Word hoor, op internet is iedereen biseksueel, is ook triest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh. Voel me niet geintimideerd.
Ik vind Fas tof
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence
Mwah, rare dag vandaag.. Kon beter.. En zo werken, maar goed, het zal wel goedkomenquote:
Yup. Niet dat ik die shit kijk ofzo hè, heb het uit een topic in SHOquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee is die linker van Sex & the City?
Dat is normaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo, op je 15e had je die fantasie wel
Feliquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk seks met vrouwen, kan jij niet zeggen. Who's sour now?
[ afbeelding ]
Cynthia Nixon ofzo jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee is die linker van Sex & the City?
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh. Voel me niet geintimideerd.
Ik vind Fas tof
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence
Ow, raar is niet goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, rare dag vandaag.. Kon beter.. En zo werken, maar goed, het zal wel goedkomen
Y tu?
busted niggaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup. Niet dat ik die shit kijk ofzo hè, heb het uit een topic in SHO.
Deze man komt wel meteen met knock out punches, damn sonquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk seks met vrouwen, kan jij niet zeggen. Who's sour now?
Ik fantaseerde niet over homo-seks hoorquote:
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebt.
Dat heb ik ook idd ff nodig.. Alleen niet zoveel zin om daar weer heen te moeten fietsen, maar ook dat komt wel goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, raar is niet goedWerk kan gedachten verzetten
Hier alles prima, rustig op het werk, zit te wachten op wat feedback en probeer mijn zinnen wat te verzetten voor morgen
Nopequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo, op je 15e had je die fantasie wel
Ik kijk geen SaTCquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.
nee dat begint nu ongeveer te komen hè, op zoek naar nieuwe spanning en zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik fantaseerde niet over homo-seks hoor
Dayummquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Hoezo, had jij toen wel harde fantasieen over kloppende fallusen die je prostaat melkten met hun pulsaties?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebt.
Jullie voelen je aangesproken?quote:
Alsof SaTC geil is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.
Ja ze heeft 't wel over jullie. Obviously. Niemand gelooft dat jullie daadwerkelijk biseksueel zijn. Jullie zijn interessant genoeg zonder die charade, stop the act please.quote:
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.quote:
tuurlijk, 'fernandeswijfjes'quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie voelen je aangesproken?
Deze manquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ze heeft 't wel over jullie. Obviously. Niemand gelooft dat jullie daadwerkelijk biseksueel zijn. Jullie zijn interessant genoeg zonder die charade, stop the act please.
Ja mijn kanker-ex dwong me.quote:
Dat is toch normaal, ik houd altijd mijn ondergoed aan hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof SaTC geil is.Ze hebben seks met beha aan. Dat is het enige wat ik ervan weet.
Omdat ze alleen nog maar in bed kunnen liggen de paar dagen nadat hij met ze klaar is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.
Je eerste account wel volgens een of ander topiquequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Hoezo, had jij toen wel harde fantasieen over kloppende fallusen die je prostaat melkten met hun pulsaties?
Daar zeg je me watquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.
Deze man/vrouw (not sure sorry) weet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze alleen nog maar in bed kunnen liggen de paar dagen nadat hij met ze klaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |