Oooo tofquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn mama is op Tenerife.Die heeft orka Morgan gezien.
(en ik blijf in m'n hoofd steeds orkaan ipv orka zeggen)
achter het station?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:39 schreef Dwyn het volgende:
Allerhande dienstjes oppikken door connecties op andere stations. Ik ben helemaal niet duur, je betaalt voor mijn ervaring.
Jaja lul je er nu maar uit jaquote:
Appie vindt mij wel een dure pijphoer, dus ik word maar heel weinig ingepland en bij god's gratie kan ik extra werken dus als ik een kans heb, pak ik die.quote:
oehhh cocktailslavenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook trouwen in de couples resorts!
[ afbeelding ]
Met extragratis muzikale negerslaven
[ afbeelding ]
En cocktailslaven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten; ik haal hem zo weer weg
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je een flamoes in je haar?
Je lijkt op allebei een beetje
Wat ben je prettyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo broer heeft zijn profielfoto gewijzigd
Niet quoten; ik haal hem zo weer weg
de neus is evidentquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ja zoiets ja
Giga grote roze bloem
passend bij mijn uber jurkje
Ik lijk vooral op mijn oudste (links); kiek die scherpe lelijke neus dan
Die heeft mijn andere broer nietquote:
Awwwwquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
De goedkoopste kamer op Couple Resort kost 380 dollar.
Per nacht.
Met 57% vroegboekkorting
Nieuwe broekenquote:
Parijsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil naar parijs.
Ik wil niet meer wachten.
geloof me, zodra je maat groter wordt dan 44 is nieuwe broeken kopen niet meer zo jeujquote:
In that case: Nieuwe broeken..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, zodra je maat groter wordt dan 44 is nieuwe broeken kopen niet meer zo jeuj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ohh.. no haz le money?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:18 schreef Mss het volgende:
Nah, tis gewoon dat ik niet zo'n zin heb om weer geld uit te gaan geven aan kleding
had jij dezelfde als ik besteld? Ik heb ze echt al een week binnenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil nagellak en bottle holders.Ga die verkoper van de bottle holders maar een een berichtje sturen...
houd moed!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Jeej, weer afgeslagen voor een sollicitatie
Ah balen.... Doorzoeken iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
had jij dezelfde als ik besteld? Ik heb ze echt al een week binnen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:31 schreef Diconnected het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |