ik ook nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:28 schreef -moppie- het volgende:
Ik bedoel, ik kan het niet met een aansteker
Je zou om dezelfde reden ook niet uitgenodigd zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:56 schreef FUFR het volgende:
feel free.
ik zeg gewoon wat ik denk/voel.
en om je een beetje te troosten, als Inu morgen trouwt ga ik daar ook niet heen. om dezelfde redenen
Dus jij trouwt niet?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zielig als je de feestzaal moet opvullen met internetvagekennissen.
Incl jodelmusic?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef Inu het volgende:
[..]
Je zou om dezelfde reden ook niet uitgenodigd zijnals ik ooit nog een trouw wordt de regel denk ik dat mensen die komen ons iig op 5 verschillende gelegendheden per jaar zien, dus dan kan ik ook een groot deel van mijn familie afschrijven
Ik denk ook niet dat ze dat doenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het zielig als je de feestzaal moet opvullen met internetvagekennissen.
lucky Coltquote:
inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:43 schreef Inu het volgende:
Iedereen moet toch lekker zelf weten hoe ze hun bruiloft inrichten, dat is het mooie van dat feest juist!
De bruid en de bruidegom, duh.quote:
jonguh, je hebt al een DJquote:
waarom niet...in de voorgaande 1999 topics was er ook trammelantquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef r8v2 het volgende:
En niet ruziemaken in mijn lieve 2000-topic.
Ruzie? Waar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef r8v2 het volgende:
En niet ruziemaken in mijn lieve 2000-topic.
Ik zou het liefste achteraf een kaartje sturen en dan de mensen waar ik het mee wil vieren uitnodigen voor een feest. Geen gemoei vooraf over wie je wel of niet uitnodigt en waarom, niet zo'n kotserig vrijgezellenfeest wat voor veel mensen veel geld kost en vaak niet eens zo super leuk is en toch hetzelfde eindresultaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:50 schreef -moppie- het volgende:
Klopt als ik het zou moeten doen is het met een selectief clubje ergens op een onbewoond eiland
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 20:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom niet...in de voorgaande 1999 topics was er ook trammelant
thick your lip becomesquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Tussen die drie vetkleppen!
*zelf vrolijk meestookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |