Oooo tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn mama is op Tenerife.Die heeft orka Morgan gezien.
(en ik blijf in m'n hoofd steeds orkaan ipv orka zeggen)
achter het station?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Dwyn het volgende:
Allerhande dienstjes oppikken door connecties op andere stations. Ik ben helemaal niet duur, je betaalt voor mijn ervaring.
Jaja lul je er nu maar uit jaquote:
Appie vindt mij wel een dure pijphoer, dus ik word maar heel weinig ingepland en bij god's gratie kan ik extra werken dus als ik een kans heb, pak ik die.quote:
oehhh cocktailslavenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook trouwen in de couples resorts!
[ afbeelding ]
Met extragratis muzikale negerslaven
[ afbeelding ]
En cocktailslaven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten; ik haal hem zo weer weg
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je een flamoes in je haar?
Je lijkt op allebei een beetje
Wat ben je prettyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo broer heeft zijn profielfoto gewijzigd
Niet quoten; ik haal hem zo weer weg
de neus is evidentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja zoiets ja
Giga grote roze bloem
passend bij mijn uber jurkje
Ik lijk vooral op mijn oudste (links); kiek die scherpe lelijke neus dan
Die heeft mijn andere broer nietquote:
Awwwwquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
De goedkoopste kamer op Couple Resort kost 380 dollar.
Per nacht.
Met 57% vroegboekkorting
Nieuwe broekenquote:
Parijsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil naar parijs.
Ik wil niet meer wachten.
geloof me, zodra je maat groter wordt dan 44 is nieuwe broeken kopen niet meer zo jeujquote:
In that case: Nieuwe broeken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, zodra je maat groter wordt dan 44 is nieuwe broeken kopen niet meer zo jeuj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ohh.. no haz le money?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef Mss het volgende:
Nah, tis gewoon dat ik niet zo'n zin heb om weer geld uit te gaan geven aan kleding
had jij dezelfde als ik besteld? Ik heb ze echt al een week binnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil nagellak en bottle holders.Ga die verkoper van de bottle holders maar een een berichtje sturen...
houd moed!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Jeej, weer afgeslagen voor een sollicitatie
Ah balen.... Doorzoeken iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
had jij dezelfde als ik besteld? Ik heb ze echt al een week binnen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
waar had jij ze besteld?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
had jij dezelfde als ik besteld? Ik heb ze echt al een week binnen
Zo'n vermoeden had ik al, dat het niet door de brienvenbus zou passen. Maar heb echt geen briefje dat het bij de buren bezorgd is ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze waren zelfs met pakketpost mehehe
Ik had de verkoper al gemaild, want ik heb ze ook niet binnen. Maar je krijgt gewoon je geld terug.quote:
Maar ik wil m'n geld niet terug. Ik wil bottle holders! Pfft.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had de verkoper al gemaild, want ik heb ze ook niet binnen. Maar je krijgt gewoon je geld terug.
Dan kun je ze opnieuw bestellen druifquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik wil m'n geld niet terug. Ik wil bottle holders! Pfft.
Cif is je aanstaande? Fiets wou ook niet dus ga ik met mijn moeder. Van mijmag je.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nieuwe broeken![]()
[..]
ParijsMag ik mee?
Cif wil niet naar parijs
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Cif is je aanstaande? Fiets wou ook niet dus ga ik met mijn moeder. Van mijmag je.
bij welke uitzendbureau's sta je allemaal ingeschreven?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Moed houden word heel lastig als je iedere week 10x solliciteert, voor 4 daarvan minstens word afgeslagen en van de rest helemaal niks hoorword er nu een beetje gek van. Wil gewoon wat doen, zit alleen maar thuis, word knettergek zo
Snap ik.. maar als je helemaal niks gaat ondernemen; ga je je alleen maar omdraaien in zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
Moed houden word heel lastig als je iedere week 10x solliciteert, voor 4 daarvan minstens word afgeslagen en van de rest helemaal niks hoorword er nu een beetje gek van. Wil gewoon wat doen, zit alleen maar thuis, word knettergek zo
Ik ken het gevoel. Het is ook echt heel erg rot. Weet je niet nog mensen die je als kruiwagen kan gebruiken? Ik ben toen uiteindelijk aan de slag gegaan bij het bedrijf waar m'n zus ook werkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:38 schreef Diconnected het volgende:
ben je ook bij het uitzendbureau zelf langs geweest?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
Sta bij 2 ingeschreven, krijg ik ook dagelijks mail van enzo met functies.
Kruiwagen heb ik geprobeerd, maar veel vrienden/familie werken ver weg en als ik met het OV moet ben ik gemiddeld 1,5u onderweg. Ik kan ook niet hele dagen werken, moet echt iets van een functie van max 24 uur. Morgenavond naar verjaardag van m'n neefje, dat is in Rhoon, dus daar ook met mensen babbelen of ze misschien iets weten voor me.
Vrijwilligerswerk wil ik wel doen, maar ik moet gewoon geld hebben... Op dit moment leef ik uit de portomonnee van m'n moeder. En dat is ook niet helemaal de bedoeling.
Er is ook vrijwilligerswerk waarvoor je betaald krijgt, dmv vrijwilligerstarief. Mijn huiswerkbegeleiding-bijbaantje is officieel gezien ook vrijwilligerswerg, maar daar krijg ik wel 7 euro per uur voor. Misschien daar eens naar kijken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:46 schreef Diconnected het volgende:
Sta bij 2 ingeschreven, krijg ik ook dagelijks mail van enzo met functies.
Kruiwagen heb ik geprobeerd, maar veel vrienden/familie werken ver weg en als ik met het OV moet ben ik gemiddeld 1,5u onderweg. Ik kan ook niet hele dagen werken, moet echt iets van een functie van max 24 uur. Morgenavond naar verjaardag van m'n neefje, dat is in Rhoon, dus daar ook met mensen babbelen of ze misschien iets weten voor me.
Vrijwilligerswerk wil ik wel doen, maar ik moet gewoon geld hebben... Op dit moment leef ik uit de portomonnee van m'n moeder. En dat is ook niet helemaal de bedoeling.
Oh en dat. Toen ik aan het zoeken was zei iedereen ook dat je echt langs moet gaan. Want dan krijg je effecten als "Oh, er loopt net iemand naar binnen die misschien wel geschikt is voor deze vacature." en dan ben je er dus als allereerste bij. En als zij zien dat je echt wilt, je best doet, de tijd neemt en langskomt, zijn zij ook eerder geneigd hun best te doen voor jou.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ook bij het uitzendbureau zelf langs geweest?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja het is tijdens de meet, dat is wel een enorme jammer
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja het is tijdens de meet, dat is wel een enorme jammer
cif is een jankzakquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Doe je expresssssss......
Maar wel tofIk hou heel erg van Parijs
Maar cif moet de fransen niet; dus hoe tof een stad ook mag zijn; als er fransen zitten; wil cif er liever niet naartoe
Enkel euro disney als uitzondering
Die kleurenblind is.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die kleurenblind is.
En lelijk.Zo.
Kleurenblind! Beste vriend van mijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die kleurenblind is.
En lelijk.Zo.
't is een Sir van 87quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
12 toen jij postte.
Maar ik zou hem slaan.
cif is niet echt kleurenblindquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kleurenblind! Beste vriend van mijnis dat ook en dan moet ik mee gaan om te shoppen
inderdaadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif is niet echt kleurenblindMaar gisteren noemde hij me smurf... met mijn groene broek... smurf.... groen.... Tsss
![]()
![]()
Stok wegschoppen !!!! Wegrijden in zijn scootmobiel !!! Weglopen met zijn pet !!!quote:
Nou en.quote:
Drooooomshow!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nog 10 seconden! Nu nog maar een paar en dan! Ooohoohooh HO STOP HO!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Stok wegschoppen !!!! Wegrijden in zijn scootmobiel !!! Weglopen met zijn pet !!!
NEVAR.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Doe je expresssssss......
Maar wel tofIk hou heel erg van Parijs
Maar cif moet de fransen niet; dus hoe tof een stad ook mag zijn; als er fransen zitten; wil cif er liever niet naartoe
Enkel euro disney als uitzondering
Wij zorgen wel voor Fietsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik baal er wel van, maar het enige weekend dat zij ook kon
Ik lollerde om mezelfquote:
Hoe drink je je koffie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
NEVAR.![]()
We gaan naar disney en parijs samen.ik weet niet ofik het niet op fransen heb, ken er niet zo veel.
ik kan alleen geen frans
Ik snap dit niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb excuses gehad, soort van, wat er 2 jaar geleden in londen is gebeurd, dat ik een week in mijn eentje in londen alles heb gedaan en nogal in de steek ben gelaten. Ben ik toch blij om, ookal is het laat en heb ik het losgelaten
Niet, maar zal het doorgeven aan mijn moeder, die is vande koffie met heeel veeel melk. Hoe heet koffie verkeerd in het frans?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe drink je je koffie?want Fransen geven alleen suiker erbij als je melk erin wilt moet je het echt apart erbij vragen.
Valt mij nu opeens in dat dat ook in Spanje zo was
Ik wil ook weer naar Londenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Diconnected het volgende:
Alleen op reis gaanik vond dat in Londen echt heerlijk, geen gezeik dat de een daar heen wilt en de ander daarheen
![]()
Al vind ik samen met iemand weg ook erg leuk hoor
Cafe au lait!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, maar zal het doorgeven aan mijn moeder, die is vande koffie met heeel veeel melk. Hoe heet koffie verkeerd in het frans?
Ja toen ik er was vorige maand was het overal alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar Londenalleen niet nu ivm de Olympische Spelen
Latte.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, maar zal het doorgeven aan mijn moeder, die is vande koffie met heeel veeel melk. Hoe heet koffie verkeerd in het frans?
Ooo is soort goedmakertje van je moeder dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb excuses gehad, soort van, wat er 2 jaar geleden in londen is gebeurd, dat ik een week in mijn eentje in londen alles heb gedaan en nogal in de steek ben gelaten. Ben ik toch blij om, ookal is het laat en heb ik het losgelaten
Datquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee da's koffie met melk, koffie verkeerd is cafe latte
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Twee en een half uur zitten painten, 18 app-schermen gemaakt voor school, wie unnen eckten baas
eerder melk met iets koffiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef Dwyn het volgende:
Koffie verkeerd is toch ook gewoon koffie met melk?
Ik heb hungry games 2 inmiddels uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Goei busy !
Waar was je gisteren bij hungry games 2 trouwens
Oooo neee. 2 jaar geleden hadden we een klassenuitje, een klasgenote heeft spijt van hoe het isgegaan. Ik heb die week alleen in london gelopen, gegeten, alles, was heel naarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo is soort goedmakertje van je moeder dan?Ik snap het ook niet helemaal...
Als ik koffie met melk wil, bestel ik gewoon koffie en dan giet je melk erin wat op tafel staat. Ik heb nog nooit een 'koffie met melk' besteld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
eerder melk met iets koffieTerwijl koffie met melk gewoon scheutje melk er bij is
Kun je al raden wat ik sielig vondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb hungry games 2 inmiddels uit
Ik kon alleen bedenken van Cinna, verder niet zo...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kun je al raden wat ik sielig vond
Ahhhhhhh lolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooo neee. 2 jaar geleden hadden we een klassenuitje, een klasgenote heeft spijt van hoe het isgegaan. Ik heb die week alleen in london gelopen, gegeten, alles, was heel naar
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik kon alleen bedenken van Cinna, verder niet zo...
Ik ben trouwens op 15.2% van boek 3 nu
SPOILER: Wie deel 2 nog niet heeft gelezen; spoiler alert !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Nope écht niks voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben in mijn eentje een week naar Londen geweest. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SPOILER: Wie deel 2 nog niet heeft gelezen; spoiler alert !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar overdag ben ik alleen maar vrolijk![]()
Ik zit zelfs de musical Elisabeth te kijken op de achtergrond nu, daar word ik niet eens verdrietig van
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Haha soms ben ik een hak-op-de-takker. Nou ja, ik redde het wel, maar 's avonds mocht jje eigenlijk nooit alleen op straat, dus dat was wel eng, en alles was gewoon eenzaamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhhhhhh lolIk snapte het heul niet hahaha
Maar nee ik zou ook niet van het alleen lopen in vreemde stad zijn
maar ik ben dan ook een extreem mietje
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Sir has arrived, time to go home!
Ik ben nu Laptopqueen, ik heb er vijf in mijn kast
Geef mij er eentjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
Sir has arrived, time to go home!
Ik ben nu Laptopqueen, ik heb er vijf in mijn kast
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]Jongeuhhh en dan wel huilen tijdens hungry games 1 !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar overdag ben ik alleen maar vrolijk![]()
Ik zit zelfs de musical Elisabeth te kijken op de achtergrond nu, daar word ik niet eens verdrietig van
![]()
![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Toe werkten mijn pilzors nog niet optimaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuhhh en dan wel huilen tijdens hungry games 1 !!!!![]()
![]()
Ja maar die melk staat er dus nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Als ik koffie met melk wil, bestel ik gewoon koffie en dan giet je melk erin wat op tafel staat. Ik heb nog nooit een 'koffie met melk' besteld.
Oeh, ja, gezellig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Diconnected het volgende:
Oeh zal naar je zwaaien Lin, als ik op 13 hoog ga staan zie ik Ahoy![]()
Met 2 gaan we samen jenkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Toe werkten mijn pilzors nog niet optimaal![]()
Normaal jenk ik om alles ja![]()
Gefeli ! Baasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef BGTes het volgende:
Tentamen waarbij ik 1400 moeilijk uit te spreken woorden in fonetisch schrift moest leren GEHAALD
Woehoequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef BGTes het volgende:
Tentamen waarbij ik 1400 moeilijk uit te spreken woorden in fonetisch schrift moest leren GEHAALD
Ik vond 1 echt uber ! 2 had ik in het begin van hmm waar gaat dit naartoe; maar vond em ook echt gaaf. Dus ben benieuwd wat 3 nu zal brengenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 was by far de tofste en zieligste. Die heb ik in 1x uitgelezen. 2 bijna in 1x en 3 in stukjes, en het einde eerst natuurlijk door mijn matigen boekenset.
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef BGTes het volgende:
Joahhhh, samen jenkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met 2 gaan we samen jenken![]()
veel plezier straks !!! Super tof !!![]()
JAAAAA omg die moeten we ook naartoequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhhh, samen jenken![]()
Eerst jenken bij Titanic
Spoiler over hunger games boek twee, niet lezen dus als je het niet wil weten!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vond 1 echt uber ! 2 had ik in het begin van hmm waar gaat dit naartoe; maar vond em ook echt gaaf. Dus ben benieuwd wat 3 nu zal brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ja, zeker dat we daar naartoe moeten!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAAA omg die moeten we ook naartoe![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spoiler over hunger games boek twee, niet lezen dus als je het niet wil weten!!Yeshh! Dat vond ik echt het vetste deelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nou kan niets mij verdrietig maken
My hovercraft is full of eel.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Spoiler over hunger games boek twee, niet lezen dus als je het niet wil weten!!JaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond boek 3 beetje mwah eigenlijk
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ik ben tot nu toe ook nog niet heel erg geboeid... Ik ga hem waarschijnlijk morgen uitlezenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaaa
Ik vond boek 3 beetje mwah eigenlijk
Omg jongeuh dan gaan wij gewoon naar de filmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Priem, volgende week donderdag gaat Titanic in premiere!!
Als wij naar Den Bosch gaan![]()
IK GA NU KIJKEN!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omg jongeuh dan gaan wij gewoon naar de film![]()
HOE LAAT
Staat er nog niet bij. wat is deze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HOE LAAT
NONDEJUquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat er nog niet bij. wat is deze?
Prieeem. Zijn er wokrestaurants in Belgie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HOE LAAT
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Prieeem. Zijn er wokrestaurants in Belgie?
http://www.belbios.nl/quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah!!!!![]()
http://www.jt.nl/films/film/titanic-3d/tab/tijden
Ik woon toch heul niet meer in belgië jongeuhquote:
A boeeeequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah!!!!![]()
http://www.jt.nl/films/film/titanic-3d/tab/tijden
Joah mr vlg week zit ik toch al in den bosch met Linquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.belbios.nl/
In Eindhoven staat hij al wel ingepland.
Nee blijkbaar niet in Frankrijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar die melk staat er dus niet
Vettttttttttttttttttt!!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oeehhhh I likehttp://topvintage.nl/nl/v(...)bettie-page-clothing
Ik heb te weinig boobs voor zo'n jurkquote:
Ik vind dat echt voor wat vollere vrouwenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
Oeehhhh I likehttp://topvintage.nl/nl/v(...)bettie-page-clothing
HF chickieeeequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:11 schreef Lindytje het volgende:
Buhbaai! Tot vannacht ergens, of morgen ofzo![]()
hieroquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Waar is BBQ-Kip als je der nodig heeeeeebt
oh, hier moet ik nog even op reagerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
We zitten met Toscane in ons hoofd of naar malagaToscane = wellicht nog wat te koud voor tijd van het jaar en zelf een pokke-eind rijden; maar wel uberveel te doen/te beleven/te zien
Malaga = met vliegtuig; autootje huren; wel erg lekker weer. Minder te doen/te beleven/te zien
Dat was de laatste stand die ik van cif heb meegekregen
Oja die site wilde ik ook nog adviserenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, hier moet ik nog even op reageren
Laat Cif eens kijken op elizawashere.nl die hebben echt supergave reizen![]()
En ik heb gisteravond aan je moeten denken bij de aflevering van Keuringsdienst van Waarde over Filet Americain. Lieten ze zien hoe de steak tartare in Belgie gemaakt wordt, versch en superlekker![]()
En nu wil ik naar Belgie om dat te eten
Super thx ! Ik geef het hem doorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh, hier moet ik nog even op reageren
Laat Cif eens kijken op elizawashere.nl die hebben echt supergave reizen![]()
En ik heb gisteravond aan je moeten denken bij de aflevering van Keuringsdienst van Waarde over Filet Americain. Lieten ze zien hoe de steak tartare in Belgie gemaakt wordt, versch en superlekker![]()
En nu wil ik naar Belgie om dat te eten
Hahaha ja echt he?? En hij vindt het nog het ergste dat ik niet mee ga.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Mannen zijn altijd zielig, aanstellers![]()
20 euro heb je een nieuwe, da's goedkoper dan een half uurtje met een hoer, dus hij moet zijn mond houden
Kan die kies gevuld worden dan Jacques?
En hartruis hoeft zeker niks aan gedaan te worden, of wel?
Hahaha dat is dan wel weer schattigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe cif is ook eens om mixer moeten gaan; want hij had de mijne gemold met oud en nieuwEn ik moest nog met mijn gerecht beginnen.. Dus ik vroeg em voor zo'n combi ! Ok ok.... Kwam ie terug met een combi... én een handmixer... Want hij dacht dat die combi niet genoeg was
D'aaaaww.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe cif is ook eens om mixer moeten gaan; want hij had de mijne gemold met oud en nieuwEn ik moest nog met mijn gerecht beginnen.. Dus ik vroeg em voor zo'n combi ! Ok ok.... Kwam ie terug met een combi... én een handmixer... Want hij dacht dat die combi niet genoeg was
Ja, Bourgondisch etenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Super thx ! Ik geef het hem door
Haha ja heBelgië en hun bourgondisch eten
Nu wil ik gaan uiteten in BelsOmnomnom
online bestellenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha ja echt he?? En hij vindt het nog het ergste dat ik niet mee ga.Ik zei al 'neem maar gewoon die el cheapo bij de Blokker.
Kan evt wel gevuld worden, maar vond de DA niet nodig, dus dat scheelt weer.
Hartruisje was niet heeeeel erg, maar konden we voor de zekerheid nog wel even goed naar laten kijken. Alleen moeten we dan dus naar Wageningen. En gaat zo'n 150euro kosten. Ik vind het niet nodig, maar meneer wel.
Peheheh het was meer een paniekactie van em want hij dacht dat ie niet de goeie had en hij wist dat ik nog moest mixen... Dus hij echt 3 winkels afgelopen voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahaha dat is dan wel weer schattig
mannenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh ik ben zéker voor nommeetsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, Bourgondisch eten![]()
Omnomnommeet in Bels
(oh en op mysterieuze wijze doet mijn enter het opeens weer, WEIIIIIIRD!)
Oh, jolly!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah fijn is dat, dat heb ik de afgelopen weken op werk steeds![]()
Heerlijk als je net iemands medische gegevens erbij wil pakken en dan duurt het 20 minuten langer![]()
Beetje bijgekomen van alles Trix?
Ieuw.. Nee, daar word ik dan helemaal kriegelig van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ben ik de enige die me soms ergert aan te veel verkleinwoordjes? Ik zeg ook nagellakje hoor, maar heb er nu op facebook een die tegen d'r zusje zegt: hey dametje, met die nieuwe klertjes van jou kunnen we ook leuke foto's maken. Haartjes mooi enzo.
Zusje in kwestie is 16. Dus die heeft gewoon kleren, haren en is al bijna een vrouw. Pfft.
Zat er een kruimeltje brood onder?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, Bourgondisch eten![]()
Omnomnommeet in Bels
(oh en op mysterieuze wijze doet mijn enter het opeens weer, WEIIIIIIRD!)
Ja, ik dus ook. Fijn dat het niet aan mij ligt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ieuw.. Nee, daar word ik dan helemaal kriegelig van.
Ik vind het vooral irritant als 35+ vrouwen (vooral die types met een glas rose in de hand en UGGS aan) het hebben over hun "vriendinnetjes"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ben ik de enige die me soms ergert aan te veel verkleinwoordjes? Ik zeg ook nagellakje hoor, maar heb er nu op facebook een die tegen d'r zusje zegt: hey dametje, met die nieuwe klertjes van jou kunnen we ook leuke foto's maken. Haartjes mooi enzo.
Zusje in kwestie is 16. Dus die heeft gewoon kleren, haren en is al bijna een vrouw. Pfft.
Deal, gaan we een keer doen!quote:
Bwehe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant als 35+ vrouwen (vooral die types met een glas rose in de hand en UGGS aan) het hebben over hun "vriendinnetjes"![]()
![]()
Ik was vanmiddag in Wassenaar en daar stikt het van die types, kots!
(wel vet mooie huizen daar, ik ging daar vroeger vaak fietsen door de landgoederenzone met mijn ouders, wel heeeeeel mooi)
goed bezig zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, jolly!
En jah, zeker wel hoorHet gaat wel best, we doen gewoon even een beetje rustig
Ik had vanmiddag een paar uurtjes opgenomen dus ik kon even een boterkoek (of 2) bakken en heb onze Berlijn-foto's nu bewerkt.
Zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Zat er een kruimeltje brood onder?
quote:
Ik heb een KitchenAidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb geen handmixer![]()
Maar als mijn Patissier ooit eens stukgaat gaat denk ik iedereen in mijn omgeving janken
Aaaww!! Mijn moeder is wel na zo'n 10 pagina's gestopt met iets erbij schrijven. Maar ze heeft er wel 2 volgeplakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed bezig zeg!
Ik moet mijn babyfoto's en mijn trouwfoto's en zulks nog inplakken![]()
Babyfoto's? Ja, babyfoto's, want mijn moeder had daar geen zin in vroeger dus dat mag ik zelf doen
Daaaaaaaag scheetje!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga er vandoor, nommen in de stad en dan naar optreden toe
Daaaaaaaaaaaaaaaaag lieve schattige poepige vriendinnetjes van me!
Oh, goed idee! In Stef's babyboek is hij nog maar een half jaar oudquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goed bezig zeg!
Ik moet mijn babyfoto's en mijn trouwfoto's en zulks nog inplakken![]()
Babyfoto's? Ja, babyfoto's, want mijn moeder had daar geen zin in vroeger dus dat mag ik zelf doen
DAG POEBELIEWOEBELIEBOOPSISNOOPYquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Eetze en veel plezierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Pics?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef Incantrix het volgende:
En ik ga nog maar eens nader lakjes uitzoeken, ik kan er in elk geval 1 kwijt aan een collega, hier is wellicht wel iemand met interesse in een Ludura flakie?
Ik wil eigenlijk onder de 200 blijven, maar met mijn lopende swaps meegerekend ga ik er vet overheen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:59 schreef Incantrix het volgende:
Liedje?
Wij krijgen zo vriendjes te eten![]()
Dat liedje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mwehe. Ben bezig met wat nieuwe liedjes op m'n mp3speler gooien en bedenk me "oh, dan kan ik dat liedje dat halverwege 'verspringt' ook wel even vervangen". Wat weet ik er nog van? De artiest. En daar heb ik maar 35 liedjes van.
Pics volgen, maar doet denken aan Finger Paints Flecked en Zoya Maisie. En sinds ik die beiden ook al heb mag deze gaanquote:
Die is zo lekker he!quote:
Jaaaa omnomnomquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die is zo lekker he!Wif zha cutiepie hearties.
Bon Jovi Everyday. Ik heb hem ook al zo vaak met hikje gehoor dat ik hem al bijna zo mee zing.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben kluns.
Postzakken staan altijd op de grond, dus ik zakken pakken. Vergeet ik een plankje. *kedeng* Bloedend hoofd.
Nicequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Dwyn het volgende:
Spreadsheet is af!![]()
https://docs.google.com/s(...)YLUhqa1BsTlk5czhPOHc
Ik ben kluns.
Postzakken staan altijd op de grond, dus ik zakken pakken. Vergeet ik een plankje. *kedeng* Bloedend hoofd.
Ik ben kluns.
Voorwaarden op de website:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:02 schreef Mss het volgende:
Hey mensen, bij de actievoorwaarden van de AH eftelingactie kan ik eigenlijk nergens vinden dat je per kaartje maar één spaarkaart mag inleveren. Kijk ik verkeerd of is dat echt zo?
Dus komt er wel op neer dat het maar 1 actiekaart per Eftelingkaartje is.quote:# Per volle spaarkaart krijgt u 10 euro korting op 1 Eftelingkaartje ter waarde van 33 euro.
# Deze Eftelingkaart met 10 euro korting kunt u alleen aan de kassa van een Albert Heijn winkel kopen en is niet te koop bij de kassa van de Efteling en de AH Boodschappen webwinkel.
Is de Efteling tegenwoordig zó duurquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voorwaarden op de website:
[..]
Dus komt er wel op neer dat het maar 1 actiekaart per Eftelingkaartje is.
Leuke seriequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar eens Supernatural weer kijkenik loop pas 2 seizoenen achter
Dean
![]()
Jaquote:
Ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Lekker
En met jullie allemaal? (Ik lurk wel wat hoor)
Medium... Dat heb ik gevolgd toen het net in NL uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja
Ik wilde eigenlijk Medium kijken en toen dacht ik OMGWTFBBQ WACHT! Ik ga Vampire Diaries kijken en toen dacht ik OMGWTFBBQ WACHT! Supernatural moet eerst
Had ik wel verwachtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
Lekker
En met jullie allemaal? (Ik lurk wel wat hoor)
Fijn he dat ze dat allemaal deelt met ons.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou, ik heb net weer een fantastisch filmpje gekeken op el bjoetieglas. Ik weet nu welke producten er allemaal opgemaakt zijn.Ik ben zo blij dat ik dit gezien heb.
Vampire Diaries heb ik gezien tot het moment dat Elisabeth Elena's oom vermoord ofzo en dat al die vampiers verbrand worden ofsjeauw. Moet er nog achterkomen waarom de zoon van de burgermeester zo weird ging doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Medium... Dat heb ik gevolgd toen het net in NL uitgezonden werd.
Vampire Diaries ben ik ook weer helemaal mee bij en Supernatural ook
Daar loop je ook flink mee achter dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Vampire Diaries heb ik gezien tot het moment dat Elisabeth Elena's oom vermoord ofzo en dat al die vampiers verbrand worden ofsjeauw. Moet er nog achterkomen waarom de zoon van de burgermeester zo weird ging doen
Uhm, Goede Tijden?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Daar loop je ook flink mee achter dus
Met welke serie ben je wèl bij?
En niet eens meer zo heel tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
Reken bij de efteling ook nog eens een parkeerkaart van 10 euro er bijJa efteling is zo duur tegenwoordig
Ah ja, dan gaat het snel inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhm, Goede Tijden?Ik heb geen tijd, vandaar dat ik ook achterloop met de andere series
Toen ze nog uitgezonden werden keek ik ze gewoon op tv. En toen ze stopten online. Maar heb een tijdje last gehad van vervelend internet dus dan ging het niet zo makkelijk.
Damn.... ¤43 euro... en dan ben je alleen binnen... Komt je reis er nog bij en je voedsel en drankjes... Jammerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef PriemGirl het volgende:
Reken bij de efteling ook nog eens een parkeerkaart van 10 euro er bijJa efteling is zo duur tegenwoordig
Watquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En niet eens meer zo heel tofJa de dansende pumps
Ja ik weet niet meer hoe ze precies hetenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Efteling vind ik dus echt het leukste park die er is![]()
![]()
Maar ook maar een half uurtje hier vandaan. Later neem ik een aboAls er koters hier rondlopen
En over paar jaartje kan ik mijn neefje er mee naartoe nemenDan heb ik een reden om lang in het sprookjesbos te blijven
Bij de sprookjesboom
Ik denk dat de 'wat' uit verbazing was over het feit dat jij de Efteling niet zo leuk vind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer hoe ze precies heten![]()
van die dansende rode hakjes?
Ik was er laatst met mn broertje en zusje en nog een stel kinderen. Toen vond ik het niet zo tofmisschien ook omdat ik constant een hummeltje op mn arm had en eentje in een karretje achter me aan sleepte
Dat heet heel inspiratievol 'de dansende schoentjes'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer hoe ze precies heten![]()
van die dansende rode hakjes?
Ik was er laatst met mn broertje en zusje en nog een stel kinderen. Toen vond ik het niet zo tofmisschien ook omdat ik constant een hummeltje op mn arm had en eentje in een karretje achter me aan sleepte
Jaaa.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heet heel inspiratievol 'de dansende schoentjes'
Ik houd echt van de droomvlucht, daar zou ik kunnen wonen.
Have fun!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Diconnected het volgende:
Ladies ik ga drankjes doen in de stad! Doeeeeei
Ohhhh..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk dat de 'wat' uit verbazing was over het feit dat jij de Efteling niet zo leuk vind.
De dansende schoentjes zal Priem wel kennen.
Dié is dan wel heel tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat heet heel inspiratievol 'de dansende schoentjes'
Ik houd echt van de droomvlucht, daar zou ik kunnen wonen.
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Diconnected het volgende:
Ladies ik ga drankjes doen in de stad! Doeeeeei
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo vind DJ Hero ook leuk
[ afbeelding ]
Bwhehehe Sjaan told me I could be anything so I became a box!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo vind DJ Hero ook leuk
[ afbeelding ]
eerder "oh die doos die er al 2 maanden staat wil je weggooien? Dan ga ik er NU mee spelen!"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe Sjaan told me I could be anything so I became a box!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |