Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:49 schreef t3rrorbot het volgende:
[..]
Niet wetend wat de geschiedenis is van dit verhaal kan je rare dinge denken xD
Ja was best lief beest. Maar die we nu hebben is gewoon leuker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee waar ik heen moet.
[..]
Dino was liev joh. Maar hij bijt telkens in sokken heb ik gehoord.
Kijk dan is het goed..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Die had ik zodat ik 'quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Toch typ je als iemand van 12.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:52 schreef thatday het volgende:
Nee had t eerder over jouw foto skr alleen jammer van die pretentieuze peuk. Rook zelf ook maar staat nie tof ofzo.
Maar idd, ik ben een vies ventje van 40... Pas op
Wat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld en had ie op dat moment ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Ja hey,quote:
nee, je hele typstijlquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Dit verhaal is een stuk minder spannend dan wat er werdt gedacht denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Waar zit Tjik in dit stuk?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja hey,
Ze bedoelde. toen zij op mijn kamer sliep. Lag ik lekker alleen in mijn bed. En zij samen met haar vriend ( wat een goede vriend van mij is) op een matras samen. En wat toen nog mijn vriendin was lag thuis gewoon in bed.
Die stond op de gang te soppen.quote:
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?quote:
Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nergens. Want die heeft er niks mee te maken?Die kende ik toen nog helemaal niet.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:57 schreef thatday het volgende:
I blame my phone.. Of nee dat is idd ook een actie van een 12jarige. Mss komt t omdat ik momenteel werkboeken van 12jarigen aan he nakijken ben mmm
Ja iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat zegt HJ dan over tjik hosselen terwijl je een vriendin hebt?
Ik snap er niks meer van
Ja, ze zei het een beetje raarquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hedge Tjik gehosseld
en had ie op dat moment (Dat heroinejunk bleef slapen) ook nog een vriendin, dus hoeven we onszelf daar niet druk over te maken.
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik lees uit dat stukje dat je Tjik versierde terwijl je nog een vriendin had?
[..]Wat een excuus.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:02 schreef thatday het volgende:
[..]
Bedankt ik heb er mijn best op gedaan!
Ja zoquote:
Anders zou het ook best wel een achterbakse zaak zijn imho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:04 schreef over_hedge het volgende:
De tering wat een verwarring door 1 post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |