Nee, als ik insuline vergeet gaat m'n glucose omhoog, en dat voelt gewoon niet zo prettig (en is slecht voor zaken als ogen en vingers/tenen, waar er dunne bloedvaatjes zijn), en je merkt het bij beweging sneller dat je spierpijn krijgt enzo.
Normaal dien je als diabetes patient tussen de 4 en de 10 te zitten, en als ik de insuline bij de lunch zou skippen zou ik denk ik tussen de 16 of 20 uitkomen. Wat behoorlijk hoog is, maar lang niet genoeg voor shock of out te gaan ofzo

(Ik ben 1 keer knock out gegaan omdat ik te hoog zat, en dat was net voor het ziekenhuis de avond dat het ontdekt werd, toen kwam ik het ziekenhuis in met een bloedsuiker van 66.3
omdat de huisarts dacht dat het griep was!)
Out gaan omdat je te laag zit is gevaarlijker, daar wil je nog wel eens in "wegzakken" als je niet oplet. Gelukkig heeft het lichaam redelijk wat reserves aan suikers in je lever, maar mocht die ook niet werken/op zijn, dan raak je in een coma, wat niet heel leuk is gok ik
(En ik heb wel eens rare dingen meegemaakt als niet wakker worden 's ochtends totdat er iemand bij m'n bed kwam om me iets met suikers te geven, of zelfs een complete dag kwijt raken - hoewel ik daarvan niet 100% zeker weet of suiker de oorzaak was, ziekenhuis kon me dat ook niet vertellen)
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.