Autistische jongen uit mijn oude klas (ging toen naar een speciale school) heeft nu een vriendin.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneu man, een autistische jongen uit mijn klas heeft ook een keer op het bord geschreven: "Ik ben alleen zijn zat" heb best medelijden met hem
Omdat:quote:
Als het er meerdere waren waarom gingen ze dan niet bij elkaar zitten?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dat vind ik echt heel zielig, ja.Er waren ook van die jongens op mijn middelbare school die altijd alleen zaten in de pauze. Breaks my heart.
Mijn broertjequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, dat vind ik echt heel zielig, ja.Er waren ook van die jongens op mijn middelbare school die altijd alleen zaten in de pauze. Breaks my heart.
Really? Hoezo dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn broertje
Mijn hart breekt ook.
Jij lokt het gewoon uit met die dikbil van jequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Het punt is, ik praat wel met hem enzo. Maar bijvoorbeeld vorig jaar toen we naar Rome gingen liep ie 24/7 achter m'n kont aan, schijtirritant. Ik nog uitleggen dat ik dat niet fijn vind en dan voelt ie zich ook gelijk aangevallen, je kan het gewoon niet aardig brengen bij hem
Maar hij was verliefd op me![]()
Awwwquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat:
@Iedereen bedankt voor de leuke SC
Lekker schudden met die dikke ass.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij lokt het gewoon uit met die dikbil van je
Is ook sneu maar op dat moment heb ik teruggestuurd dat als hij nog 1 keer iets zou sturen ik het aan iedereen zou laten lezen maar wtf ik was 15.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneu man, een autistische jongen uit mijn klas heeft ook een keer op het bord geschreven: "Ik ben alleen zijn zat" heb best medelijden met hem
Moest eigenlijk zijn Iedereen behalve Sinos. Vandaar die edit.quote:
Ja m'n kont de schuld geven is erg makkelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij lokt het gewoon uit met die dikbil van je
Hij is gewoon een beetje socially awkward en erg onzeker en hij heeft niet echt vriendenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het er meerdere waren waarom gingen ze dan niet bij elkaar zitten?
Leeftijd? Kan ook aan de leeftijd liggen namelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje socially awkward en erg onzeker en hij heeft niet echt vrienden
Um. Oke.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest eigenlijk zijn Iedereen behalve Sinos. Vandaar die edit.
quote:
Pics van je kontquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Het punt is, ik praat wel met hem enzo. Maar bijvoorbeeld vorig jaar toen we naar Rome gingen liep ie 24/7 achter m'n kont aan, schijtirritant. Ik nog uitleggen dat ik dat niet fijn vind en dan voelt ie zich ook gelijk aangevallen, je kan het gewoon niet aardig brengen bij hem
Maar hij was verliefd op me![]()
Ik heb nog nooit iemand alleen zien zitten in de pauze. Dan werd diegene altijd wel geadopteerd door andere kneusjes.quote:
Hey Tli hierquote:
20quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Leeftijd? Kan ook aan de leeftijd liggen namelijk
Ik voor zover ik weet ook niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand alleen zien zitten in de pauze. Dan werd diegene altijd wel geadopteerd door andere kneusjes.
Forever alone wilde ook forever alone zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand alleen zien zitten in de pauze. Dan werd diegene altijd wel geadopteerd door andere kneusjes.
Klinkt als Lamon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje socially awkward en erg onzeker en hij heeft niet echt vrienden
Je weet dat Lamon de spytool gebruikt en mensen die zijn naam misbruiken een wijze les leert he?quote:
Op mijn middelbare wel, hele lange dunne jongen die helemaal voorover liep. Zo lang gepest tot hij met een mes door school liep, weggelopen en nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |