En zo'n gozer bleef dat maar zeggen bij haar? terwijl hij het allang aan het doen was?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/W/wiepen
Dat weet jij best, daar was je bij toen ik daar over vertelde.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wait, wut? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Waar is jouw fobo btw?quote:
Van mij mag je, ik hecht minimale waarde aan tekst op een schermquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke taal weleens gehoord, ik doelde niet specifiek op de fernandes-sc. Ik vind het woord "pot" erg respectloos. Ik noem jou toch ook geen nikker?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar komt dat woord eigenlijk vandaan?
quote:Het woord ‘pot’ is een verkorting van ‘lollepot’ dat vroeger gebruikt werd voor vrouwen die seksuele relaties met vrouwen hadden. Letterlijk was een lollepot een kleine pot met een gloeiend kooltje erin. Vrouwen zetten deze pot als verwarming onder hun rok. Het woord ‘pot’ is nu zowel een scheldwoord als een geuzennaam: een woord dat lesbische vrouwen zelf gebruiken. Het bijvoegelijk naamwoord ‘potteus’ wordt gebruikt om wat meer mannelijke, stoere vrouwen te beschrijven.
Janee, er werd hier een rookgordijn opgeworpen. "wiepende mannen tijdens seks" werd er gezegd, maar wiepen=neuken dus dat wordt dan 'neukende mannen tijdens seks' en dat is zo raar dubbelop dat het ineens onduidelijk was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef Sinosappel het volgende:
Dat weet jij best, daar was je bij toen ik daar over vertelde.
Geen pot in ieder geval. Geef mij maar een fallus.quote:
Haha, wat waren die uitbarstingen tegen fyah dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik hecht minimale waarde aan tekst op een scherm. Dus nogmaals, vertel in plaats van erom heen te draaien. Was het zo moeilijk dan, die reis naar het ontdekken van jezelf of wat? De tering
.
Ik vind Chai's wetenswaardigheidjes leuker.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef Adolecens het volgende:
Het woord ‘pot’ is een verkorting van ‘lollepot’ dat vroeger gebruikt werd voor vrouwen die seksuele relaties met vrouwen hadden. Letterlijk was een lollepot een kleine pot met een gloeiend kooltje erin. Vrouwen zetten deze pot als verwarming onder hun rok. Het woord ‘pot’ is nu zowel een scheldwoord als een geuzennaam: een woord dat lesbische vrouwen zelf gebruiken. Het bijvoegelijk naamwoord ‘potteus’ wordt gebruikt om wat meer mannelijke, stoere vrouwen te beschrijven.
quote:
quote:
Wajoo shit just got real up in hurrrquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik hecht minimale waarde aan tekst op een scherm. Dus nogmaals, vertel in plaats van erom heen te draaien. Was het zo moeilijk dan, die reis naar het ontdekken van jezelf of wat? De tering
.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True, de enige spanning hier is te verkrijgen door die Fernandes kneusjes uit te dagen zodat ze hier komen flamen
Mij ook. Maar op zijn tijd een nat kutje is niets mis mee.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Geen pot in ieder geval. Geef mij maar een fallus.
Oh snap.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wat waren die uitbarstingen tegen fyah dan?
Uitbarstingen tegen fyah?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
wannabiquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij ook. Maar op zijn tijd een nat kutje is niets mis mee.
Je slaat de spijker op z'n kop meid!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mij ook. Maar op zijn tijd een nat kutje is niets mis mee.
Oh ik dacht dat wiepen huilen betekende.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Janee, er werd hier een rookgordijn opgeworpen. "wiepende mannen tijdens seks" werd er gezegd, maar wiepen=neuken dus dat wordt dan 'neukende mannen tijdens seks' en dat is zo raar dubbelop dat het ineens onduidelijk was.
Nee toch niet gelijk, want ik zat al in de klb sc voor de fernandes sc bestond.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Wajoo shit just got real up in hurrr
Had ik toch gelijk met dezen
[..]
Ik lul zoveel bullshit, waarom zou je dit specifieke geval ineens wél serieus nemen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ok man interesting tell me morequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee toch niet gelijk, want ik zat al in de klb sc voor de fernandes sc bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |