Basgitaar. Omdat stereotype bevestigend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft wel iets weg van JB. Dat haar is trouwens echt jaloersmakend
[..]
Je speelt gitaar!?
Is dat die officiële? Ik wilde iets soortgelijks kopen, maar dat was zo'n echt zo'n crappy trui verderquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga ook nog een t-shirt bestellen denk ik, met het gewone logo of zo.
Me likey. Ik wil deze zomer piano leren spelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Basgitaar. Omdat stereotype bevestigend.
En een vriend van me gaat me leren drummen.
Koel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Basgitaar. Omdat stereotype bevestigend.
En een vriend van me gaat me leren drummen.
Piano spelen leer je niet zo 1, 2,3 hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat die officiële? Ik wilde iets soortgelijks kopen, maar dat was zo'n echt zo'n crappy trui verder
[..]
Me likey. Ik wil deze zomer piano leren spelen![]()
En leren skateboarden.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:18 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Piano spelen leer je niet zo 1, 2,3 he
Ik kan piano spelen. Leraar nodig?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is dat die officiële? Ik wilde iets soortgelijks kopen, maar dat was zo'n echt zo'n crappy trui verder
[..]
Me likey. Ik wil deze zomer piano leren spelen![]()
En leren skateboarden.
Waarom kan jij al die shitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan piano spelen. Leraar nodig?
Longboard kopen inderdaad.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Posted January 30, 2012 at 3:54pmquote:XO Clothing Update: We have been in contact with the XO gang, specifically The Weeknd’s rep, working stuff out. In the weeks to come we will either be the official XO dealer or we will facilitate them hooking up their own merchandise distribution!
S T A Y T U N E D
Hij zat zelfs op paardrijles. Mij verbaast niks meer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom kan jij al die shit? En yes please
Ah oké. Die shirts voor vrouwen vind ik niet zo tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Posted January 30, 2012 at 3:54pm
Voor zover ik weet is het (nog steeds) zo dicht bij officieel als het kan. Maar zij werken verder ook gewoon via http://fadedclothing.spreadshirt.com/ hoor, dus standaard shirts en truien etc. waar je eigen dingen op kan laten drukken.
Doe maar. Hij is wel tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Ally btw? Ik wil deze bestellen als zij 'm goedkeurt.
[ afbeelding ]
Ik kan ook synchroonhelikopteren met dWc.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom kan jij al die shit? En yes please
Geloof ik niet. Vids?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kan ook synchroonhelikopteren met dWc.
Lol ik hou van je xjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Zij heeft wel iets weg van JB. Dat haar is trouwens echt jaloersmakend
[..]
Je speelt gitaar!?
Voor zoiets kleinschaligs heb je een zeer scherpe camera nodig idd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zijn nog niet genoeg megapixels op de markt om dit te filmen, helaas.
Hehe kerel, my dick got a dickquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor zoiets kleinschaligs heb je een zeer scherpe camera nodig idd.
Maar je kan ook gewoon een mannensweater of zo rocken, is sexay.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké. Die shirts voor vrouwen vind ik niet zo tofDie pyjamashorts daarentegen zijn wel chill
Best tof, jammer dat het Drake-gerelateerd en dus kut is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Ally eik? Ik wil deze bestellen als zij 'm goedkeurt.
[ afbeelding ]
Een impressie.quote:
Huh, Drake? Echt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef krioro het volgende:
Best tof, jammer dat het Drake-gerelateerd en dus kut is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, Drake? Echt?Ik dacht Shawty Lo, back in 2008!
Pfff als mensen me aanspreken refereer ik gewoon steevast naar dhr. Lo.quote:
Sure. Drake fan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pfff als mensen me aanspreken refereer ik gewoon steevast naar dhr. Lo.
Houd je smoelwerk man, anders had ik toch wel geweten dat het op zijn nummer sloeg. Ja, ik hap. FU.quote:
Zelfs ik wist dat dit van Drake was. Hoe danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je smoelwerk man, anders had ik toch wel geweten dat het op zijn nummer sloeg. Ja, ik hap. FU.
Oh gatverdammeeeee! Ik zag de reclame daarvanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
Kanker, die gast bij Holland's Got Talent kan deepthroaten als een malle. Moest al bijna kokhalzen toen ik die shit zag
Ik krijg kriebels als jij het zou doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef Juminelle het volgende:
Kanker, die gast bij Holland's Got Talent kan deepthroaten als een malle. Moest al bijna kokhalzen toen ik die shit zag
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Drake was nog leuk toen ie in Degrassi, the next generation speelde. Daarna niet
Ziet er goed uit man!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.sonos.com/
Als alles goed gaat ga ik voor dit bedrijf werken
Laten we keihard chillen dan Doetinchemmer..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:52 schreef Milou__ het volgende:
Ik ga trouwens 12 april stappen in Nijmegen.
Uitgaan met je krukken toch niet meer zo'n goed planquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt het luxe, ik ben gewoon fokkin faya
Die waren er gisteren al en vandaag dacht ja lekker chill rijk eindelijk voor mijzelf maar nu verveel ik me dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Uitgaan met je krukken toch niet meer zo'n goed plan? Laat vrienden komen en ga gewoon gamen en chillen
Zo herkenbaar. Van plan zijn om een avondje op de bank te hangen en na een half uur spijt krijgen dat je niets bent gaan doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die waren er gisteren al en vandaag dacht ja lekker chill rijk eindelijk voor mijzelf maar nu verveel ik me dus
En uitgaan met krukken vond ik toch niet zo een succes.Word dan goed tipsey en dan fok ik me knie juist weer op
Was net aan het gamen ook maar vond het na 2 uur wel genoeg. Nu gewoon chillen met assie en nummers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Van plan zijn om een avondje op de bank te hangen en na een half uur spijt krijgen dat je niets bent gaan doen![]()
Meh, minder. Dan maar gewoon party hardy in je eentje thuis FOK!en [ afbeelding ]
Ik doe met je mee. Net een zieke zak wiet gekregenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was net aan het gamen ook maar vond het na 2 uur wel genoeg. Nu gewoon chillen met assie en nummers.
Drugs krijgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Net een zieke zak wiet gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |