waar wacht je op? maak open.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er staat een ongeopende voor zijn neus
ik ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef -moppie- het volgende:
Ik bedoel, ik kan het niet met een aansteker
Je zou om dezelfde reden ook niet uitgenodigd zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef FUFR het volgende:
feel free.
ik zeg gewoon wat ik denk/voel.
en om je een beetje te troosten, als Inu morgen trouwt ga ik daar ook niet heen. om dezelfde redenen
Dus jij trouwt niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zielig als je de feestzaal moet opvullen met internetvagekennissen.
Incl jodelmusic?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je zou om dezelfde reden ook niet uitgenodigd zijnals ik ooit nog een trouw wordt de regel denk ik dat mensen die komen ons iig op 5 verschillende gelegendheden per jaar zien, dus dan kan ik ook een groot deel van mijn familie afschrijven
Ik denk ook niet dat ze dat doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zielig als je de feestzaal moet opvullen met internetvagekennissen.
lucky Coltquote:
inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:43 schreef Inu het volgende:
Iedereen moet toch lekker zelf weten hoe ze hun bruiloft inrichten, dat is het mooie van dat feest juist!
De bruid en de bruidegom, duh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |