quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verkapt "please meer over me piemul"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]Ok hier was ik niet op voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ik vind jou altijd wel grappigquote:
Net als krentenbol.?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Volwassen volgroeide vrouw hier hoor
ooooooowwww wat doe je met me ...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd wel grappigje bent soms erger dan de frusty fokmaagdjes
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]TR GemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vies is lekker tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Groot genoeg om jou op te tillen zoals ik al eens zei, maar dat geloofde je toen ook al niet.
(en thnx dat je niet dat 'vieze' eruit pikte)
quote:
Vies en lekker.quote:
Volwassen genoeg?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, maar dat stond er niet. "Lekker vieze 40-jarige..." stond er niet.quote:
Anaal denk ik.quote:
Mod zelfs geweest. Deed zich voor als meisje incl foto's. Bleek later niet zo te zijn.quote:
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.quote:
en intussen alle mannen maar een beetje het hoofd op hol brengen. De hoer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mod zelfs geweest. Deed zich voor als meisje incl foto's. Bleek later niet zo te zijn.
...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.
Wat lul je nou weerquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan nog eerder dan vaginaal. Daar moet het bekken eerst voor in de juiste stand komen te staan. Dat is gewoon een spier die je kan oprekken.
Ik zie jou dit soort wetenswaardigheden ook wel gewoon op een verjaardagspartijtje vertellen met familie die een beetje chagrijnig in een stuk schuimtaart zit te prikken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |