Trusten kokje, werk ze morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
MM![]()
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hier trouwens meestal rustig hoor, alleen als Ceetje langskomt gaat het plots heel hard.Ja tis hier vaak rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja tis hier vaak rustigIk vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel prettig. Kan dan tenminste ook nog andere dingen tussen door doenZoals wat voor dingen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Zoals wat voor dingen ?
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HWat dan precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik bijv. informatie aan het zoeken voor een paar topics die ik beloofd heb voor C&HAh okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
O.a. over the USS Monitorquote:
Ik gooi er wel even een slaapliedje inquote:
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.quote:
Nee ik ben moequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Bedtijd dus!quote:
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschrevenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Niet de meest spannende geschiedenis.
Waarom ga je dan niet slapen?quote:
Ja bijnaquote:
Ga ik straks ook doen denk ikquote:
Over de Burgeroorlog ook. Hele Yankee bibliotheken vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, over de heksenverbrandingen is al genoeg geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |