Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:33 schreef shifto het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad van mijn eigen leeftijd, of altijd minimaal 3 jaar jonger of 4 jaar ouder ofzo
Mijn 1na laatste ex was 4 jaar jonger, 2 jaar mee gehad. Speelt af en toe wel een rol maarja. Leeftijd zegt niet altijd allesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Jezus.. is dat niet vervelend als ze jonger is?, kijk 1 jaar, 2 jaar maakt niet uit maar minimaal 3 jaar..
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terechtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ga bosche bollen uitdelen en niks doen de hele dag
Je mag me er een paar komen brengen ;aquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik werk in de horeca dus van niks doen komt dan weinig terecht
Kom maar hoalen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Je mag me er een paar komen brengen ;a
Hier!!!!quote:
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kom wel ff langs voor een bolletje
Aah, de mooie wereld genaamd ITquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Software bedrijf hier, waar we gezamelijk niksen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat mag mits je je vriend thuis laat (waarvan wij niks weten)![]()
Werk in Zaltbommel, maar zal pas tegen halverwege Juli zijn hoorquote:
Komt helemaal goed dan!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Haha dan ga ik meteen winkelen en daar houdt ie niet van dus die laat ik uiteraard thuis
het kan nog ergerquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
Jullie wonen nog niet samen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeeeeeeeeej daar woont mijn vriend dichtbij
Ahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |