Sigur Rós - Takk...quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Ja nou eerst waren ze het er mee eens en toen gingen ze opeens raar doen en zeggen dat ik mondzorgkundebla moest gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoelang hebben ze daar dan over gedaan? Maar wel leuk voor je!
Tokio Hotel - Monsoon.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Bediening zoals het hoort.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
vanavond wezen uiteten met collega´s, heb 2,5 uur moeten wachten op eten.
quote:
Ga naar youtube, tik Sigur Rós in en begin met luisteren.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ken geen artiesten met een streepje bovenop een letter D: wat nu ?
ik ga erheen 29/8quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is inderdaad ook chill. Heel prima album.
Dit jaar komt weer een nieuw album van Sigur Rós, maar dat wist je vast al.
Ik ook niet geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ken geen artiesten met een streepje bovenop een letter D: wat nu ?
Onterechte reactiequote:Op zondag 1 april 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onterechte PI, terechte smiley.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
niet gekliktquote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou, aangezien jullie toch een stel muziekbarbaren zijn zal ik even dit pareltje met jullie delen, in de hoop jullie wat bij te brengen.
groetjes
ehquote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag het en raakte nieuwsgierig toch.
lafaardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |