Nee...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt hem net zo lang bedreigd tot dat hij je ten huwelijk vroeg?
ja zoiets denk, gewoon van het weekend stuur ik wel een smsje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vraag dr zondagavond of ze nog ergens in die week tijd heeft voor koffie
jaaaaaaaaaa....!! tnx!! (benieuwd hoelang mn sfeerlampjes heel blijven hihih)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarfje
Ik heb van Kev een stapeltje bodycombat dvd's gekregen! Zal er ook wel een paar voor jouw kopiëren
Well-trained ladiesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarfje
Ik heb van Kev een stapeltje bodycombat dvd's gekregen! Zal er ook wel een paar voor jouw kopiëren
Dat dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja zoiets denk, gewoon van het weekend stuur ik wel een smsje.
Vanavond bakkie doen oid.
Simpel eigenlijk.
Incl uitleg!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa....!! tnx!! (benieuwd hoelang mn sfeerlampjes heel blijven hihih)
nou houden we het daar maar opquote:
ben bezig ...!quote:
Maar dat is logischquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou houden we het daar maar op
tenzij ze vanavond aan me deur staat te kloppen want dan kom ik gelijk
quote:
leuk leuk leuk!!!!! heb best wel grote vierkante lege ruimte in mn kamer... komt goed (wel honden ff in de gang, anders wordt t 1 grote chaos haha)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Incl uitleg!
Heb net ern lesje gedaanheerlijk
Ja en nee,quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben bezig ...!
of je wel of niet je buuf moet vragen om vanavond een bakkie te doen, terwijl je zelf geen zin hebt...??
denk dat je stiekem t antwoord wel weet toch..?
Ja kyra stond ook al om me heen te huppelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
leuk leuk leuk!!!!! heb best wel grote vierkante lege ruimte in mn kamer... komt goed (wel honden ff in de gang, anders wordt t 1 grote chaos haha)
Blijf jij is effe lekker achter je computerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef twi het volgende:
Je weet dat er meer single mannen in Katwijk wonen hè kree?
als jij na een uur gaat zitten gapen en naar de klok gaat zitten staren maak je daar een minder goede indruk mee, dan dat je een dagje wacht en haar dan uitnodigdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en nee,
Zou het best leuk vinden maar heb niet zo'n zin om een hele avond nog te moeten lullen en gezellig moet zijn.
Maar ze is wel leuk en ik wil het niet verprutsen door te lang af te wachten of ze zelf nog wat doet.
En trouwens zij is aan de beurt voor koffie
Ik ging vroeger nog wel eens trainen met mijn herdershond.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
leuk leuk leuk!!!!! heb best wel grote vierkante lege ruimte in mn kamer... komt goed (wel honden ff in de gang, anders wordt t 1 grote chaos haha)
Weet niet. Pics!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Blijf jij is effe lekker achter je computer
hehe en je kent haar niet. (denk?) hahaha
Ook vetten heb je soms nodig voor een goede body. Plus jij bent fanatiek genoeg om de boel in shape te houden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu wel aan een kroketje
Maar wat hou ik van bodycombat
En dat kan nu lekker in mijn huiskamer
heb nog geen facebook ofzo van haar maar ze heet carool.quote:
Lang blond haar?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb nog geen facebook ofzo van haar maar ze heet carool.
Meer ga ik niet vertellen zo hier
oooh, nou das zo opgelost...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb nog geen facebook ofzo van haar maar ze heet carool.
Meer ga ik niet vertellen zo hier
Wat voor bodycombatquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zit nu wel aan een kroketje
Maar wat hou ik van bodycombat
En dat kan nu lekker in mijn huiskamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |