met? paaseitjes eten?quote:
constructie was gereed halverwege 77quote:
jij bent snel vermaaktquote:
Does it show?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef Heroinjunk het volgende:
STING voelt zich goed nu er oudere mensen dan hij blijken te zijn.
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesVaker wel dan niet though...
ik schep geen verwachtingen, er zijn genoeg manieren om je daar tegen te beschermenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef muhahaha het volgende:
Valt niet altijd mee hoor om de oudere te zijn, men heeft automatisch bepaalde verwachtingen van je
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, je wordt constant gehosseld vanwege je onuitputtelijke wijsheid & volwassenheid.
Het leven is zwaar
Ik heb dan liever iemand van mijn leeftijd of ouder.. sommige meiden van rond de 19/20 gedragen zich als 16..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Ook al? Bij mij zijn ze tot nu toe tussen de 2 en 4 jaar jonger geweest altijd.Moet niks met zo'n oud wijf ofzo.
Welk spel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet vanavond of morgen even een bazenspel gaan pre-orderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |