Zo te zien niet bij Skyrim.. en ik ken er 4 die lol spele, dus ja, keuze snel gemaakt xdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Waar kan ik zo een vrouwelijke gamer scoren?
Ik hou van gamen en van batsen haha
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik hou van gamefilmpjes kijken.Ik volg gamers op Facebook. Ben ik nu een geek?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:57 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Zo te zien niet bij Skyrim.. en ik ken er 4 die lol spele, dus ja, keuze snel gemaakt xd
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik volg de hokjes termen niet zo, leef zoals je wilt het kan maar 1 keer
Ik leef ook zoals ik wil, anders zou waarschijnlijk half Utrecht al over me heen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry ik volg de hokjes termen niet zo, leef zoals je wilt het kan maar 1 keer
Ik moest ook lachen toen ik dat lasquote:
Nee, voornamelijk CoD filmpjes. Maar ik kijk veelal naar filmpjes van gamers die ik tof vind, niet zozeer om bepaalde games.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat las
Maar, als je game filmpjes kijk, keek je dan wel eens wow filmpjes?
Pardon hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik leef ook zoals ik wil, anders zou waarschijnlijk half Utrecht al over me heen zijn geweest
Toch moeten we deze resultaten met een korreltje zout nemen, aangezien de studie werd uitvoerd door de Britse gamesite Gamehouse. (lbs)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
http://www.goedgevoel.be/(...)s-vrijen-vaker.dhtml
Lees het artikel
Als ik me in hokjes zou laten stoppen bedoel ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pardon hoezo dat dan?
Oja en deze checken:
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLYquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch moeten we deze resultaten met een korreltje zout nemen, aangezien de studie werd uitvoerd door de Britse gamesite Gamehouse. (lbs)
JAMMER MANG
U mad?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLY
ik vind dat je niet zomaar JELLY erin mag gooien, das wel hard manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
DUDE NU VERPEST JE HET GAST U JELLY
Nee. Dan voer ik die code in en dan zorg ik dat ik fakking veel geld heb en dan bouw ik het huis en dan stop ik er weer mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:04 schreef muhahaha het volgende:
Junk jij bent meer zo een SIMS speelster. HEB IK GELIJK OF NIE?
Pff da kan in het eggies ook nie mutsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee. Dan voer ik die code in en dan zorg ik dat ik fakking veel geld heb en dan bouw ik het huis en dan stop ik er weer mee.
Ja snap ik, maar ik vind Sims niet leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef muhahaha het volgende:
Wie speelt er Starcraft 2![]()
[..]
Pff da kan in het eggies ook nie muts
Haterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb WoW gratis geprobeerd maar ik ging meteen dood en toen moest ik mijn lichaam gaan zoeken en toen was ik het zat.
AC = Assassin's Creedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef muhahaha het volgende:
AC? Wasda? CoD 1 heb ik gedaan, op het werk. Rest niet.
[..]
Hater
Cooool! Ik heb ze allemaal uitgespeeld, ben nu met smart aan het wachten op 3. Ik vind Xbox zelf ook chiller maar mijn vriend wil een PS3 voor Uncharted enzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ben ik nu aan het spelen
Brotherhood op de Xbox
Je moet er aan wennen, mijn vriend was eerst ook een pc gamer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef muhahaha het volgende:
Ow kijk dat maakt je meteen normaal. Als het nou op de PC was was je wel een geek ja
Ik heb de Playstation 3 geprobeerd, ik vond het maar niks. Alleen Tekken/Mortal Kombat vind ik grappig
Ja deze ligt al een tijdje stof te happen, dus ik dacht even uitspelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Cooool! Ik heb ze allemaal uitgespeeld, ben nu met smart aan het wachten op 3. Ik vind Xbox zelf ook chiller maar mijn vriend wil een PS3 voor Uncharted enzo.
[..]
Je moet er aan wennen, mijn vriend was eerst ook een pc gamer.
Klopt, dat spel was echt gruwelijk lastig tot ik mijn 360 controller in mijn computer stak.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Console. AC is niet doen met toetsenbord, Uncharted is puur PS3 game.
Ik vind de controller van Xbox ook fijner. Die hebben we ook nog een, alleen die is geband dus kan ik niet online spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja deze ligt al een tijdje stof te happen, dus ik dacht even uitspelen.
Hierna revelations en 3 heb ik ook al besteld, de freedom edition.
Ik heb alle consoles en genoeg keus in spellen. Maar meestal speel ik op de Xbox, die controller is fijner
Waarom gebanned?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind de controller van Xbox ook fijner. Die hebben we ook nog een, alleen die is geband dus kan ik niet online spelen.
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, dat spel was echt gruwelijk lastig tot ik mijn 360 controller in mijn computer stak.
Kijk, dat hoor je niet vaak xdquote:
Ik speel psx en ps2 games op me pc met een ps3 controllerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hè
Waarom nep als je gewoon een echte hebt liggen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er zijn ook nep 360controllers voor de pc hè
Ja ik wil niet geband worden, dus ik durf dat nietquote:
Die past op je pc?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom nep als je gewoon een echte hebt liggen?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die past op je pc?
Ik heb een idee hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |