Komt ook doordat Fas nooit echt de aandacht naar zichzelf toetrekt denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht daarom ook eerst een hele tijd dat Fascination een kerel was!
Ze gaf mij die negs, fucking with my mind manquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
For reals though moet je maar es wat random fotoboeken van semi-populaire FOK!sters doorspitten, 100% dat Fascination daar zit te slijmen.
Kinda sad really.
Drukke SC.quote:
Best close those gates girl.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze gaf mij die negs, fucking with my mind man
Stoere vent ben je toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Jajong het volgende:
Ey maar Fas, als ik je moet genezen... Holla at ya boy. Ik weet dat je spuuglelijk bent, maar voor een man is een lesbienne bekeren toch wel de heilige graal van 't hosselen.
Mi mang Vinny is daar de koning van aangezien hij gelijk 2 meeneemt.
[ afbeelding ]
Haha die 2 waren echt smerig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Jajong het volgende:
Ey maar Fas, als ik je moet genezen... Holla at ya boy. Ik weet dat je spuuglelijk bent, maar voor een man is een lesbienne bekeren toch wel de heilige graal van 't hosselen.
[ afbeelding ]
Ey, 't verschil met mij en haar is, is dat ik diezelfde FOK!sters daadwerkelijk gepaald heb.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dat jij dat weet van al die fotoboeken zullen we voor de vorm maar even negeren dan, qua royal sadness.
Dqod!quote:
Tli'tjeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geef me eens een e-knuffelquote:
Ik stond eigenlijk te kijken van de theorie "eerst een lul in je hebben gehad voordat je besloot lesbo te worden"quote:
Ado!!!quote:
Mij heb je niet gepaald.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ey, 't verschil met mij en haar is, is dat ik diezelfde FOK!sters daadwerkelijk gepaald heb.
Naw' mean?
Tja, niveautje, he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stond eigenlijk te kijken van de theorie "eerst een lul in je hebben gehad voordat je besloot lesbo te worden"
ja jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ey, 't verschil met mij en haar is, is dat ik diezelfde FOK!sters daadwerkelijk gepaald heb.
Naw' mean?
What about you? Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stond eigenlijk te kijken van de theorie "eerst een lul in je hebben gehad voordat je besloot lesbo te worden"
Oh wow.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Naw' mean?
Ik heb ook eerst geschaard voor ik besloot hetero te worden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bitch kom nou niet doen alsof jij niet overal en altijd de zure kut loopt uit te hangen. Krijg je een keer een respons ga je huilen. Je bent een kerel of je bent 't niet hoor. Je kan niet soms weer een meisje worden. Sta achter je beslissing.quote:
Je mist er niks aan iig.. Lullenquote:
Nee, eigenlijk niet. Ik vind jou behoorlijk verzuurd overkomen. Gister was je al bezig, nu weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bitch kom nou niet doen alsof jij niet overal en altijd de zure kut loopt uit te hangen. Krijg je een keer een respons ga je huilen. Je bent een kerel of je bent 't niet hoor. Je kan niet soms weer een meisje worden. Sta achter je beslissing.
Toen ik nog single was was jij minderjarig, dus tja.quote:
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What about you? Ben ik ook wel benieuwd naarMaar ik stelde de vraag nog normaal in tegenstelling tot meneer
![]()
En niet eens met mijquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook eerst geschaard voor ik besloot hetero te worden.
Je verwart haar met Cher.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bitch kom nou niet doen alsof jij niet overal en altijd de zure kut loopt uit te hangen. Krijg je een keer een respons ga je huilen. Je bent een kerel of je bent 't niet hoor. Je kan niet soms weer een meisje worden. Sta achter je beslissing.
Je hebt 2 soorten potten hè, hier bijvoorbeeld, een lesbisch paar:quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Neh. Voel me niet geintimideerd.quote:
How's life?quote:
Ik heb daadwerkelijk seks met vrouwen, kan jij niet zeggen. Who's sour now?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik vind jou behoorlijk verzuurd overkomen. Gister was je al bezig, nu weer.
zij is gewoon hetero.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten potten hè, hier bijvoorbeeld, een lesbisch paar:
[ afbeelding ]
Volgens de beschrijving van Chai over het postgedrag van Fascination is Fascination de rechter?
Ik zou me er niet aan wagen.
Ik kreeg een Bitch please face toen ik zag dat er 76 updates waren. Nu ga ik toch maar even teruglezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hee is die linker van Sex & the City?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten potten hè, hier bijvoorbeeld, een lesbisch paar:
[ afbeelding ]
Volgens de beschrijving van Chai over het postgedrag van Fascination is Fascination de rechter?
Ik zou me er niet aan wagen.
Toen kende ik jou nog niet en was minderjarig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
[..]
En niet eens met mij
Hoezo, op je 15e had je die fantasie welquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh. Voel me niet geintimideerd.
Ik vind Fas tof
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence
Word hoor, op internet is iedereen biseksueel, is ook triest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind Fas tof
No offence
Mwah, rare dag vandaag.. Kon beter.. En zo werken, maar goed, het zal wel goedkomenquote:
Yup. Niet dat ik die shit kijk ofzo hè, heb het uit een topic in SHOquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee is die linker van Sex & the City?
Dat is normaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo, op je 15e had je die fantasie wel
Feliquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk seks met vrouwen, kan jij niet zeggen. Who's sour now?
[ afbeelding ]
Cynthia Nixon ofzo jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee is die linker van Sex & the City?
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebtquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind Fas tof
No offence
Ow, raar is niet goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mwah, rare dag vandaag.. Kon beter.. En zo werken, maar goed, het zal wel goedkomen
Y tu?
busted niggaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup. Niet dat ik die shit kijk ofzo hè, heb het uit een topic in SHO.
Deze man komt wel meteen met knock out punches, damn sonquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk seks met vrouwen, kan jij niet zeggen. Who's sour now?
Ik fantaseerde niet over homo-seks hoorquote:
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebt.
Dat heb ik ook idd ff nodig.. Alleen niet zoveel zin om daar weer heen te moeten fietsen, maar ook dat komt wel goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, raar is niet goedWerk kan gedachten verzetten
Hier alles prima, rustig op het werk, zit te wachten op wat feedback en probeer mijn zinnen wat te verzetten voor morgen
Nopequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo, op je 15e had je die fantasie wel
Ik kijk geen SaTCquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.
nee dat begint nu ongeveer te komen hè, op zoek naar nieuwe spanning en zo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik fantaseerde niet over homo-seks hoor
Dayummquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Hoezo, had jij toen wel harde fantasieen over kloppende fallusen die je prostaat melkten met hun pulsaties?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 't niet tegen mij hebt.
Jullie voelen je aangesproken?quote:
Alsof SaTC geil is.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
"Ofzo" zeggen alsof je niet dagelijks een natte vinger bij jezelf haalt terwijl je naar SaTC kijkt.
Ja ze heeft 't wel over jullie. Obviously. Niemand gelooft dat jullie daadwerkelijk biseksueel zijn. Jullie zijn interessant genoeg zonder die charade, stop the act please.quote:
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.quote:
tuurlijk, 'fernandeswijfjes'quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Jullie voelen je aangesproken?
Deze manquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ze heeft 't wel over jullie. Obviously. Niemand gelooft dat jullie daadwerkelijk biseksueel zijn. Jullie zijn interessant genoeg zonder die charade, stop the act please.
Ja mijn kanker-ex dwong me.quote:
Dat is toch normaal, ik houd altijd mijn ondergoed aan hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof SaTC geil is.Ze hebben seks met beha aan. Dat is het enige wat ik ervan weet.
Omdat ze alleen nog maar in bed kunnen liggen de paar dagen nadat hij met ze klaar is?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.
Je eerste account wel volgens een of ander topiquequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nope
Hoezo, had jij toen wel harde fantasieen over kloppende fallusen die je prostaat melkten met hun pulsaties?
Daar zeg je me watquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij wel, want hij paalt alle vrouwen en moet daardoor verplicht die serie kijken.
Deze man/vrouw (not sure sorry) weet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk het.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze alleen nog maar in bed kunnen liggen de paar dagen nadat hij met ze klaar is?
Ik weet het zelf ook niet. Kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deze man/vrouw (not sure sorry) weet.
Het is iig geen kutweerquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik ook idd ff nodig.. Alleen niet zoveel zin om daar weer heen te moeten fietsen, maar ook dat komt wel goed
Wat is oppp met morgen dan?
Je denkt wel veel na over mijn prestaties zie ik alweer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat ze alleen nog maar in bed kunnen liggen de paar dagen nadat hij met ze klaar is?
Mijn eerste account?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je eerste account wel volgens een of ander topique![]()
En ik deed dat soort dingen al op mijn 11e ofzo, 15 is veel te oud
Ja Bobby is stiekum een meisje die zich voordoet als man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deze man/vrouw (not sure sorry) weet.
Je moet je ook niet onder de duim laten zitten jongenquote:
Ik loop sowieso altijd gewoon commando u_uquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch normaal, ik houd altijd mijn ondergoed aan hoor.
Ja het is erg makkelijk om dingen te roepen over mensen die je niet in het echt kent, eigenlijk wel een beetje triest dat je stoer gaat doen via internet. Tli heeft ook duidelijk gezegd dat ze niet op vrouwen valt, dat heb ik nooit gezegd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ze heeft 't wel over jullie. Obviously. Niemand gelooft dat jullie daadwerkelijk biseksueel zijn. Jullie zijn interessant genoeg zonder die charade, stop the act please.
Ik heb ook nergens gezegd biseksueel te zijn.:') Ja ik heb het bed gedeeld met vrouwen en zou het zo weer doen en nee ik wil er geen relatie mee. Ik vind vrouwen gewoon mooi klaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zing.quote:
Maar het waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiitquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is iig geen kutweer
Morgen examen en maak me er wel een beetje druk over
Hooww, brekend nieuws: Sinos had een 'eerste account' !?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Je eerste account wel volgens een of ander topique![]()
Ja ik las het verkeerd. Ik dacht dat die meisjes van jou dat verplicht moesten kijken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je denkt wel veel na over mijn prestaties zie ik alweer.
Wanneer kom je op visite :$quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd biseksueel te zijn.:') Ja ik heb het bed gedeeld met vrouwen en zou het zo weer doen en nee ik wil er geen relatie mee. Ik vind vrouwen gewoon mooi klaar.
Wie was dat gisteren dan, die kwam met een gebanned account van 3 jaar terug ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn eerste account?
Dit is mijn eerste.
*scroll scroll scroll*quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd biseksueel te zijn.:') Ja ik heb het bed gedeeld met vrouwen en zou het zo weer doen en nee ik wil er geen relatie mee. Ik vind vrouwen gewoon mooi klaar.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb het bed gedeeld met vrouwen
Nee, in de war met Cher-quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hooww, brekend nieuws: Sinos had een 'eerste account' !?
Met de pot onder de rok weggekropen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Fascination? Met de staart tussen de benen weggekropen?De pot verwijt de kerel.
Wanneer kom jij hier?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is erg makkelijk om dingen te roepen over mensen die je niet in het echt kent, eigenlijk wel een beetje triest dat je stoer gaat doen via internet. Tli heeft ook duidelijk gezegd dat ze niet op vrouwen valt, dat heb ik nooit gezegd.Dus, please stop the act want we weten allemaal dat je hier je ego moet opkrikken omdat je onder de plak zit bij je vrouwtje.
Leuk voor julie maar no1curr en iedereen vindt die aandachttrekkerij een beetje chanant.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dwc, doe niet zo sad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Fascination? Met de staart tussen de benen weggekropen?De pot verwijt de kerel.
Lol hij zei pot XDquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik wil ook t bed delen met Tliquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:29 schreef BobbyB het volgende:
*scroll scroll scroll*
[..]
*scroll scroll scroll*
w8 wat...
*scrollt terug*
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja het is erg makkelijk om dingen te roepen over mensen die je niet in het echt kent, eigenlijk wel een beetje triest dat je stoer gaat doen via internet. Tli heeft ook duidelijk gezegd dat ze niet op vrouwen valt, dat heb ik nooit gezegd.Dus, please stop the act want we weten allemaal dat je hier je ego moet opkrikken omdat je onder de plak zit bij je vrouwtje.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prima, dan lees je er toch overheen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Leuk voor julie maar no1curr en iedereen vindt die aandachttrekkerij een beetje chanant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |