Ze had niet voor niks een bikini/badpak aan wat haar buik deels bedekte...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
In dames in de dop was ze nog heel slank. Alleen nu heeft ze een onderkin en zit er veel meer vet in d'r gezicht.De rest is volgens mij nog steeds wel slank.

Klopt, die was ook constant met z'n slurf water aan het spuiten, terwijl die andere een beetje rustig aan het staan was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond die proef met die olifanten toch niet helemaal eerlijk, die ene olifant bewoog veel meer.

Ze heeft wel een behoorlijke pens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
In dames in de dop was ze nog heel slank. Alleen nu heeft ze een onderkin en zit er veel meer vet in d'r gezicht.De rest is volgens mij nog steeds wel slank.

we hebben t al gezien hequote:

ja sorryquote:
 ik moest gister tot laat werken. ik kijk het nu even. zo nu en dan lopen de emoties bij mij zo hoog op dat ik het snel hier wil posten
 ik moest gister tot laat werken. ik kijk het nu even. zo nu en dan lopen de emoties bij mij zo hoog op dat ik het snel hier wil posten  

hahahaha geen probleem hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:30 schreef ukga het volgende:
[..]
ja sorryik moest gister tot laat werken. ik kijk het nu even. zo nu en dan lopen de emoties bij mij zo hoog op dat ik het snel hier wil posten

Volgens mij wisselden ze steeds per beurt van olifant. Dus team 1 stond eerst op olifant a en de volgende beurt stond team 2 op olifant a.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:05 schreef GuRBuH het volgende:
Ik vond die proef met die olifanten toch niet helemaal eerlijk, die ene olifant bewoog veel meer.

Doet niet.quote:

Ja zo goed heb ik niet gekeken. Ga toch niet fappen op die wijven of zo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ze had niet voor niks een bikini/badpak aan wat haar buik deels bedekte...

Het viel me op dat zij dat had, en de 'dames' met een maatje meer zoals Daniella en Brabo Britt niet. Ik vond die Maria nog het viest trouwens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zo goed heb ik niet gekeken. Ga toch niet fappen op die wijven of zo.

twitter:michella29 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:11:42O britt heb het over spontaan die wous! Als er 1 oplees is het die geit wel! reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 29-03-2012 om 21:43:05britt was vorig jaar zo zielig hield niet van steuken was de onschuld zelf en nu heb mevr het hoogste woord hoezo nep!!! go roos reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |