Zielig allemaal maar die jongetjes maken het er vaak zelf naar... geen enkele moeite doen.. en als idd iemand medelijden met ze hebben en je biedt ze een vinger, dan pakken ze gelijk je hele been.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Het punt is, ik praat wel met hem enzo. Maar bijvoorbeeld vorig jaar toen we naar Rome gingen liep ie 24/7 achter m'n kont aan, schijtirritant. Ik nog uitleggen dat ik dat niet fijn vind en dan voelt ie zich ook gelijk aangevallen, je kan het gewoon niet aardig brengen bij hem
Maar hij was verliefd op me![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op mijn middelbare wel, hele lange dunne jongen die helemaal voorover liep. Zo lang gepest tot hij met een mes door school liep, weggelopen en nooit meer wat van gehoord
Spreek je uit ervaring?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zielig allemaal maar die jongetjes maken het er vaak zelf naar... geen enkele moeite doen.. en als idd iemand medelijden met ze hebben en je biedt ze een vinger, dan pakken ze gelijk je hele been.
Als ik hem op mijn toetsenbord legt gaat ie van A tot Zquote:
Tlitjequote:
Op de middelbare school nog mensen pesten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik snap ook echt niet dat sommige mensen iemand tot in den treure kunnen pesten. Waar is je hart?
Bij mij heeft iemand met een hazenlip zichzelf opgehangen omdat ie gepest werd. Kk naar ook, 3 doden in 1,5 jaar. 1 zelfmoord, 1 verdronken en de ander kreeg een hartattackquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op mijn middelbare wel, hele lange dunne jongen die helemaal voorover liep. Zo lang gepest tot hij met een mes door school liep, weggelopen en nooit meer wat van gehoord
Ik ging kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik hem op mijn toetsenbord legt gaat ie van A tot Z
Oh ik had ook wel eens klasgenoten, niet dat ik zelf pestte, maar je ziet het wel om je heen.quote:
Ja, dan heb je wel ernstige issues.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de middelbare school nog mensen pesten.
qwerty toetsenbord?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik hem op mijn toetsenbord legt gaat ie van A tot Z
[..]
Tlitje
quote:
Je moest eens weten hoe erg het op de middelbare school is gekquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wel ernstige issues.
Jaquote:
Da's de achtertuin van Erica Terpstraquote:
Nee, Azertyquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Tis wel beter dan eerst tho, eerst werd ie ook nog gepest. Kwam ie thuis, en hadden mensen met pen en stift op hem geschreven![]()
Kutmensen
Hier werd je dan gewoon zelf gepest als je dat zou doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wel ernstige issues.
Ja, echt hilarisch is dat.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Tis wel beter dan eerst tho, eerst werd ie ook nog gepest. Kwam ie thuis, en hadden mensen met pen en stift op hem geschreven![]()
Kutmensen
Jeez, hoe ver kunnen mensen gaan. Bij mij was ooit een meisje dat op een schooltrip haar hoofd uit het raam van de bus stook en er net een viaduct aankwamquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij heeft iemand met een hazenlip zichzelf opgehangen omdat ie gepest werd. Kk naar ook, 3 doden in 1,5 jaar. 1 zelfmoord, 1 verdronken en de ander kreeg een hartattack
Gebeurde dat dan na school of gewoon op school?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja
Kutmensen
Ik zit even te denken hoe het op mijn middelbare school ging. Volgens mij werden er niet echt mensen gepest.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier werd je dan gewoon zelf gepest als je dat zou doen.
Whut, dood?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jeez, hoe ver kunnen mensen gaan. Bij mij was ooit een meisje dat op een schooltrip haar hoofd uit het raam van de bus stook en er net een viaduct aankwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |