22. Jammer dat mijn schrijfstijl daar voor jou niet bij past. Ik neem fok gewoon niet al te serieusquote:
Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef thatday het volgende:
[..]
22. Jammer dat mijn schrijfstijl daar voor jou niet bij past. Ik neem fok gewoon niet al te serieus
Nou een blokje hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik het doe voel ik me een blokje.
Ik doe het eigenlijk nooit dus ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou een blokje hahaNee lam en passief worden doe ik ook altijd, dat is ook de reden dat het lang niet meer elke dag gebeurd, dat en het geld
Soft-drugs is voor mietjes toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik doe het eigenlijk nooit dus ja.
Godgloeiendeeeeeeequote:Op donderdag 29 maart 2012 17:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brabants uiteraard. Godnondeju enzo.
quote:
Brad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Brad.Ik moest hardop lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
Ik zou jullie allemaal doen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@ spoiler
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik ga nu pas avond eten maken.. -.-quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
Ik ben vrij!!!!Ik ga naar huis, eens een overheerlijke maaltijd koken
Ik ook, of naja kromgetrokken, meer weggedruktquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef Skv het volgende:
Zo, ik heb de sportschool weer kromgetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |