jaaa wat moet ik zeggen dan??quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan haar toch ook gewoon even bellen? Je hoeft niet gelijk af te spreken vanavond toch?
Spreek je een andere dag af, dan heb je toch interesse getoond
Ja uiteraard. Als zij aanbelt voor een bakkie en jij hebt er ook wel oren naar dan moet je dat gewoon doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Dus toch maar gewoon effe afwachten denk ik dan.
Hoewel als ze zo op de deur klopt dan ga ik wel een bakkie met haar doen.
Maar heb niet zo'n zin om nu het initiatief weer te nemen.
Ik vond het erg gezellig, en vroeg me af of we van de week misschien wat leuks kunnen gaan doen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa wat moet ik zeggen dan??
ze woont ook naast mijn deur dus bellen is al lomp op zich zelf.
Hoop eigenlijk gewoon dat ze zelf me uitnodigt ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Als zij aanbelt voor een bakkie en jij hebt er ook wel oren naar dan moet je dat gewoon doen natuurlijk.
Klop op die deur en vraag of ze deze week ergens tijd heeft om verder te kletsenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk gewoon dat ze zelf me uitnodigt ofzo.
Maarja tot nu toe niks....
Dan is de vraag afwachten of zelf weer actie ondernemen (waar ik dus nu eigenlijk geen zin in heb)
Ben het wel met je eens, daarom vroeg ik ook haar nummer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het erg gezellig, en vroeg me af of we van de week misschien wat leuks kunnen gaan doen?
Zoiets? Ik vind bellen fijner dan aanbellen
Als je iets wil in het leven moet je het pakken, het komt niet aanwaaien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk gewoon dat ze zelf me uitnodigt ofzo.
Maarja tot nu toe niks....
Dan is de vraag afwachten of zelf weer actie ondernemen (waar ik dus nu eigenlijk geen zin in heb)
ja kweet maar dat is dus het kutte, weet ook helemaal niet of ze nu op mij zit te wachten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je iets wil in het leven moet je het pakken, het komt niet aanwaaien.
Dus hup, actie ondernemen als je haar leuk vind.
Ik ben niet de juiste persoon denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, daarom vroeg ik ook haar nummer.
Vindt het zo lomp om maar ongenodigd op die deur te gaan bonzen...
Maarja weet ook nog niet echt hoe volgende week gaat verlopen voor mezelf dus ik kan ook nog niet even wat definitiefs afspreken.
Maar kijk jij bent vrouw
Hoe zou je denken als je dit verhaal leest van hoe het is gegaan?
Ja daar zat ik over te denken, smsje van het was gezellig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet de juiste persoon denk ikIk ben iemand die heel snel de eerste stap zet.... En het niet laat afhangen van de man
Maar ik zou het fijn vinden als ik een belletje of eventueel een sms zou krijgen met de mededeling dat die persoon het erg gezellig heeft gehad met mij. En of we van de week... Maakt niet uit wanneer, weer wat af spreken
Dus ja...
Wat ben je in vredesnaam aan het verzieken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daar zat ik over te denken, smsje van het was gezellig.
Maarja dat was pas de avond erna, toen vond ik het eigenlijk te laat.
En leek het mij lomp om er alsnog een sms over te sturen.
Ooh ze gaat nu weg zo te horen
Fuck ik weet het niet, volgens mij ben ik dit keihard aan het verzieken.
Maarja als ze me ook leuk vindt dan komt het nog wel goed.
Jaaa das toch precies wat ik nu vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat ben je in vredesnaam aan het verzieken?
Het blijft wel je buurvrouw he, ga nou niet gelijk zo achter dr reet aan huppelen.
Maar CA is me er dan ook eentje. Als je eindelijk bij haar aanbelt voor een kopje suiker lenen dan 30 seconden later vraag je jezelf af waarom de zwaartekracht je gezicht op de grond hebt gelegd en je in een houtgreep ligtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef kree het volgende:
oh en CA ik hou wel van meiden met initiatief
Ik ben er zo lafaard in om op vrouwen af te stappen
oeiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar CA is me er dan ook eentje. Als je eindelijk bij haar aanbelt voor een kopje suiker lenen dan 30 seconden later vraag je jezelf af waarom de zwaartekracht je gezicht op de grond hebt gelegd en je in een houtgreep ligt
Nee joh valt wel mee.quote:
Je hebt hem net zo lang bedreigd tot dat hij je ten huwelijk vroeg?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh valt wel mee.
Maar als ik het initiatief niet had genomen, dan was ik nu niet getrouwd geweest
Sommige mannenhihi
nou hopen dat mijn buurmeid hetzelfde denkt als jou danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh valt wel mee.
Maar als ik het initiatief niet had genomen, dan was ik nu niet getrouwd geweest
Sommige mannenhihi
ligt eraan waarvoor hihiquote:
Vraag dr zondagavond of ze nog ergens in die week tijd heeft voor koffiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa das toch precies wat ik nu vraag.
Ik heb ook zoiets van laat maar even berusten maar als je de verhalen mag geloven die ik hier het laatste half jaar las.
Dan moet je als man gelijk initiatief nemen en het liefst gelijk neuken de eerste dag.
Zo ben ik gewoon helemaal niet.
Maar ik twijfel er gewoon aan wat ik nu moet doen.
En het maakt het lastiger dat ik haar niet heel goed ken.
Heb gewoon geen idee en mijn ervaring met meiden is 1 en die nam zelf het initiatief dus tsja.
Snarfjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |