10.000 lullen in haar smoel gehad. Denk daar maar aan als je haar weltrusten kust.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:19 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
Als ze mooi en leuk is wat is het probleem dan?
Geldt voor je rechter/linker hand ook, schudt je niemands hand meer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:19 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
10.000 lullen in haar smoel gehad. Denk daar maar aan als je haar weltrusten kust.
Nee ik ga niet afzeggen. Toegegeven, ik had liever gehad dat ze een ander beroep heeft maar ik vind haar echt leuk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:20 schreef kwiwi het volgende:
En nu ga je afzeggen ofzo?
Hoe kwam je er eigenlijk achter?
En jij maar niks doorhebben hè. Heel die toko had zijn nut al gebust in die skank, en jij maar stoïcijns niks doorhebben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef Dven het volgende:
Er is me een aantal keer gevraagd waarom ik steeds met die prostituee aan het flirten ben en haar niet gewoon mee naar huis neem. Net zoals me gevraagd is waarom ik met haar bezig ben terwijl er genoeg 'normale' meiden in de club rondlopen
Ook stond ze tussen de meiden die overduidelijk een hoer zijn
Treurig leven heb je wanneer je ieder verhaal dat niet gebruikelijk is direct als onwaar aanziet.quote:
Alles kan werk zijn inderdaad. Ik ben ook best open minded en kijk niet snel ergens van op. En natuurlijk is het bij lange na nog niet zo ver maar toch denk je er over na. Dat je straks misschien een vriendin hebt die als werk mannen pleziert. En dat vind zelfs ik een nare gedachte.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef Greenfolk het volgende:
TS, je bent een zeikerd. Alles kan werk zijn. Gaan met die banaan!
Nee, ze is mijn (en van de rest van de stad) geheimquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:25 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien is het leuk als we haar met heel fok even afwerken ?
quote:
Dat is voor in ieder geval mij geen doelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij maar niks doorhebben hè. Heel die toko had zijn nut al gebust in die skank, en jij maar stoïcijns niks doorhebben.
Dat is dus de grote vraag. Kan ik er op termijn met leven? Nu is het 'prima' maar wanneer het serieuzer wordt zie ik haar liever met pensioen gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef NietDoen het volgende:
Beslis voor jezelf of je er mee kan leven? Zo niet, stop er dan mee voordat je echt gevoelens voor haar krijgt. Zowel, ga lekker door! Niks om je voor te schamen als je het mij vraagt, is juist een teken dat je openminded bent!
Problem solvedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles kan werk zijn inderdaad. Ik ben ook best open minded en kijk niet snel ergens van op. En natuurlijk is het bij lange na nog niet zo ver maar toch denk je er over na. Dat je straks misschien een vriendin hebt die als werk mannen pleziert. En dat vind zelfs ik een nare gedachte.
ik refereerde aan jouw naïviteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is voor in ieder geval mij geen doel
Ik had me echt dood geschaamdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee ik ga niet afzeggen. Toegegeven, ik had liever gehad dat ze een ander beroep heeft maar ik vind haar echt leuk.
Hoe ik erachter kwam? Er is me een aantal keer gevraagd waarom ik steeds met die prostituee aan het flirten ben en haar niet gewoon mee naar huis neem. Net zoals me gevraagd is waarom ik met haar bezig ben terwijl er genoeg 'normale' meiden in de club rondlopen
Ook stond ze tussen de meiden die overduidelijk een hoer zijn
Onder de douche uren gaan schrobben met John Legend op de stereo?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onder de douche uren gaan schrobben met John Legend op de stereo?
Zo wiegend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja misschien wel, en dan ook nog in opgekrult als een baby, liggend op de grond.
ah die site bedoelde ik ja. Je doet je naam eer aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
Als je even stad en naam noemt als ook uiterlijk omschrijft zoeken we haar even op op Hookers. Weet je gelijk of ze er wat van kan
En waar haal jij naïviteit uit?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik refereerde aan jouw naïviteit.
Schaamte is onzekerheidquote:
Dit werk zal ze dan op moeten gevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef HyperViper het volgende:
Als ze echt lekker is zou ik zeker even doorgaan. Maar een serieuze relatie? Komt ze van haar werk onder het zweet van ranzige dikke oude kerels.Ik zou haar elke avond onder de UV lamp zetten.
Dat je het niet door had, terwijl iedereen het wel zag. Tenminste, dat beschrijf je toch.quote:
Veliko Tarnovo.Ze is kort (rond de 1.60) en heeft lang en donker haar. Succes met zoekenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
Als je even stad en naam noemt als ook uiterlijk omschrijft zoeken we haar even op op Hookers. Weet je gelijk of ze er wat van kan
Dat kan, maar in dit geval heeft dat niks met onzekerheid te makenquote:
Dat is een stad!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo.Ze is kort (rond de 1.60) en heeft lang en donker haar. Succes met zoeken
Ik ben totaal onbekend met deze stad, ben er pas twee dagen en gister voor het eerst op stap gegaan. Daarbij ziet ze er niet temeierachtig uit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je het niet door had, terwijl iedereen het wel zag. Tenminste, dat beschrijf je toch.
Dus?quote:
Hmm, dat is niet haar echte naam gok ik, dat is namelijk een plaatsnaam in Bulgarije.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo.Ze is kort (rond de 1.60) en heeft lang en donker haar. Succes met zoeken
Oké ehh.. Aangenaamquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:48 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Ja. Het kan.
Ik heet trouwens Maastricht Limburg.
Oh er werd om haar naam gevraagd. Ik dacht om de stadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hmm, dat is niet haar echte naam gok ik, dat is namelijk een plaatsnaam in Bulgarije.
Galia meloenenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh er werd om haar naam gevraagd. Ik dacht om de stad
Ze heet Galia
Voorlopig welquote:
Haha! Nu heb ik gelijk een koosnaam voor haar. Mijn kleine meloentjequote:
Dan wordt het lastig zoeken. Maar in die landen zijn ze toch bijna allemaal ****? Nu vind ik het al niet meer zo interessant.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Nu heb ik gelijk een koosnaam voor haar. Mijn kleine meloentje
Echt mooi te zien hoe Nederlanders nooit bekrompen in hun wereldbeeld zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:56 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig zoeken. Maar in die landen zijn ze toch bijna allemaal ****? Nu vind ik het al niet meer zo interessant.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker om die dingen keihard uit te lepelen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wereldbeeld? Ik ben nog nooit van m'n zolder geweest!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:59 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Echt mooi te zien hoe Nederlanders nooit bekrompen in hun wereldbeeld zijn.
Dat zou je denken ja maar de meiden die ik hier ken zijn over het algemeen erg intelligent en hebben een goede baan. Inmiddels heb ik een hoger beeld van de gemiddelde Bulgaarse vrouw dan van de Nederlandse!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:56 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig zoeken. Maar in die landen zijn ze toch bijna allemaal ****? Nu vind ik het al niet meer zo interessant.
Je kan toch het raampje opendoen, dan heb je ook een wereldbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:01 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
Wereldbeeld? Ik ben nog nooit van m'n zolder geweest!
!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah. Staat toch mooi in de top 10.000 qua namen in de VSquote:
Om aan te geven dat het geen 'vluggertje' wasquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Waarom zijn die nacht tijden zo belangrijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms
Ik in de top 300 gok ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nah. Staat toch mooi in de top 10.000 qua namen in de VS![]()
Prutsende Idioot Met Puisten?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:15 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
Ik als p.i.m.p vind dit echt romantisch.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef NietDoen het volgende:
Ik zou er persoonlijk als ze met "pensioen" zou gaan niet zoveel problemen mee hebben denk ik. Maar om te bedenken dat ze net van een "klant"afkomt en vervolgens knus naast jou komt liggen, no thanks.
Precies mijn gedachte dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Jij bent me er eentje zegquote:
oh snapquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Pharkus het volgende:
Wel opletten dat ze niet alleen maar met jou wil knuffelen en teder wil zijn omdat ze al genoeg seks heeft met klanten, zo vervelend is dat, in de friendzone zitten bij een prostituee.
Lastig he, verhalen van mensen aanhoren die wel iets meemaken!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verzonnen topic. Ts is een dagje naar Madurodam geweest met zijn moeder en vanmiddag gaan ze gezellig naar Drievliet.
Niets mis met knuffelen en teder zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Pharkus het volgende:
Wel opletten dat ze niet alleen maar met jou wil knuffelen en teder wil zijn omdat ze al genoeg seks heeft met klanten, zo vervelend is dat, in de friendzone zitten bij een prostituee.
Wel met een volle zak, terwijl zij klaagt dat haar kutje en anus zo'n zeer doen van een nacht werken, neem van mij aan.quote:
Daarom mijn overpeinzen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik krijg nu zo'n beeld voor me van American Dad, dat die knul een knuffel
aan een hoer geeft, zij die besmet met Herpes, etc. etc. etc.
Dat hoertje zal vast heel aardig zijn e.d. maar goed de werkzaamheden
waaraan zij haar centjes verdient vind ik niet echt fijn.
Lolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik zal het haar in de toekomst voorstellen!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:27 schreef Knal_Erwt het volgende:
Als je der echt wil, zou het toch wel een vereiste moeten zijn om haar huidige werkzaamheden te staken.
In de toekomst? Je kent dr één dag haha.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het haar in de toekomst voorstellen!
Vandaar de 'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:33 schreef Greenfolk het volgende:
[..]
In de toekomst? Je kent dr één dag haha.
Galia uit VT. Succes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:18 schreef Dimachaerus het volgende:
TS mag ik profiel naam? kan ik een afspraak maken.
picsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden, dankjewel.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb haar gevonden, dankjewel.
quote:
Ik wil ook pics! Kijken of ze nuchter nog zo mooi isquote:
Gewoon alleen een pic, meer niet. Dat mag best.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil wel link plaatsen maar weet niet of dat mag
Doe het gewoon stiekem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil wel link plaatsen maar weet niet of dat mag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 11:49:10 ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
GAAT HELEMAAL GOEDKOMEN TOPPIESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
With my pack on my back, down the road I will stray.
Nog nooit zo snel mijn volledige respect voor iemand verloren na 1 post .....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:29 schreef Don_Kleine_Johny_Bling het volgende:
Rasta man , laat de ouwe rasta homies maar zeuren hier over je nieuwe amiga , je heb mijn respects TS. als p.i.m.p welkom in de club ouwe rasta. De overige Fok-rastas zijn g*woon jalozie op jouwn amiga homie ouwe ra$ta , triple da mama met haar ouwe rasta!. Mon diepste respect ouwe rasta brother. Super-DeluX retro-style yeah r@$sta
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:48 schreef Dimachaerus het volgende:
GAAT HELEMAAL GOEDKOMEN TOPPIEDie hoer heeft me niet eens verteld dat ze Nederlands kan spreken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Alleen pica van haar bips sry..wil geen ban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Die kans bestaat ja. Maar die bestaat altijd wel. Ik heb het geluk dat ik een leuke jongen ben joh, dus dat zal niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:49 schreef DontDropTheSoap het volgende:
Tsja.. Hou je alleen niet voor dat ze een soort Julia Roberts in Pretty Woman is... Als ze zo lichtzinnig over seks doet, is er ook een kans dat ze lichtzinnig doet over vreemdgaan.
Maar denk je wel in, er is een verschil tussen prostituee en 'hoer'. Maak die scheiding ook even voor jezelf. Verder: succes!
Zegge tege mij ook zo vaak, en dan toch ¤250,- aftikken en/of in de vriendenzone belanden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kans bestaat ja. Maar die bestaat altijd wel. [b][b]Ik heb het geluk dat ik een leuke jongen ben joh[/b][/b], dus dat zal niet snel gebeuren
Vriendenzone? Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zegge tege mij ook zo vaak, en dan toch ¤250,- aftikken en/of in de vriendenzone belanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2012 11:59:35 ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
IS NSFW foto begrijp dat dan.
NSFWDie shit is wel save for work. Ik bekijk het hier op het werk man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er geen betere beelden?
Eentje met haar kutje in doggystijl.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:01 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Die shit is wel save for work. Ik bekijk het hier op het werk man.Zijn er geen betere beelden?
Geven!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eentje met haar kutje in doggystijl.
Dat is lekker kut. Figuurlijk danquote:
Natuurlijk, heb ik ook iets te zien wanneer ik haar niet daadwerkelijk ziequote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Volg ik het nou nog? Jij vraagt hem om plaatjes van die chick van jou?
Oke cool dan. Kom maar op met die beavershots.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb ik ook iets te zien wanneer ik haar niet daadwerkelijk zie
Maar is dit der nou of niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb ik ook iets te zien wanneer ik haar niet daadwerkelijk zie
Daar kun je beter maar niet op in gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Lastig he, verhalen van mensen aanhoren die wel iets meemaken!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke cool dan. Kom maar op met die beavershots.
Aan de andere kant.. Laat maar zitten. M'n chick met heel FOK! delenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Oke cool dan. Kom maar op met die beavershots.
Geen idee. Ik zie geen hoofd en ik ben niet intiem met haar geweestquote:
Misschien wel waar jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:22 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Daar kun je beter maar niet op in gaan
Kans is groot dat half Fok! haar sowieso al gedeeld heeftquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Aan de andere kant.. Laat maar zitten. M'n chick met heel FOK! delen
Joh tyfstraalt toch opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Harry_Bakker het volgende:
TS ... jouw topic titel laat al zien dat een relatie met haar geen lang leven zal hebben. Iemand waar je een relatie mee wil hebben (en meer), die zal je nooit als hoer bestempelen, ook niet met haar werk. Heel duidelijk dat je haar nu (om haar werk) al niet respecteert. Je had haar ook (zoals eerder door andere ook al aangegeven) als prostituee kunnen bestempelen.
Ja want vrouwen die 50 mannen hebben gedaan staat echt gelijk aan een vrouw die zich door laat blaffen in alle gaten tegelijk door 3000 man per jaarquote:En sowieso moet haar werk er niet doen als je echt van haar houdt (dat je niet wil dat ze dit werk blijft doen als je echt een relatie hebt, dat begrijp ik volledig). Er zijn genoeg mensen die niet als prostituee werken, maar ook met ontzettend veel verschillende mensen sex hebben gehad. Dus het feit dat je hier posts over haar, laat al zien dat je niet echt voor haar wilt kiezen als het serieus gaat worden. Laat haar los en ga een andere meisje zoeken!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kans is groot dat half Fok! haar sowieso al gedeeld heeft![]()
Iets met vakantie in Bulgarije enzo
De hoer vrijwel altijd maar kost geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:44 schreef Piye het volgende:
Ik zeg altijd maar liever een hoer dan een slet.
Nee meer van als je dan toch de halve stad over je heen laat gaan kan je er beter geld voor vangen. Ik heb respect voor een ondernemersgeest, niet voor makkelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De hoer vrijwel altijd maar kost geld
De slet is het maar de vraag of ze kwaliteit levert en kost ook geld in de vorm van drank
Zoiets?
Jezus, wat een aannames maak jijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Harry_Bakker het volgende:
TS ... jouw topic titel laat al zien dat een relatie met haar geen lang leven zal hebben. Iemand waar je een relatie mee wil hebben (en meer), die zal je nooit als hoer bestempelen, ook niet met haar werk. Heel duidelijk dat je haar nu (om haar werk) al niet respecteert. Je had haar ook (zoals eerder door andere ook al aangegeven) als prostituee kunnen bestempelen.
Natuurlijk doet dat werk er wel toe. Wanneer ik een relatie met iemand heb, wil ik die persoon emotioneel en fysiek graag voor mij allen. Het interesseert me niet met hoeveel man iemand seks heeft gehad, zolang ze het maar alleen met mij doet wanneer we samen zijn.quote:En sowieso moet haar werk er niet doen als je echt van haar houdt (dat je niet wil dat ze dit werk blijft doen als je echt een relatie hebt, dat begrijp ik volledig). Er zijn genoeg mensen die niet als prostituee werken, maar ook met ontzettend veel verschillende mensen sex hebben gehad. Dus het feit dat je hier posts over haar, laat al zien dat je niet echt voor haar wilt kiezen als het serieus gaat worden. Laat haar los en ga een andere meisje zoeken!
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:33 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Die gast is behoorlijk irritant
Tja, als jij daar je geld aan wil uitgeven sta je daar vrij in. Ik vind het inderdaad 'slimmer' dan de slet ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee meer van als je dan toch de halve stad over je heen laat gaan kan je er beter geld voor vangen. Ik heb respect voor een ondernemersgeest, niet voor makkelijke vrouwen.
Nou ja er zit wel een zeker veroveringsaspect aan, vanwege het feit dat ze jou ook nog geschikt moet vinden, maar inderdaad als iemand binnen een paar uur nadat je haar hebt ontmoet al in je bed ligt is veroveren misschien een beetje een overdrijving.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tja, als jij daar je geld aan wil uitgeven sta je daar vrij in. Ik vind het inderdaad 'slimmer' dan de slet ja.
Ik moet altijd wel lachen om mannen die het hebben over een 'veroveringsaspect'. "Ja als je dan zo'n vrouw aan 't eind van de avond meeneemt naar huis heb je haar veroverd, dat lukt je niet met een hoer want daar betaal je".
Ja, want die slet 'veroveren' is ook zóóó moeilijk. Ga dan gelijk naar de hoeren
.
Nee, veroveren zie ik toch meer als het spelletje dat je krijgt als je eenmaal om elkaar 'heen aan het draaien' bent vlak voor een relatie.
Zij is een eckte. Maar heb er geen probleem mee. Straks samen uit etenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:00 schreef Ffleamig het volgende:
TS alle vrouwen zijn hoeren dus wat is je probleem precies?
Geen peper laten gebruiken want als ze moet niesen zit je helemaal onder de intieme saus van Ali, Henk, Willem, Peter en Janquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zij is een eckte. Maar heb er geen probleem mee. Straks samen uit eten
"Jou geschikt vinden?" Bitch please, dat soort wijven wijzen mij echt niet af hoor. Gelukkig totaal geen behoefte aan dat soortquote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja er zit wel een zeker veroveringsaspect aan, vanwege het feit dat ze jou ook nog geschikt moet vinden, maar inderdaad als iemand binnen een paar uur nadat je haar hebt ontmoet al in je bed ligt is veroveren misschien een beetje een overdrijving.
Hoezo ben je daar zo zeker van?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Jou geschikt vinden?" Bitch please, dat soort wijven wijzen mij echt niet af hoor. Gelukkig totaal geen behoefte aan dat soort
Want deze boy heeft stylo!quote:
Nee, ze wijzen me niet af omdat ik er in eerste instantie niet op afstap, dat soort figuren.quote:
Leuk voor je manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Zij is een eckte. Maar heb er geen probleem mee. Straks samen uit eten
Kan best leuk zijn hoor soms. Is ook goed voor je zelfvertrouwen als je beetje stijlvol een club in stapt, samen met je vrienden wat dansmoves laat zien en al voelt dat er meerdere dames aanwezig zijn die je gewoon graag willen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, ze wijzen me niet af omdat ik er in eerste instantie niet op afstap, dat soort figuren.. En als het dan mis gaat en het toch zo'n sloerie is, mijzelf vergezel met een kwalitatief betere vrouw.
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, eerder een overschot...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn hoor soms. Is ook goed voor je zelfvertrouwen als je beetje stijlvol een club in stapt, samen met je vrienden wat dansmoves laat zien en al voelt dat er meerdere dames aanwezig zijn die je gewoon graag willen.
Leg jij ook altijd bij het minste of het geringste je piemel op tafel??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen, eerder een overschot...
Ik draag nooit een broek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Piethur het volgende:
[..]
Leg jij ook altijd bij het minste of het geringste je piemel op tafel??
Kan ik hier als westerse man niet maken natuurlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk voor je man. Meen ik serieus. Geniet ervan. Wel 50/50 met de rekening hé? Ze verdient genoeg.
..
..
..
..
Ze was verre van bahquote:
Of dit:quote:
..... aldus 'Helpmefok' vanuit de zolderkamer van zijn ouderlijk huisquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Jou geschikt vinden?" Bitch please, dat soort wijven wijzen mij echt niet af hoor. Gelukkig totaal geen behoefte aan dat soort
Slechtste vergelijking van vandaag wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geldt voor je rechter/linker hand ook, schudt je niemands hand meer?
Gelukkig is mijn familie niet conservatief van aardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat worden leuke familiebezoekjes later.
"Pa, dit is ..."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat worden leuke familiebezoekjes later.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Pa, dit is ..."
"Ja, ik ken haar wel. En ome Harry ook. Net als de buurman en je opa. "
Voorspelbaar + 10301920390129301902quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:11 schreef Harry_Bakker het volgende:
[..]
..... aldus 'Helpmefok' vanuit de zolderkamer van zijn ouderlijk huis
Daar is Harry nogal vanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voorspelbaar + 10301920390129301902
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Pa, dit is ..."
- "Hallo (insert naam hoer). Ik ben tante Gerrie en dit is oom Theo. Wij hebben twee kinderen, Lutz en Job, waarvan 1 thuiswonend en 1 uitwonend."quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Pa, dit is ..."
EPICquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
- "Hallo (insert naam hoer). Ik ben tante Gerrie en dit is oom Theo. Wij hebben twee kinderen, Lutz en Job, waarvan 1 thuiswonend en 1 uitwonend."
- "Haha, ik laat me altijd uitwonen!"![]()
![]()
- ..."Koekje erbij?"
Dit dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:32 schreef Aleandra het volgende:
Ik zou zeggen, geef der een kans!!
Misschien vinden tante Ger en ome Theo der wel helemaal geweldig! Blijkt ze een geweldige aanwinst voor hun bridgeclubje te zijn.
Je weet ooit nooit nie hé
Ome Theo zal het wel helemaal prachtig vinden ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:32 schreef Aleandra het volgende:
Ik zou zeggen, geef der een kans!!
Misschien vinden tante Ger en ome Theo der wel helemaal geweldig! Blijkt ze een geweldige aanwinst voor hun bridgeclubje te zijn.
Je weet ooit nooit nie hé
Terechte klacht wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:10 schreef Cher- het volgende:
TS denkt na over een relatie terwijl hij de vrouw in kwestie maar één keer heeft gezien. Dat is de enige terechte klacht hier.
Ja is dat zo?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:10 schreef Cher- het volgende:
TS denkt na over een relatie terwijl hij de vrouw in kwestie maar één keer heeft gezien. Dat is de enige terechte klacht hier.
Na de date denkt hij vast aan de kinderen die gaan komen. Zullen de kinderen soa-vrij geboren worden?quote:
Het leek er wel even op.quote:
Ik heb geen idee, wel de moeite om dat even in te zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Na de date denkt hij vast aan de kinderen die gaan komen. Zullen de kinderen soa-vrij geboren worden?
Omdat ik zeg dat ik haar leuk vind?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het leek er wel even op.
[..]
Ik heb geen idee, wel de moeite om dat even in te zien.
Nee man, door het hele topic. Ik zou er ook snel uitnaaien, na negen maanden is het te laat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat ik haar leuk vind?
Heb geen plannen om een Bulgaarse als vriendin te krijgen, wie weet ben ik hier over zes maanden wel weer weg
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:16 schreef Aleandra het volgende:
Doet me een beetje aan dit denken ja
Ghehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Dan zijn jullie het nog steeds zelf die de link naar een relatie leggenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee man, door het hele topic. Ik zou er ook snel uitnaaien, na negen maanden is het te laat.
Dusquote:
Hehe, wat zijn we ondeugend.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn jullie het nog steeds zelf die de link naar een relatie leggen
Zo vreemd is dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:20 schreef Cher- het volgende:
Ik wil ook gevoelens ontwikkelen binnen 1 nachtje voor iemand. Zo zie je maar dat 1 nacht op een mensenleven toch heel wat kan zijn.
Omdat geen eigenwaarde en ja het idee dat daar honderden piemels in geweest zijn is nou eenmaal niet zo fijn.quote:
Hoezo heeft een hoer nou weer geen eigenwaarde?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat geen eigenwaarde en ja het idee dat daar honderden piemels in geweest zijn is nou eenmaal niet zo fijn.
Ze laat zich betalen voor seks. Is in mijn ogen wel een van de laagste dingen die je kan doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo heeft een hoer nou weer geen eigenwaarde?
Dat kan je vinden, maar daar zal de hoer in kwestie anders over denken. Dus om het nou gelijk te stellen aan geen eigenwaarde hebben vind ik ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ze laat zich betalen voor seks. Is in mijn ogen wel een van de laagste dingen die je kan doen.
Niks mis mee hoor, alsof jij er geen gebruik van maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ze laat zich betalen voor seks. Is in mijn ogen wel een van de laagste dingen die je kan doen.
Wat laag? Slim juist. De kans is klein dat de vrouw er zelf wel om staat te springen. Geld hè. En uh, sommige wijven laten zich uitwonen voor gratis en komen op de bangalijstjes, zij krijgt er geld voor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan is er met dat beroep niet echt sprake van waarde nee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat kan je vinden, maar daar zal de hoer in kwestie anders over denken. Dus om het nou gelijk te stellen aan geen eigenwaarde hebben vind ik ook weer zoiets.
Ach ja, hoeren moeten er ook zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat laag? Slim juist. De kans is klein dat de vrouw er zelf wel om staat te springen. Geld hè. En uh, sommige wijven laten zich uitwonen voor gratis en komen op de bangalijstjes, zij krijgt er geld voor.
In jouw ogen niet nee, maar eigenwaarde heeft meer te maken met je beeld van jezelf dan het beeld dat een ander van je heeft. Je kan dus prima heel veel eigenwaarde hebben en je ondertussen uit laten wonen voor geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan is er met dat beroep niet echt sprake van waarde nee.
Nonensquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Omdat geen eigenwaarde en ja het idee dat daar honderden piemels in geweest zijn is nou eenmaal niet zo fijn.
Ja maar of dat nou echt gezond voor je is is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
In jouw ogen niet nee, maar eigenwaarde heeft meer te maken met je beeld van jezelf dan het beeld dat een ander van je heeft. Je kan dus prima heel veel eigenwaarde hebben en je ondertussen uit laten wonen voor geld.
Nee, de dus ligt bij hem. Noemt haar bah want hoer. Vandaar de 'dus?'.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dus? Jij maakt er een topic over, de dus ligt dus bij jou.
Voor autisten zoals sinepedraap dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ach ja, hoeren moeten er ook zijn.
Ach ja, zolang ze maar niet smerig naast mij lopen te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Voor autisten zoals sinepedraap dus.
Het is mooi dat er vrouwen zijn die dat werk doen. Ik weet wel dat je drie verschillende soorten hebt. Hoeren die:
- OF te dom om te schijten zijn en zo in het werk zijn gerold
- OF zo gek als een deur zijn
- OF zo ijzersterk en zelfverzekerd zijn dat ze het werk doen (voor geld vooral, armoede)
Voor de laatste 2 heb ik wel respect.
Qua geslachsziektes bedoel je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar of dat nou echt gezond voor je is is.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat laag? Slim juist. De kans is klein dat de vrouw er zelf wel om staat te springen. Geld hè. En uh, sommige wijven laten zich uitwonen voor gratis en komen op de bangalijstjes, zij krijgt er geld voor.
Als het goed is moet je daar voor kunnen zorgen. Gezond meer geestelijk en ja als je alleen geld kan verdienen door je te laten uitwonen door tientallen mensen dan ben je niet gezond bezig lijkt mij..quote:
Wat een kortzichtigheid zeg, jemigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als het goed is moet je daar voor kunnen zorgen. Gezond meer geestelijk en ja als je alleen geld kan verdienen door je te laten uitwonen door tientallen mensen dan ben je niet gezond bezig lijkt mij..
Er is niet eens seks geweestquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Heb je de dame nog wel netjes betaald?
Ik ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gelijk moet denken dat een hoer op maar één manier geld verdienen kanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sorry man, geen ervaring met hoeren.
Volgens mij kan ze wel het wit uit je ogen zuigen man.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gelijk moet denken dat een hoer op maar één manier geld verdienen kan
Wat betekent dit?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze wel het wit uit je ogen zuigen man.
Omdat ze een hoer is, is ze vast erg ervaren.quote:
Zal vast wel een leuk extraatje zijn. Maar nee denk niet dat ik het zou waarderen van een meisje. Kwestie van smaak dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dat wil niet zeggen dat ik dan maar gelijk moet denken dat een hoer op maar één manier geld verdienen kan
Wie zegt dat ze 'dienst' had?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, je hebt gebruik gemaakt van haar dienst-tijd
Geluk dat haar pooier je niet heeft gezienquote:
Dan was het dubbel tariefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geluk dat haar pooier je niet heeft gezien
Jouw vriendin slikt het toch ook dat jij dikke vieze vrouwen neukt buiten haar om? Het kan werken maar je moet der voor open staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:37 schreef HyperViper het volgende:
Als ze echt lekker is zou ik zeker even doorgaan. Maar een serieuze relatie? Komt ze van haar werk onder het zweet van ranzige dikke oude kerels.Ik zou haar elke avond onder de UV lamp zetten.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat dit nou over esperanza ja of nee?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat dit nou over esperanza ja of nee?
Dat doe je letterlijk zelf in deze topic dus euhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn jullie het nog steeds zelf die de link naar een relatie leggen
Ik denk niet dat het is dat ze alleen geld kunnen verdienen op die manier, maar meer dat ze op die manier meer geld verdienen dan in andere functies en dat lijkt me niks om je voor te schamen. Weinig mensen die meer dan een goeie hoer verdienen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als het goed is moet je daar voor kunnen zorgen. Gezond meer geestelijk en ja als je alleen geld kan verdienen door je te laten uitwonen door tientallen mensen dan ben je niet gezond bezig lijkt mij..
Dit. Waarom zo bekrompen over hoerenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het is dat ze alleen geld kunnen verdienen op die manier, maar meer dat ze op die manier meer geld verdienen dan in andere functies en dat lijkt me niks om je voor te schamen. Weinig mensen die meer dan een goeie hoer verdienen.
Over seksualiteit überhaupt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit. Waarom zo bekrompen over hoeren
Om echt veel te verdienen moet je wel heel populair zijn. Zoveel brengt het ook weer niet op hoor..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het is dat ze alleen geld kunnen verdienen op die manier, maar meer dat ze op die manier meer geld verdienen dan in andere functies en dat lijkt me niks om je voor te schamen. Weinig mensen die meer dan een goeie hoer verdienen.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Sorry man, geen ervaring met hoeren.
Ach wel een makkelijke manier om de maagden eruit te pikkenquote:
Leuk is dat he?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach wel een makkelijke manier om de maagden eruit te pikken
Wie zijn de maagden dan volgens jou? en kan jij ze niet helpen om hun maagdelijkheid te verliezen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach wel een makkelijke manier om de maagden eruit te pikken
Dat is waar, maar ik denk wel dat de gemiddelde hoer meer verdient dan de gemiddelde niet-hoer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Om echt veel te verdienen moet je wel heel populair zijn. Zoveel brengt het ook weer niet op hoor..
We zijn toch zeker het Leger des Heils niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie zijn de maagden dan volgens jou? en kan jij ze niet helpen om hun maagdelijkheid te verliezen?
Zou wel grof geld mee te verdienen zijn, maar nee dacht het niet neequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie zijn de maagden dan volgens jou? en kan jij ze niet helpen om hun maagdelijkheid te verliezen?
Ik moet er niet aan denken al die vieze, vreemde kerels.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik denk wel dat de gemiddelde hoer meer verdient dan de gemiddelde niet-hoer.
50 euro voor een kwartiertje, mooie deal toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou wel grof geld mee te verdienen zijn, maar nee dacht het niet nee
Ach ja met een beetje geluk kom ik elke zaterdagmiddag langs om je dag op te fleuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die vieze, vreemde kerels.
Bij Spuiten en Slikken zag ik dat er echt een escortservice speciaal voor maagden bestaat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zou wel grof geld mee te verdienen zijn, maar nee dacht het niet nee
Om het geld te innen, bedoel je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef Piye het volgende:
Ach ja met een beetje geluk kom ik elke zaterdagmiddag langs om je dag op te fleuren.
Dat heb ik ook gezien toen. Haha echt verrrrrschrikkelijk. Zo'n gast van 28 ofzo die zich wilde laten ontmaagden. Wel lief enzo maar echt zo lelijk, en onverzorgd en tokkie, ik had medelijden met die meidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Bij Spuiten en Slikken zag ik dat er echt een escortservice speciaal voor maagden bestaat.
Die gast die ze als voorbeeld namen was wel ongelooflijk lelijk trouwens.
Je bent niet verplicht een klant aan te nemen hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken al die vieze, vreemde kerels.
Dat is toch zielig. Die jongens willen ook gewoon een keer seks.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien toen. Haha echt verrrrrschrikkelijk. Zo'n gast van 28 ofzo die zich wilde laten ontmaagden. Wel lief enzo maar echt zo lelijk, en onverzorgd en tokkie, ik had medelijden met die meid
Daarna ging ie in de studio helemaal opscheppen dat ie het zo lang had volgehouden
Zal echt wel dik geld verdienen.
Lief?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien toen. Haha echt verrrrrschrikkelijk. Zo'n gast van 28 ofzo die zich wilde laten ontmaagden. Wel lief enzo maar echt zo lelijk, en onverzorgd en tokkie, ik had medelijden met die meid
Daarna ging ie in de studio helemaal opscheppen dat ie het zo lang had volgehouden
De meeste laten iedereen wel binnen hoor. Klanten zijn klanten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht een klant aan te nemen hè
Hoe weet jij ditquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
50 euro voor een kwartiertje, mooie deal toch?
Ik ken een (inmiddels overleden) jongen die verlamd, doof, blind en vergroeid was en 24 uur per dag aan de beademing lag. Ook hij is ontmaagd door een escorte. En daar heeft hij grof voor mogen betalenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:26 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat is toch zielig. Die jongens willen ook gewoon een keer seks.
De meeste zullen dat inderdaad wel doen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De meeste laten iedereen wel binnen hoor. Klanten zijn klanten.
Ik vond het best wel hartverwarmend eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef Cher- het volgende:
Plastic_zak weet veel. Soberzo hoerenloper.
Zo zou je het kunnen noemen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken een (inmiddels overleden) jongen die verlamd, doof, blind en vergroeid was en 24 uur per dag aan de beademing lag. Ook hij is ontmaagd door een escorte. En daar heeft hij grof voor mogen betalen
Overal is een markt voor joh, zelfs hoeren die zich dus specialiseren in gehandicapte mensen. Ben je dan eigenlijk een zorgverlener ?
welke Fok!maagd was dat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is juist fantastisch dat je er voor uit komt zodat de stap voor overige fokkers om dit soort taferelen te bekennen makkelijker en kleiner wordtquote:
2nutz die werd ontmaagd door Gianna Michaels en daarna zijn eigen sperma in zijn mond gespuwd kreeg.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
2nutz die werd ontmaagd door Gianna Michaels en daarna zijn eigen sperma in zijn mond gespuwd kreeg.
Nou wanneer ik naar de hoeren ben geweest zal ik er een uitgebreid verslag van doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is juist fantastisch dat je er voor uit komt zodat de stap voor overige fokkers om dit soort taferelen te bekennen makkelijker en kleiner wordt
Zeg eerlijk, er is niks mis mee toch? naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is juist fantastisch dat je er voor uit komt zodat de stap voor overige fokkers om dit soort taferelen te bekennen makkelijker en kleiner wordt
Ik vind het heel normaal eigenlijk. Ik had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:31 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen ja.Het gaat toch wel ver.
Ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou wanneer ik naar de hoeren ben geweest zal ik er een uitgebreid verslag van doen.
En esperanza dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Dven het volgende:
Om maar even ontopic te reageren:
Vanmiddag koffie gedronken en afgesproken vanavond op stap te gaan
Precies, als ik het niet zo zonde van mijn geld vond had ik af en toe met plezier naar de hoeren gegaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg eerlijk, er is niks mis mee toch? naar de hoeren gaan.
Het enige nadeel ervan wat ik me kan bedenken is dat het geld kost. Een vriendin heb je veel meer gezeik mee. Ze zeuren, ze hebben alleen maar hoofdpijn, ze kosten ook geld, echt van alles.
Naar de hoeren ga je gewoon wanneer je zin hebt en je kiest een prachtige vrouw die alles voor je doet.
Ja dat schijnt zij vaker te doen, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
2nutz die werd ontmaagd door Gianna Michaels en daarna zijn eigen sperma in zijn mond gespuwd kreeg.
Zit in Nederland en is sowieso verleden tijdquote:
VInd je geil hequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zij vaker te doen, heb ik gehoord.
Waaromquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zit in Nederland en is sowieso verleden tijd
Good busy muthafucka!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Dven het volgende:
Om maar even ontopic te reageren:
Vanmiddag koffie gedronken en afgesproken vanavond op stap te gaan
Ja ik blijf het een vieze vrouw vindenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt zij vaker te doen, heb ik gehoord.
Dat filmpje heb ik wel 20x gezien inmiddels. 't Lijkt wel of ik er iedere keer harder op kom.quote:
Zo duur is het niet toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies, als ik het niet zo zonde van mijn geld vond had ik af en toe met plezier naar de hoeren gegaan
Op het begin was ze best leuk jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
VInd je geil he
[..]
Waarom
Zo'n leuk meidje.
Ik wil natuurlijk wel een tophoer!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zo duur is het niet toch?een avondje in de club/kroeg kost je ook al snel 50 euro.
en dan is het nog niet eens zeker of je gaat neuken.
Dat heb ik nou met het filmpje van die Thaise man die sensationeel klaarkomt en daarna helikoptertje doet met zijn piemel. Vreemd genoeg. Wil je een link?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik wel 20x gezien inmiddels. 't Lijkt wel of ik er iedere keer harder op kom.
Krijg jij hem nog omhoog dan op jouw leeftijd?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik wel 20x gezien inmiddels. 't Lijkt wel of ik er iedere keer harder op kom.
De wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Duik de trompettersteeg eens in zou ik zeggen.
Je moet doen wat je wilt maar het is ergens wel een beetje sneu en voor vieze mannen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zo duur is het niet toch?een avondje in de club/kroeg kost je ook al snel 50 euro.
en dan is het nog niet eens zeker of je gaat neuken.
Dit. Oude manquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:40 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Krijg jij hem nog omhoog dan op jouw leeftijd?![]()
Sorry flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |