we zijn nog maar met 3quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:57 schreef r8v2 het volgende:
Ik ben blij dat er de laatste tijd iig niet meer met 5 man op yours truly wordt ingehakt. Of ben ik milder geworden?.
wil ik ook nog steeds ee keer doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kom dan protest aantekenen zoals dat in films gaat
Wat wil je doen? Me neersteken met je vinger?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef r8v2 het volgende:
Mocht Inu in een vlaag van verstandsverbijstering met me trouwen en Artic komt dat verneuken wordt mijn sole purpose in life: Artic de dood injagen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Me neersteken met je vinger?
je eraan laten ruikenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat wil je doen? Me neersteken met je vinger?
oh dan issie zo klaar wat hersens betreftquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:02 schreef ColtZ40 het volgende:
Vinger in oog, doorduwen tot in hersens, dan rondje draaien!
hij let gewoon niet op en ziet onze subtiliteit voor vriendelijk aanquote:
Dan moeten we zeker eerst jou ervanaf duwen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef FUFR het volgende:
en op de vrijgezellenparty duwen we J. op een ernstig dikke negerin!
we halen eerst je fingret eruit..quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:04 schreef r8v2 het volgende:
Dan moet je
[..]
Dan moeten we zeker eerst jou ervanaf duwen?.
ik heb geen bezwaar tegen het huwelijk!quote:
groot gelijk..straks denkt ze dat je vinger een stuk kip van de KFC is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Sorry, mijn fingrets komen niet in de buurt van negerinnen.
we hebben het nog steeds over die vinger, toch?quote:
is er bier?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ah dan vieren we meteen colt zn verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |