schattigggggggquote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef leeell het volgende:
[ afbeelding ]
en haartjes strak, we kunnen zo van plek wisselen
Taxi Driverquote:Op zondag 1 april 2012 13:23 schreef Dastan het volgende:
In Noord staat er zo'n nieuw filmmuseum en ze hebben allerlei oude films helemaal gedigitaliseerd naar hoge kwaliteit zoals Mean Streets en Taxi Driver en die draaien ze.![]()
quote:
zo rol ikquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn ouders eindelijk geaccepteerd dat ik ergotherapie ga doen
blokkeren dat nummerquote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DASTAN STALKT ME HELP !
Hij belt nu al twee keer .
onterechte adoratiequote:
Dastan leeft nog in de wintertijd..quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Schandalig jana 22 uur bel je gewoon niet meer
nee.quote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook al bang om te bellen?
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Kogelbrief sturen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
Gast, ga je mond spoelen...quote:
haten op katquote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, ga je mond spoelen...
Ohja, dat is ook een optie.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets boven Ricky plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |