Ouch Airquote:
En dat voor iemand die beweert voor de persoonlijkheid te gaan in plaats van voor het uiterlijk, danwel het geslacht.quote:
Leeft het varken nog?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef missbehavin het volgende:
Ja bah, ik ben gelukkig, dan ga ik eten![]()
Zal ik eerst nog ff naar Utrecht komen dan morgen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Dan zou je denken dat ik de hele dag op m'n rug lag
Midden op CS ja? A erbij?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik eerst nog ff naar Utrecht komen dan morgen?
Zekers, maar die woont sinds kort op een boerderij, samen met een biggelvrouwtjequote:
Gezellig, dan ben ik er ook!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik eerst nog ff naar Utrecht komen dan morgen?
I was just teasing youquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die beweert voor de persoonlijkheid te gaan in plaats van voor het uiterlijk, danwel het geslacht.
Onder het grote bord. Ik ken haar alleen van verhalen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Midden op CS ja? A erbij?
O wacht, jij kent A helemaal niet
Jajajajaja... Over door de mond vallen gesproken.quote:
Uurtje of 7, Zuilen.quote:
+1quote:
Aaaaaaw. Maar misschien is zulk gezelschap wel leuk voor'em?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zekers, maar die woont sinds kort op een boerderij, samen met een biggelvrouwtje
Ik was te weinig thuis, was gewoon zielig
Dan nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajajajaja... Over door de mond vallen gesproken.
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaw. Maar misschien is zulk gezelschap wel leuk voor'em?
En dan naar Kees om het hormonencircus weer wat te temperen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Wordt gewoon één grote boobierubbende stapel op CS.
Ik ben er tot zondag ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ben ik al weg
Ben je zaterdagmiddag nog in Zuilen?
Dus we hebben een date?quote:
Ja voor hem is het sowieso beter. Hij heeft nu gezelschap, woont lekker in het boerenland.. maar ik mis 'm wel. Moest ook vreselijk huilen toen ik 'm wegbracht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aaaaaaw. Maar misschien is zulk gezelschap wel leuk voor'em?
Waar en wanneer enzo? Hoewel ik niet precies weet watquote:
Heb je een bezoekregeling?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja voor hem is het sowieso beter. Hij heeft nu gezelschap, woont lekker in het boerenland.. maar ik mis 'm wel. Moest ook vreselijk huilen toen ik 'm wegbracht.
Om één uur 's middags, ik heb alleen al gereserveerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar en wanneer enzo? Hoewel ik niet precies weet watzijn plannen zijn eigenlijk.
Uhuh. Ik mag altijd langskomen enzo. Heb ook al foto's gekregen.quote:
Ja dahag, jullie gaan toch niet echt daten he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar en wanneer enzo? Hoewel ik niet precies weet watzijn plannen zijn eigenlijk.
Is het wel in de buurt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Ik mag altijd langskomen enzo. Heb ook al foto's gekregen.
Oh dat is jammer. Maar ik ben er om de week hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om één uur 's middags, ik heb alleen al gereserveerd
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja dahag, jullie gaan toch niet echt daten he?
Mwah, km of 50, maar dat is beter, anders zit ik er elke week, dat is ook niet goed he.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mwah, km of 50, maar dat is beter, anders zit ik er elke week, dat is ook niet goed he.
Ieder weekend bij een ander varken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Mwah, km of 50, maar dat is beter, anders zit ik er elke week, dat is ook niet goed he.
Geen idee. Stiekem hoop ik van wel natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ieder weekend bij een ander varken.
Rollebollen in bed, rollebollen in de modder. Same difference.quote:
Als het maar vies is he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rollebollen in bed, rollebollen in de modder. Same difference.
Toen we de hond niet meer hadden, heb ik nog een tijdje lang om één uur 's middags m'n schoenen aangetrokken om d'r uit te laten jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb echt 2 weken lang 's ochtends halverwege zijn plek gestaan om 'm eten te gevenaargh
Dat probeer ik het buurmeisje al de halve avond uit te leggen, maar die boodschap komt niet aan.quote:
Vervloekte autisten die we zijn!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen we de hond niet meer hadden, heb ik nog een tijdje lang om één uur 's middags m'n schoenen aangetrokken om d'r uit te laten ja
Ach, dat zijn de ergstenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat probeer ik het buurmeisje al de halve avond uit te leggen, maar die boodschap komt niet aan.
Het zijn slimme beesten, dus het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee. Stiekem hoop ik van wel natuurlijk.
Heb 'm natuurlijk vanaf 8 weken gehad ook he.. Ben ook wel benieuwd wat hij doet als ik er langs ga. Durf nu nog niet zo goed, gek he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn slimme beesten, dus het zou me niets verbazen
Na drie jaar nog steeds: als ik bij m'n ouders aan tafel heb gezeten en op wil staan, kijk ik achterom of ik niet met de stoel tegen de waterbak knalquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vervloekte autisten die we zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |