Trusten kokje, werk ze morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM![]()
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.Ja tis hier vaak rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja tis hier vaak rustigIk vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenZoals wat voor dingen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoals wat voor dingen ?
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HWat dan precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HAh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
O.a. over the USS Monitorquote:
Ik gooi er wel even een slaapliedje inquote:
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.quote:
Nee ik ben moequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Bedtijd dus!quote:
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschrevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Waarom ga je dan niet slapen?quote:
Ja bijnaquote:
Ga ik straks ook doen denk ikquote:
Over de Burgeroorlog ook. Hele Yankee bibliotheken vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschreven
Klopt en daar zitten best leuke dingen tussenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over de Burgeroorlog ook. Hele Yankee bibliotheken vol.
Waarom straks pas als je nu al moe bent?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja bijna
[..]
Ga ik straks ook doen denk ik
Geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom straks pas als je nu al moe bent?
Amper 100 jaar een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt en daar zitten best leuke dingen tussen
USS Monitor is gewoon interessant omdat die toch eigenlijk de basis was voor de uiteindelijke battleschips
Tja, moet ik dan meteen zeggen dat ik iets over Crac des Chevaliers aan het typen benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amper 100 jaar een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis.
Mooi kasteeltje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, moet ik dan meteen zeggen dat ik iets over Crac des Chevaliers aan het typen ben
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie nog plannen dit weekend ?
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kregen het niet aan de stok met paus. Met de tempeliers is het wat minder goed afgelopen.
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie nog plannen dit weekend ?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.
[..]
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!
Die waren alleen maar op het geld en land uit van de Tempeliers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja ik ga ook weinig doen
Ik ga wel iets meer dan niets doen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]standaard weekend meuk, huisje poetsen, boodschappen doen, bij moeders langs.
En terecht! De aanklachten tegen de tempeliers waren niet mals zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die waren alleen maar op het geld en land uit van de Tempeliers.
Dus op de brandstapel met zequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht! De aanklachten tegen de tempeliers waren niet mals zeg!
Dat is met een aantal wel gebeurd ja.quote:
Dat weet ik, heb best wat gelezen over de middeleeuwen, kruistochten etcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is met een aantal wel gebeurd ja.
Jaquote:
Leer je tegenwoordig met geschiedenis nog over de middeleeuwen en de kruistochten, of is dat geschrapt?quote:
Ja leer je nogquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer je tegenwoordig met geschiedenis nog over de middeleeuwen en de kruistochten, of is dat geschrapt?
quote:
quote:
quote:
Ik denk alleen dat mijnheer pastoor in Limburg wel even op zijn neus kijkt als ze bij hem in de kerk ter communie willen gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze gaan wel te Kerk in de juiste Kerk.
Kunnen ze mooi tussen de Polen staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijnheer pastoor in Limburg wel even op zijn neus kijkt als ze bij hem in de kerk ter communie willen gaan
Ze willen de prijs niet zeggen, maar in eerdere afleveringen is wel voorbij gekomen dat je richting jaarsalaris moet denken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag me af wat zon jurkje doet in euro's.
1 ton, een 13e maand en een auto van de zaak?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze willen de prijs niet zeggen, maar in eerdere afleveringen is wel voorbij gekomen dat je richting jaarsalaris moet denken.
Eh, die lui zaten in de metaalverwerking, maar ik denk dat je wel in die richting moet denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 ton, een 13e maand en een auto van de zaak?
Verwerking of bewerking?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, die lui zaten in de metaalverwerking, maar ik denk dat je wel in die richting moet denken
Of de helft of zo
Sloop auto's en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verwerking of bewerking?
Ik dacht dat de heren allemaal bankdirecteuren waren. Die stelen namelijk ook.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zou kokje ook dergelijk jurken hebben?
Eh, eerlijk gezegd, ik weet niet wat voor verborgen leven hij er op na houdtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zou kokje ook dergelijk jurken hebben?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, eerlijk gezegd, ik weet niet wat voor verborgen leven hij er op na houdt
quote:
De roze-fase heb ik gehad hoor. En de leeftijd ook. Na een avond ben ik echt blij dat ik mijn hakken weer uit mag doen en mijn korset kan losknopen.quote:
Man, je bent net binnen, je rook teveelquote:
ik ook. die high heels kosten me mijn rug. En heb last van vocht in de voeten dus ze knellen nogalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De roze-fase heb ik gehad hoor. En de leeftijd ook. Na een avond ben ik echt blij dat ik mijn hakken weer uit mag doen en mijn korset kan losknopen.
ik weet hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man, je bent net binnen, je rook teveel
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. die high heels kosten me mijn rug. En heb last van vocht in de voeten dus ze knellen nogal
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry dat ik het zeg, maar jou in zo'n roze suikerspinjurk met spray tan, glitter ogenschaduw en op high heels, dat zou ik toch wel heel erg hilarisch vinden om te zien
dat dacht ik wel, maar dat ga jij niet meemakenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry dat ik het zeg, maar jou in zo'n roze suikerspinjurk met spray tan, glitter ogenschaduw en op high heels, dat zou ik toch wel heel erg hilarisch vinden om te zien
Ik steek er ook nog maar eentje opquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, maar dat ga jij niet meemaken
Ah, de boot nemen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag niet vliegen in verband met elektronische detentie.
Ow, en kokje de kanaaltunnelquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kokje de anaaltunnel? Wat zeg je nu Mary? Wil je eeuwig maagd blijven zoals Maria?
Ow, blijf jij dan maar hierquote:
alles beter dan de treinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, blijf jij dan maar hier
Ik zie je ook nog niet zo snel de boot pakken
Je kan ook met de auto op de kanaaltunneltrein hoor.quote:
blijft nog steeds een treinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook met de auto op de kanaaltunneltrein hoor.
quote:
quote:
Kruip je toch ook lekker je bed in, of moet je nog even afkoelen?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kruip je toch ook lekker je bed in, of moet je nog even afkoelen?
DWDD is meestal wel humorquote:
Ik zie het aan de koppen die rond de tafel zitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
P&W is weer oude koeien aan het slachten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
trusten kokje, slaap lekker
![]()
(of doe je nog een peukje mee?)
Ah, dus in je rozejurk met spray tan nog even gezellig peukje mee doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]lig er nog niet in nog ff [ link | afbeelding ]
zo is het voor een groot deel wel. Recessie wordt gedeeltelijk aangepraat. als iedereen geld blijft uitgeven is er niks aan de handquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
ik wordt treurig van dit onderwerp. Nu krijgen 'wij' de burger de schuld van de recessie want we geven te weinig uit, maar we moeten wél naar de nul-lijn
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus in je rozejurk met spray tan nog even gezellig peukje mee doen
Dat weet ik, afgelopen jaar was het spaargeld van de Nederlander het hoogst sinds jaren. Maar als je als overheid blijft zeggen dat het zo slecht gaat en dat iedereen achteruit moet gaan, dan is het toch logisch dat de mensen met spaargeld het niet uitgeven?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo is het voor een groot deel wel. Recessie wordt gedeeltelijk aangepraat. als iedereen geld blijft uitgeven is er niks aan de hand
moet je eens opletten na het volgende kabinet, dan wordt het helemaal drama vrees ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik, afgelopen jaar was het spaargeld van de Nederlander het hoogst sinds jaren. Maar als je als overheid blijft zeggen dat het zo slecht gaat en dat iedereen achteruit moet gaan, dan is het toch logisch dat de mensen met spaargeld het niet uitgeven?
Maar eigenlijk begint 't nu wel heel erg op midden jaren '80 te lijken. Toen was den Uyl de gebeten hond, nu tig jaar paars.
Gaat afhangen van de samenstelling van een volgend kabinet. Maar ik verwacht de komende jaren niet veel betersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je eens opletten na het volgende kabinet, dan wordt het helemaal drama vrees ik
we zullen zien, kan me er niet druk om makenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gaat afhangen van de samenstelling van een volgend kabinet. Maar ik verwacht de komende jaren niet veel beters
Ik op zich ook niet, is alleen wel lastiger geworden om een andere baan te vinden nuquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
we zullen zien, kan me er niet druk om maken
ik ook nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik op zich ook niet, is alleen wel lastiger geworden om een andere baan te vinden nu![]()
De pensioengerechtigde leeftijd van 68 jaar ga ik toch niet halen
Ik denk dat ik hetzelfde zeiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook nietIn ieder geval niet werkend
trustequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje slaap
en rust lekker uit morgen
OK, laatstequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste![]()
ik ga ook [ link | afbeelding ]
Daar hoef je toch niet voor te kloppenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
* brother klopt op de deur van RLS SC voor toegang
Ja maar de deur was dichtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet voor te kloppen![]()
Broertje
Gewoon open doen voortaan hoor, was niet op slotquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja maar de deur was dicht![]()
MM
Zal ik doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon open doen voortaan hoor, was niet op slot
Is trouwens het nummer wat door mijn zus helemaal grijs gedraaid is en waardoor ik al op jonge leeftijd tje-tje-tje tjeenses liep te zingenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hier een nr voor MM
-knip-
Hehe tjeensesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is trouwens het nummer wat door mijn zus helemaal grijs gedraaid is en waardoor ik al op jonge leeftijd tje-tje-tje tjeenses liep te zingen
En ook "wieke vaif jeers stok on me eis"quote:
wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook "wieke vaif jeers stok on me eis"
Mijn toenmalige interpretatie van Five Yearsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat bedoel je daarmee?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ah nu even hond uitlaten![]()
Had je verify aanstaan bij de backup, en misschien niet bij het film branden?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ik je zeggen dat een film branden sneller gaat dan een backup
geen idee, maar is nog steeds bezig, en loopt niks naast. DVD 5 gaat er inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had je verify aanstaan bij de backup, en misschien niet bij het film branden?
Dan zal verify wel aanstaan, en dat wil je ook bij de backup. Als een bitje omgevallen zou zijn, zou je het zonder verify niet ontdekken en is je hele backup waardeloos. (De recovery DVD's bedoel ik daarmee dus).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
geen idee, maar is nog steeds bezig, en loopt niks naast. DVD 5 gaat er in
ik begrijp hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zal verify wel aanstaan, en dat wil je ook bij de backup. Als een bitje omgevallen zou zijn, zou je het zonder verify niet ontdekken en is je hele backup waardeloos. (De recovery DVD's bedoel ik daarmee dus).
ik weet het. Weet alleen niet of ik dat wel doe, heb maar 260 gig vrij op C en 360 op D staat nu in totaal maar 150 op oude, waarvan er 70 gewist kunnen wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, en als de backup klaar is moet je als eerste wel de "Mijn documenten" en zo naar je D:-schijf verwijzen. Anders komt alles op de C.
Aan de andere kant, staan ze wel veilig als C crasht. Tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet het. Weet alleen niet of ik dat wel doe, heb maar 260 gig vrij op C en 360 op D staat nu in totaal maar 150 op oude, waarvan er 70 gewist kunnen worden
Daarom ook mijn advies. Als je je recovery DVD's moet gebruiken kan je kiezen om alleen C: opnieuw te laten opbouwen. Heb ik getest en werkt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Aan de andere kant, staan ze wel veilig als C crasht. Toch
meeste dingen staan wel ergens op een usb of pcquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Maar zou trouwens databestanden ook nog backuppen naar externe disk, o.i.d. Als je hele schijf (fysiek dus) crashed ben je wel alles kwijt.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
meeste dingen staan wel ergens op een usb of pc
(laten) maken of een nieuwe kopenquote:
Meer dan naam, rang en geboortedatum hoef je ook niet af te geven dus dat past makkelijk op een chippie.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb een onderhuidse chip waarop alle backup gegevens staan.
Ja rits is stukquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
(laten) maken of een nieuwe kopen
Dat ookquote:
quote:
Dus nieuwe jas kopen met knopenquote:
Eerst even zien als mn moeder de jas kan makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dus nieuwe jas kopen met knopen
Dat geldt niet voor geestelijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meer dan naam, rang en geboortedatum hoef je ook niet af te geven dus dat past makkelijk op een chippie.
Bij mij niet (iGoogle als startpagina)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ligt het nou aan mij of is de balk boven google met maps en gmail etc weg ?
Ja die balkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij niet (iGoogle als startpagina)
[ afbeelding ]
Zelfs als ik uitlog blijf ik de balk gewoon houden.quote:
Ja ik zie hem nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zelfs als ik uitlog blijf ik de balk gewoon houden.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ]Mooie foto![]()
Ik heb ze hier van De Aarde vanuit de ruimtequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb er al meerdere voorbij zien komen. Andre Kuipers maakt ze vanuit het ruimtestation. Is een van de missie's om de 'licht' vervuiling in kaart te brengen.
Deze is van NLquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik heb ze hier van De Aarde vanuit de ruimte
Ook mooiquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie, wat lees ik nu, was je bij Paul de Leeuw
Twitter 18 minuten geledenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat jij iemand volgt die ik niet volg
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar een keer of 3 overheen gelezen
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik alleen plaatjes kijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Komt omdat er geen plaatje bij zat zeker
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Komt omdat er geen plaatje bij zat zeker
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik alleen plaatjes kijk
Dat heb je vandaag nog maar een keer of drie à vier gezegdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik alleen plaatjes kijk
bankhangen en toppie gekochtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan ?
1. uitgeslapenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan ?
quote:
Toppies maken geen verbindingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1. uitgeslapen
2. gepoetst
3. wassen gedraaid
4. boodschappen gedaan
5. administratie gedaan
6. belastingaangifte gedaan
7. TV gekeken
8. kokkie helpen met nieuwe toppie
9. Word Feud gespeeld
10. gekookt en gegeten
11. FOK!
Speel ik dagelijks, tegen broer, zusje, lotusss, cobra4 en fogelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
WordFeud al een tijdje niet gedaan
Ze zien elkaar nu welquote:
Potje spelen ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Speel ik dagelijks, tegen broer, zusje, lotusss, cobra4 en fogel
Is goedquote:
bij test wel, nu geen verbinding. weet niet of ze elkaar zien, hebben volgens mij geen oogjes en webcam staat uitquote:
Ja eerder gespeeldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is goed
Ik heb je alleen niet bij mijn WF vriendjes staan. Ik dacht dat ik eerder tegen je gespeeld had
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja eerder gespeeldheb jij een hond als plaatje ?
Ik voeg je even toequote:
Hoe probeer je nu verbinding te maken via de tool?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij test wel, nu geen verbinding. weet niet of ze elkaar zien, hebben volgens mij geen oogjes en webcam staat uit
had er weer eentje geen netwerk verbindingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
bij test wel, nu geen verbinding. weet niet of ze elkaar zien, hebben volgens mij geen oogjes en webcam staat uit
draait nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe probeer je nu verbinding te maken via de tool?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
had er weer eentje geen netwerk verbinding
quote:
quote:
verkeerde quote ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb je op mijn vriendenlijst gezet
Nieuwe op wifiquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:05 schreef superkokje het volgende:
oude draait gewoon, nieuwe valt soms weg
Geen idee, heb ik zelf niet gebruikt. Ik moest de bestanden verplaatsen tussen XP en Win7quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef superkokje het volgende:
ondertussen een peukie dan maar![]()
Waar plant hij straks alles neer bij easy transfer. kan alleen mappen verplaatsen volgens mij?
quote:
kan ook, ff easy transfer downen voor xpquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuwe op wifi
Kan je kabeltje trekken vanaf router naar nieuwe toppie?
[..]
Geen idee, heb ik zelf niet gebruikt. Ik moest de bestanden verplaatsen tussen XP en Win7
Heb het gewoon op de oude manier gedaan. Via een IP-sharequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ook, ff easy transfer downen voor xp
Mwah, valt wel mee, maar ik speel al sinds september tegen Fogel, die is pas echt goed.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM je bent echt goed in WF
Ja ik speel het ook amperquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, maar ik speel al sinds september tegen Fogel, die is pas echt goed.
Speltip 1: geef niet zo makkelijk DW's of TW's weg
quote:
Whut, bord ligt heel erg open. Waarom swap je dan geen steentjesquote:
Had ook gekundquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, bord ligt heel erg open. Waarom swap je dan geen steentjes
Dat was alles waar je op kwam ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
You played kut for 11 points
Jaquote:
Jaquote:
quote:
Nee gewoon je best doen anders is het niet eerlijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ben mij echt een beetje aan het inhouden
een TW?quote:
Oh, OK, DW = dubbele woord waarde, TW = driedubbele woordwaarde. DL is dubbele letter waarde TL is tripple letterwaarde. Het is altijd erg leuk om bijv de x van ex op een TL te leggen.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, OK, DW = dubbele woord waarde, TW = driedubbele woordwaarde. DL is dubbele letter waarde TL is tripple letterwaarde. Het is altijd erg leuk om bijv de x van ex op een TL te leggen.
quote:
quote:
en waar staat die oooo dan voorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hij leeft weer
![]()
't is een O (oooo) en géén 0 (nul) kokje
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
en waar staat die oooo dan voor
De nul kan ik wel bedenken
Daarom heb ik max 25 posts per pagina ingesteld staan. Als ik mobiel zit is het vaak niet te doen, op laptop open ik dan gewoon het hele topicquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
paginatje fok refreshen is maar 1,5 MB
oh die. Wist ik wel. Zag alleen jou quote vandaar dat ik het niet begreepquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]= sterretje Hoofdletter O sterretje
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh die. Wist ik wel. Zag alleen jou quote vandaar dat ik het niet begreep
Ik had jou gequote maar je nulletje gerepareerdquote:
Dat blijktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik heb echt slechte letters
Vaker spelenquote:
Jaquote:
Kom op zeg, niet zo snel resignenquote:
Het stond 329 tegen 126quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kom op zeg, niet zo snel resignen
Probeer nu iets te doen met deTL's of DW's. Op een TL een 3 of 4 pnt letter leggen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Het stond 329 tegen 126
Welke letters heb je danquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik kan niks met deze letters
E E A I G E Jquote:Op zondag 1 april 2012 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke letters heb je danIk wil je wel op weg helpen hoor
J - A - [S] TL op de J, maar dan leg je wel de DW voor mij open en met een a of e kan ik dan ja of je maken.quote:
Nog niet toch?quote:Op zondag 1 april 2012 00:29 schreef MaryMouse het volgende:
Je had G-E kunnen leggen en de DW kunnen pakken
Je had toch een G op je plankje liggen, dan had je ZE (van links naar rechts) en GE (van boven naar beneden) kunnen leggen.quote:
Vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je had toch een G op je plankje liggen, dan had je ZE (van links naar rechts) en GE (van boven naar beneden) kunnen leggen.
quote:
Avond MaryMousequote:
Ongeveer 5 cm nu (die grotere), ze staan voor het raam op het oosten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ze zijn groter dan die van ons
Ik zal binnenkort es een foto makenquote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ongeveer 5 cm nu (die grotere), ze staan voor het raam op het oosten.
Is wel leuk als we foto's blijven postenquote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort es een foto maken
Ik heb vannacht al geconcludeerd dat als er een grap is die zo slecht zichtbaar is voor 75% van de zwarte users dat het een slechte grap is. Dus ik heb geen moeite meer gedaanquote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM ben jij al achter de grap?
Ik heb hem ook niet gezienquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al geconcludeerd dat als er een grap is die zo slecht zichtbaar is voor 75% van de zwarte users dat het een slechte grap is. Dus ik heb geen moeite meer gedaan
Die van Google Maps & Streetview vind ik wel erg leuk.
Pffff, bestuurder wel (redelijk) ongedeerd uit de auto?quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zo die is best kapot![]()
[ afbeelding ]
Drie personen zijn zaterdag, even voor vijf uur, op de Zuiderhogeweg in Drachten gewond geraakt. Het ongeval gebeurde toen een 38-jarige vrouw uit Drachten, komende vanaf de A7, net voor de fietsbrug door nog onbekende oorzaak de macht over het stuur kwijtraakte. De vrouw raakte naast de weg en kwam in botsing met een lantaarnpaal. De auto kwam op de kop op het fietspad terecht.quote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, bestuurder wel (redelijk) ongedeerd uit de auto?
Ik kijk hem nu. Leuk om te zienquote:Op zondag 1 april 2012 20:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Volgens mij heb ik die wel es gezien ja
quote:Op zondag 1 april 2012 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Het is nu tijd voor paarse regen
Ritsen repareren is amper mogelijk en het is een rot-klus om ze te vervangen, zeker in broeken en jassen. Moeders lief aankijken en een nieuwe jas kopenquote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen mn winterjas maar aandoen andere is nog stuk
Moeder wil het woensdag vragen aan iemand bij de marktquote:Op zondag 1 april 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ritsen repareren is amper mogelijk en het is een rot-klus om ze te vervangen, zeker in broeken en jassen. Moeders lief aankijken en een nieuwe jas kopen
Dat scheelt wel, hopelijk kan die persoon dan een nieuwe rits inzetten. Jassen zijn best duur, ik koop eigenlijk alleen maar een nieuwe jas in de uitverkoopquote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moeder wil het woensdag vragen aan iemand bij de markt
Ja jassen zijn duurquote:Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, hopelijk kan die persoon dan een nieuwe rits inzetten. Jassen zijn best duur, ik koop eigenlijk alleen maar een nieuwe jas in de uitverkoop
quote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
If you don't know me byyyy nowwwwwww
quote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Simply Red, die heb ik nog live gezien
Toch is in mijn beleving elektronica nu (verhoudingsgewijs) een stuk goedkoper dan 20 jaar terug. En toen begon kleding duur te worden omdat het niet meer door kinderarbeid in de lage lonen landen gemaakt mocht wordenquote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja jassen zijn duur
alles is duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |