Nee ik heb nog nooit een penis geprobeerd naar binnen te stouwen toen mijn bekken daar nog niet toe bereid was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was dit eigenlijk je eigen conclusie gebasseerd op ervaring?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je Fernandes bedoelt, is gewoon straattaal?En ik heb nog niemand skank horen zeggen, alleen jij
.
[..]
Wiepende mannen tijdens de seks jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Daar heb jij ook ervaring mee toch, Sinos? met wiepen?
Wie is hier lesbisch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Daar heb jij ook ervaring mee toch, Sinos? met wiepen?
Yes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb jij nu Elizabeth Mitchell in je fobo?
Nee, maar vind haar wel een leuk karakter in mijn favoriete seriequote:
Minste wat ik kan doen tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wiepende mannen tijdens de seks ja___!
Waarom moet jij me daar altijd aan helpen herinneren gvd
Ze kijkt nu omlaagquote:
Oké, dat accepteer ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, maar vind haar wel een leuk karakter in mijn favoriete serie
Jij ooit een kloppende fallus in je gehad voor je besloot tot je hetero werd?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel dan? Ooit een kloppende fallus in je gehad voor je besloot tot je pot werd, of niet?
Jij wel jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal lesbisch Vasje
wait, wut? Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wiepende mannen tijdens de seks ja___!
Waarom moet jij me daar altijd aan helpen herinneren gvd
Dit soort praktijken bewaar je maar voor Fernandesquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was (gelukkig) al hetero voor ik wist dat er een passende term voor was.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij ooit een kloppende fallus in je gehad voor je besloot tot je hetero werd?
Ik heb dergelijke taal weleens gehoord, ik doelde niet specifiek op de fernandes-sc. Ik vind het woord "pot" erg respectloos. Ik noem jou toch ook geen nikker?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vertel dan? Ooit een kloppende fallus in je gehad voor je besloot dat je pot werd, of niet?
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lieve schat daar weten ze in deze sc allang vanafquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit soort praktijken bewaar je maar voor Fernandes
Shit is aan? :Squote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke taal weleens gehoord, ik doelde niet specifiek op de fernandes-sc. Ik vind het woord "pot" erg respectloos. Ik noem jou toch ook geen nikker?
Waar komt dat woord eigenlijk vandaan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb dergelijke taal weleens gehoord, ik doelde niet specifiek op de fernandes-sc. Ik vind het woord "pot" erg respectloos. Ik noem jou toch ook geen nikker?
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/W/wiepenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wait, wut? Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |