quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:20 schreef heloef het volgende:
Ik kan mijn eigen project nog niet eens leiden, laat staan een dans.
Iedereen doet gewoon zijn werk, maar luisteren doen ze niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ooit welgeteld 12 minuten de leiding over een project gekregen op werk.Dat ging niet helemaal best.
Iedereen werkte wel heel hard.En ik schreeuwde heeeeel veel.
Ik verwacht piemelgrappen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Dan ga ik je toch niet serieus nemenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je het vast nog zwaar vandaag. Wacht maar totdat ik de pik op jou krijg
Verkeerd gereekstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Hij is gelinkt aan de AVNZMG-slowchat, omdat de mods de knopjes in de war hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wat doet dit nou weer in mijn actieve topics
Bedankt Requote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Re heeft het weer gefixed ja.
Tenminste, als ik de reeksen bekijk lijkt het weer te kloppen.
Maar wel liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Wat een moeite hè voor een SC
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
Tnx!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
Geloof dat het nu wel klopt, reminder to self: niet klooien met knopjes voor de derde nespresso
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:37 schreef Re het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |