niet om geld te verdienen. Wanneer Strootman nog 4 jaar op zijn contract over heeft, het het potentieel bij lange na nog niet bereikt is, zou het nergens op slaan om hem te verkopen.
Gedeeld zesdequote:
Theoretisch kan het zeker, maar als je al thuis al moeite hebt met VVV.... En het is niet bepaald de eerste keer dat het stroef loopt....quote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef BeamofLight het volgende:
En toch kan het nog. Zeg maar theoretisch....niet op basis van het vertoonde spel. Ajax uit naar Twente, heerenveen, Vitesse. Wij echt makkelijker programma
Met het veldspel wat PSV vertoont krijgen ze het al moeilijk tegen RKC.quote:Op zondag 1 april 2012 19:36 schreef Zorro het volgende:
Als ajax 1 wedstrijdje verliest blijft het al spannend tot de laatste dag (als PSV tenminste alles wint) want uit bij Vitesse is alles mogelijk.
Vandaarquote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met het veldspel wat PSV vertoont krijgen ze het al moeilijk tegen RKC.
Alex kun je vergeten, is net verkocht aan PSGquote:Op zondag 1 april 2012 09:22 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan we nu proberen (als fan) elke oud voetballer te halen die ooit gepresteerd heeft (in het verleden) bij PSV?
Gaat nu alweer over Gomes en Alex..
quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
En Gomes zal ook niet doorgaan, zat vandaag ook sneaky bij Vitesse op de tribune, en daar word ie de laatste tijd wel vaker gezien
Nouja ... meteen?quote:
gast, hij is gewoon gespot, en later door koenie van zijn stoel gerukt...quote:Op zondag 1 april 2012 19:55 schreef Devv het volgende:
Ik vond het een beetje gênant hoe Gomez zichzelf openlijk aanbood bij PSV. Het was net alsof hij zichzelf had uitgenodigd bij een feestje.
Haha, dat was ook zijn bodyguard voor Oostquote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gast, hij is gewoon gespot, en later door koenie van zijn stoel gerukt...
Oost is een tribune waar de 'fanatieke' boys zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 21:05 schreef Devv het volgende:
Wat is Oost nou weer? En koenie is de lokale patatboer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |