Trusten kokje, werk ze morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM![]()
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.Ja tis hier vaak rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja tis hier vaak rustigIk vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenZoals wat voor dingen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoals wat voor dingen ?
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HWat dan precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HAh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
O.a. over the USS Monitorquote:
Ik gooi er wel even een slaapliedje inquote:
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.quote:
Nee ik ben moequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Bedtijd dus!quote:
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschrevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Waarom ga je dan niet slapen?quote:
Ja bijnaquote:
Ga ik straks ook doen denk ikquote:
Over de Burgeroorlog ook. Hele Yankee bibliotheken vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschreven
Klopt en daar zitten best leuke dingen tussenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Over de Burgeroorlog ook. Hele Yankee bibliotheken vol.
Waarom straks pas als je nu al moe bent?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja bijna
[..]
Ga ik straks ook doen denk ik
Geen ideequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom straks pas als je nu al moe bent?
Amper 100 jaar een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt en daar zitten best leuke dingen tussen
USS Monitor is gewoon interessant omdat die toch eigenlijk de basis was voor de uiteindelijke battleschips
Tja, moet ik dan meteen zeggen dat ik iets over Crac des Chevaliers aan het typen benquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amper 100 jaar een belangrijke rol gespeeld in de geschiedenis.
Mooi kasteeltje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, moet ik dan meteen zeggen dat ik iets over Crac des Chevaliers aan het typen ben
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie nog plannen dit weekend ?
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Die kregen het niet aan de stok met paus. Met de tempeliers is het wat minder goed afgelopen.
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hebben jullie nog plannen dit weekend ?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.
[..]
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!
Alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw Kardinaal is zondag jarig!
Die waren alleen maar op het geld en land uit van de Tempeliers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je maar niet sollen met de Franse koning en paus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja ik ga ook weinig doen
Ik ga wel iets meer dan niets doen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]standaard weekend meuk, huisje poetsen, boodschappen doen, bij moeders langs.
En terecht! De aanklachten tegen de tempeliers waren niet mals zeg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die waren alleen maar op het geld en land uit van de Tempeliers.
Dus op de brandstapel met zequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht! De aanklachten tegen de tempeliers waren niet mals zeg!
Dat is met een aantal wel gebeurd ja.quote:
Dat weet ik, heb best wat gelezen over de middeleeuwen, kruistochten etcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is met een aantal wel gebeurd ja.
Jaquote:
Leer je tegenwoordig met geschiedenis nog over de middeleeuwen en de kruistochten, of is dat geschrapt?quote:
Ja leer je nogquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leer je tegenwoordig met geschiedenis nog over de middeleeuwen en de kruistochten, of is dat geschrapt?
quote:
quote:
quote:
Ik denk alleen dat mijnheer pastoor in Limburg wel even op zijn neus kijkt als ze bij hem in de kerk ter communie willen gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze gaan wel te Kerk in de juiste Kerk.
Kunnen ze mooi tussen de Polen staan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat mijnheer pastoor in Limburg wel even op zijn neus kijkt als ze bij hem in de kerk ter communie willen gaan
Ze willen de prijs niet zeggen, maar in eerdere afleveringen is wel voorbij gekomen dat je richting jaarsalaris moet denken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik vraag me af wat zon jurkje doet in euro's.
1 ton, een 13e maand en een auto van de zaak?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze willen de prijs niet zeggen, maar in eerdere afleveringen is wel voorbij gekomen dat je richting jaarsalaris moet denken.
Eh, die lui zaten in de metaalverwerking, maar ik denk dat je wel in die richting moet denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1 ton, een 13e maand en een auto van de zaak?
Verwerking of bewerking?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, die lui zaten in de metaalverwerking, maar ik denk dat je wel in die richting moet denken
Of de helft of zo
Sloop auto's en zoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verwerking of bewerking?
Ik dacht dat de heren allemaal bankdirecteuren waren. Die stelen namelijk ook.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zou kokje ook dergelijk jurken hebben?
Eh, eerlijk gezegd, ik weet niet wat voor verborgen leven hij er op na houdtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zou kokje ook dergelijk jurken hebben?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, eerlijk gezegd, ik weet niet wat voor verborgen leven hij er op na houdt
quote:
De roze-fase heb ik gehad hoor. En de leeftijd ook. Na een avond ben ik echt blij dat ik mijn hakken weer uit mag doen en mijn korset kan losknopen.quote:
Man, je bent net binnen, je rook teveelquote:
ik ook. die high heels kosten me mijn rug. En heb last van vocht in de voeten dus ze knellen nogalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De roze-fase heb ik gehad hoor. En de leeftijd ook. Na een avond ben ik echt blij dat ik mijn hakken weer uit mag doen en mijn korset kan losknopen.
ik weet hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man, je bent net binnen, je rook teveel
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. die high heels kosten me mijn rug. En heb last van vocht in de voeten dus ze knellen nogal
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry dat ik het zeg, maar jou in zo'n roze suikerspinjurk met spray tan, glitter ogenschaduw en op high heels, dat zou ik toch wel heel erg hilarisch vinden om te zien
dat dacht ik wel, maar dat ga jij niet meemakenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sorry dat ik het zeg, maar jou in zo'n roze suikerspinjurk met spray tan, glitter ogenschaduw en op high heels, dat zou ik toch wel heel erg hilarisch vinden om te zien
Ik steek er ook nog maar eentje opquote:
en zo is hetquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En daarom gaan kokje en ik naar tenten zonder mensen zoals jij! Ook wij hebben recht op privacy!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, maar dat ga jij niet meemaken
Ah, de boot nemen dusquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik mag niet vliegen in verband met elektronische detentie.
Ow, en kokje de kanaaltunnelquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kokje de anaaltunnel? Wat zeg je nu Mary? Wil je eeuwig maagd blijven zoals Maria?
Ow, blijf jij dan maar hierquote:
alles beter dan de treinquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, blijf jij dan maar hier
Ik zie je ook nog niet zo snel de boot pakken
Je kan ook met de auto op de kanaaltunneltrein hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |