Ik kan koffie goed waarderen, maar dit is gewoon té ranzig.quote:
Dit heeft volgens mij hoogstens naast een koffieboon gelegen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
Oploskoffie met creamer![]()
In mijn eigen huis komt een fatsoenlijk apparaat
Germquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit heeft volgens mij hoogstens naast een koffieboon gelegen.
"De abstracte modellen hiervoor zijn:quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks te vertellen? Het is saai zonder lindy
Okquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"De abstracte modellen hiervoor zijn:
1. q, mits p
2. q eerste deel, mits p, q tweede deel
3. mits p, q"
Niet boeiend, nee? Dacht ik al.
An sich wel leuk, over hoe mensen het FOUT doen.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben jullie nog iets leuks te vertellen? Het is saai zonder lindy
quote:Nadelen seksueel gedrag;
1. Veel tijd en energie in het vinden van een juiste sekspartner
2. Moment van geslachtsgemeenschap is een moment van verhoogde kwetsbaarheid
3. Verspreiding van levensbedreigende bacteriën en virussen
4. Frustratie en agressie wegens ontbreken van partner
HET IS NET JAVASCRIPT.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"De abstracte modellen hiervoor zijn:
1. q, mits p
2. q eerste deel, mits p, q tweede deel
3. mits p, q"
Niet boeiend, nee? Dacht ik al.
Talen hebben af en toe meer logica dan je zou denken.quote:
Kijk mij eens agressief zijn jonguh.quote:
Misschien dat zwemmen dan juist wel helpt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan zwemmen vanavond, maar m'n rug doet echt verrekte veel pijn
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Fuck it, ik ga naar huis. Dit gaat helemaal nergens meer over nu.
ja het is aqua zumba of baantjes, en beiden is denk ik niet echt lekkert.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Misschien dat zwemmen dan juist wel helpt?
Baantjes zwemmen op eigen tempoquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja het is aqua zumba of baantjes, en beiden is denk ik niet echt lekkert.
Het is waar, het enige wat nog in m'n hoofd ronddwarrelt is hoe enorm ranzig de koffie was en hoe ik daar leuke zinnetjes mee kan bouwen.quote:
Wat heb je allemaal uitgespookt met die gozer gisteren joh?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan zwemmen vanavond, maar m'n rug doet echt verrekte veel pijn
Hangt ook een beetje van de watertemperatuur af, als het water vrij koud is, zou ik het laten.quote:
Spannend!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef BGTes het volgende:
Poging 2 tot het krijgen van het appartement..
Dilemma opgelost.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:10 schreef Diconnected het volgende:
Oh moeders belt net, rijd net de Beneluxtunnel uit en in de file, dus ze komt er aan, boodschappen doen, dan nog koken en eten... Gok niet dat ik het ga redden om half 8 in het zwembad te staan
Ik had na 4 kantjes al geen hand meer over.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef BGTes het volgende:
Also, tentamen was echt zwaar, heb 9 kantjes volgestouwd met theorieen
Euhm, we hebben films gekeken, van de laatste hebben we weinig meegemaaktquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal uitgespookt met die gozer gisteren joh?
Vertel eens meer erover, over je date, dan kan ik het straks thuis lekker lezen
Snel laatste stomme stukje werk afmaken zodat ik daarna naar huis kan![]()
Wat een klote dag, alles gaat weer mis hier en voor de verandering ligt niks daarvan aan mij dit keer
Ik moest wel want ik was pas op de helftquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had na 4 kantjes al geen hand meer over.
Ik ben zo blij dat ik daar nooit aan begonnen ben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik moest wel want ik was pas op de helftLiteratuurwetenschappen, jewait
Zonder verbrijzelde duim doet mijn hand nog pijn na 5 regels schrijvenquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond tentamens sowieso kut, want ik deed alles op de laptop (werkgroepen/hoorcolleges) en ik heb aan mijn schrijfhand een duim die verbrijzeld is geweest waardoor ik de pen niet meer goed kan vasthouden. Gewoon het hele tentamen pijn.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zonder verbrijzelde duim doet mijn hand nog pijn na 5 regels schrijven
Ik ga ook sowieso een linguistiekminor doen, niets voor mij dit vage gedoequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik daar nooit aan begonnen ben.
Sterker nog, bij ons stond er overal bij dat we vooral kort en bondig moesten antwoorden.
Auquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond tentamens sowieso kut, want ik deed alles op de laptop (werkgroepen/hoorcolleges) en ik heb aan mijn schrijfhand een duim die verbrijzeld is geweest waardoor ik de pen niet meer goed kan vasthouden. Gewoon het hele tentamen pijn.
Ah, da's kut.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef Dwyn het volgende:
Ik kraak sowieso mijn rug tijdens tentamens. Moeten ze maar niet van die klote klapstoeltjes neerzetten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, da's kut.
Ik ben het gewoon niet meer gewend, ook niet handig. En als ik dan even ga rekken, kraakt alles ook nog.(Krijg je van die leuke blikken van.
)
M'n rug, m'n polsen, m'n vingers, m'n nek, m'n ellebogen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kraak sowieso mijn rug tijdens tentamens. Moeten ze maar niet van die klote klapstoeltjes neerzetten.
Wij moeten in collegezaal. Als je ingesloten zit door slome mensen zit je daar te wachten tot je erlangs kanquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kraak sowieso mijn rug tijdens tentamens. Moeten ze maar niet van die klote klapstoeltjes neerzetten.
Wij zaten met 20 ofzo in een collegezaal. Iedereen op z'n eigen rij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij moeten in collegezaal. Als je ingesloten zit door slome mensen zit je daar te wachten tot je erlangs kan
Doe mij dan maar ff een klotestoeltje
Ja, dat heb ik met mastervakken ook wel eens gehad. Maar onze bachelorvakken werden meestal door 500+ mensen gemaakt dus dat werd in de gymzaal gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij moeten in collegezaal. Als je ingesloten zit door slome mensen zit je daar te wachten tot je erlangs kan
Doe mij dan maar ff een klotestoeltje
Oh ik ben altijd snel klaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:22 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met mastervakken ook wel eens gehad. Maar onze bachelorvakken werden meestal door 500+ mensen gemaakt dus dat werd in de gymzaal gedaan.
Ik maak meestal toch de tijd vol omdat ik niet zo snel schrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |