Dastan leeft nog in de wintertijd..quote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Schandalig jana 22 uur bel je gewoon niet meer
nee.quote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent ook al bang om te bellen?
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Kogelbrief sturen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De pabo schrijft steeds geld af, moet ik ze nu bellen?
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
Gast, ga je mond spoelen...quote:
haten op katquote:Op zondag 1 april 2012 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gast, ga je mond spoelen...
Ohja, dat is ook een optie.quote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MIsschien kun je morgen ook naar de bank gaan en de automatische incasso laten stopzetten en vragen om een storno-boeking.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets boven Ricky plaatsen
Sigur Rós - Takk...quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Ja nou eerst waren ze het er mee eens en toen gingen ze opeens raar doen en zeggen dat ik mondzorgkundebla moest gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eindelijk? Hoelang hebben ze daar dan over gedaan? Maar wel leuk voor je!
Tokio Hotel - Monsoon.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is het beste album ooit volgens jou?
(ricky en shit daargelaten)
Bediening zoals het hoort.quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Etsu het volgende:
vanavond wezen uiteten met collega´s, heb 2,5 uur moeten wachten op eten.
quote:
Ga naar youtube, tik Sigur Rós in en begin met luisteren.quote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ken geen artiesten met een streepje bovenop een letter D: wat nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |