Dat klopt, ik zeg er altijd wat van als mensen zich asociaal gedragen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:16 schreef Skillstorm het volgende:
Je hebt er igg wel wat over gezegd in tegenstelling tot de meeste Fokkers.
Dan is het nog steeds asociaal hoe hij zich gedroeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:17 schreef FARTALITY het volgende:
en wat nou als die man zo'n ziekte als tourette had (of iets dat daarop lijkt)?
goed punt :Lquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds asociaal hoe hij zich gedroeg.
Ik val niet op dames, heb al jaren een vriend (kom maar op homo-haters onder ons).quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:21 schreef Angel-Joy het volgende:
En ts, had je haar(kassameisje) nog kunnen hosselen?
In dit geval was het goed dat je voor haar opkwamquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik val niet op dames, heb al jaren een vriend (kom maar op homohaters onder ons).
Niks mis mee zolang ik maar geen last van je heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik val niet op dames, heb al jaren een vriend (kom maar op homo-haters onder ons).
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ik maar geen last van je heb.
Een onverwachtse wending.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:22 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik val niet op dames, heb al jaren een vriend (kom maar op homo-haters onder ons).
quote:
Daar zijn jullie te lelijk voor, kus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:23 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Niks mis mee zolang ik maar geen last van je heb.
Daar heeft die kerel(jij gokt 76) waarschijnlijk lang voor moeten werken, en los daarvan is de AOW echt niet veel. Ik gok zelfs even dat iemand die veel in die tering appie van je werkt nog meer inkomen per maand heeft als die oude dude.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:10 schreef Xenzo het volgende:
Boodschappen gedaan. Kar vol. 5 kassa's open, lekker druk. Bij kassa 4 laat een klant 2 kopjes en een glas vallen. Hoop rotzooi dus. Kassameisje plaatst zo'n "Deze kassa is gesloten" bordje zodat ze de boel kan opruimen. Komt Opa aangelopen van 76 jaar. Gaat gewoon z'n zooi op de band plaatsen.
Meisje zegt "Meneer, ik ga sluiten (en wijst naar het bordje)." Opa zegt "Weer zo'n kind dat moet rusten. Werk eens door joh! Draai dat bord dan ook gewoon om en ga gewoon open mens! Het is ook altijd wat met die wijven hier. Dan zijn ze weer moe, dan moeten ze weer koffie, maar 5 minuten op hun reet zitten en werken is er niet meer bij." Zegt dat kassameisje heel lief "Maar meneer, er is hier wat gevallen en dat moet ik echt even opruimen." Opa (duidelijk niet geïnteresseerd in wat ze zei) "Huh? wat nou! Schiet toch es op mens. Altijd wat hier."
Waarop ik ineens vanuit de kassa erachter los ga! "Meneer er is daar nét een glas kapot gevallen. Dat wil die mevrouw gaan opruimen en daarom moet ze even dicht. Er zijn nog 4 kassa's open, het gaat snel zat." Zegt Opa "Huh? Wat nou! Ze moeten gewoon doorwerken!" Toen werd ik pas echt boos. "Meneer, die mevrouw doet keihard haar best voor die 4 Euro per uur die zij verdient. U verdient meer met uw AOW-uitkering en daar hoeft u niks voor te doen! Pak uw spullen, ga in die andere rij staan en gedraag u! Die mevrouw verdient wel even iets meer respect dan dit ja!"
Ik draai me om en moet even hardop zuchten, wat kan ik hier slecht tegen zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |