Nou zeg, je bedoelt toch niet dat The Nits niet bekend zijn? Of ga ik toch gelijk krijgen met m'n 'hoe top40-er een band hoe minder respons op fok'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:09 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij moeten we het toch wel een beetje bij de "bekendere" bands houden, want anders schiet het niet op hier
Wellicht is de frequentie van 1 per dag ook wat veel?
Mjah ik filosofeer ook maar wat over de toekomst van dit topicquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou zeg, je bedoelt toch niet dat The Nits niet bekend zijn? Of ga ik toch gelijk krijgen met m'n 'hoe top40-er een band hoe minder respons op fok'
oja, de eerste was geloof ik Wilco![]()
Dat 1 per dag kan voor een weekend wat kort zijn misschien inderdaad.
Dat is wel de charme ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef Lidlchips het volgende:
We rgaan gewoon elke band af, bekend of onbekend. Is ook leuk om nieuwe dingen te ontdekken, toch? En is The Nits echt zo onbekend?
Er zijn idd genoeg bands om deze topicreeks nog jaren te laten bestaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:32 schreef Lidlchips het volgende:
We rgaan gewoon elke band af, bekend of onbekend. Is ook leuk om nieuwe dingen te ontdekken, toch? En is The Nits echt zo onbekend?
quote:Op zondag 1 april 2012 10:56 schreef Aschkael het volgende:
begin eens met wat Peter Brotzmann...heerlijk rustgevend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |