thanks! was idd een leuke uitdaging.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:26 schreef crv het volgende:
Mooi resultaat, uitdagende klus lijkt me, respect hoor
Heerlijk! en ik ben niet de enige. vrouwlief is zeer content. Ze vindt m ook heerlijk slapen. Ze wil wel eens op de bank in slaap vallen. familie en vrienden vinden m ook lekker zitten. Het confort is vooral te danken aan het gebruik van de Pantera koudschuim die elke keer weer terug in vorm komt en de bank strak houdt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:34 schreef RanTheMan het volgende:
maar de grote vraag is, zit de bank echt lekker?
Ik was voor de bank 750 kwijt excl het hout, dat had ik nog liggen. Denk dat hout 100 kostte. En nog 75 Voor foam van de poef. Ben dus voor minder dan 1000 klaar. Ergens in het begin heb ik van dit topic een breakdown van de kosten gemaakt. Het duurste is het pantera koudschuim. Maar dat is het meer dan waard gezien het comfort.. pantera zit niet eens standaard bij een natuzzi bank maar is een optie. Een gelijke bank had me op zijn minst 3x zoveel gekost. En dan had ik nog niet precies wat ik in gedachte had.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef schrootmalloot het volgende:
Mooi project Zuluman heb je enig idee wat de bank je zo kost.
dank je. je kan in ieder geval meer dan je denkt. gewoon er voor gaan. ik heb het ontwerp simpel gehouden zodat ik het niet te ingewikkeld maak. leer viel dus meteen af en capputoneren doen e een volgende keer. ik heb nog 3 meubel projecten staan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef cvboer het volgende:
2 woorden: super mooi ! Dit moet wel motiveren om zelf je meubels te maken, mij wel in ieder geval.
![]()
Ik ook! Maar ik ben een ingenieur dus ik moet wel wat ingenieus kunnen bedenken. Ik wou eerst alleen de leuning op het linker deel van de schets, maar mijn opdrachtgever (lees vrouw) wil hem ook tegen de muur ivm de kids. Ze heeft geen zin elke dag de muur af te nemen (semi glans verf die afneembaar is) Wellicht dat ik de lange leuning tegen de wand bevestig. De korte moet goed te doen zijn. De steunen moeten wel zo dun mogelijk zijn. zal wel een staalstrip worden. En doordat ik de 2 lange delen bevestig hoef ik bang te zijn dat het bankje achterover valt door het gewicht van de leuning aangezien de zitting niet veel massa zal krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef jdel het volgende:
En hij gaat weer verder
Ben benieuwd hoe het word met de losse rugleuningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |