Ik ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou dat waren er nogal wat anders..

Je moet het voor een (grote) maaltijd of zo in nemen. Dan heb je dat niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja lekker en dan 5 uur daarna nog verotte vis boeren laten

Ohquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet het voor een (grote) maaltijd of zo in nemen. Dan heb je dat niet.
 ik nam ze als snacks tussendoor
 ik nam ze als snacks tussendoor  

In het begin wel ja, maar na verloop van tijd was het toch wel steeds duidelijker.quote:

Grapjas.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
WIl jij je ei gekookt, gebakken of bevrucht ?

Ja, toen ik vroeg of ze op mijn schoot wou zei ze nee... dat was voor mij persoonlijk DE reden.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In het begin wel ja, maar na verloop van tijd was het toch wel steeds duidelijker.

Gebruiksaanwijzingen lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat er ook niet op of zo.
Ik heb er per ongeluk een keer 1 doorgebeten.

ben je nu Sinos aan het opgeilen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Visolie, ben ervan over mn nek gegaan

Wat probeer je ons op te geilen bangasletquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Visolie, ben ervan over mn nek gegaan

gadverdamme als ik er weer aan denkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik kwam er ook te laat achter, vond het ook zo vies dat die smaak zo lang bleef.

Ik heb nog een vacaturequote:

Projecten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef Adolecens het volgende:
Ik werk als projectmanager bij een grote thuiszorg instelling

Mijn wifi instellen op ziggo ipv kpnquote:

quote:

Sneu man, een autistische jongen uit mijn klas heeft ook een keer op het bord geschreven: "Ik ben alleen zijn zat" heb best medelijden met hemquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:17 schreef Cher- het volgende:
Hahaha check deze uit 2009 stuurde een autist uit mijn buurt naar mij via hyves. Expres opgeslagen met vriendinnen alles maar hij past wel op fok.
'Titel: eenzaamheid
Aan: *****
Ik ben al 5,5 jaar eenzaam sinds die tijd heb ik geen vriendin dus ik heb geen hoop ik ben fucking net geest hier lopen dames voorbij wat ben ik nou een geest die zien mij niet zitten ik ben niet geboren om eenzaam te zijn ik heb ongeveer fucking deur kapot geslagen verdomme allemaal bloed in mijn hand zoo kwaad!!! 5,5 jaar mijn hart is zoo kapot en droevig als iemand tegen mijn zegt: je bent nog jong!!! DONDER MAAR LEKKER zou ik eigelijk zeggen!! Ik denk all 5,5 jaar aan liefde de hele tijd ook al ben ik aan het trainen,muziek luisteren,en boxen toch denk ik steeds aan een dame!! ik ben al 21 jaar oud,heb nog nooit gerookt nog nooit alcohol gehad en ik ben al .......21 jaar lang maagd!! zulke jongen zoals ik zul je nooit vinden!! al 2,5 jaar was ik opzoek en toen 3 jaar ben ik gestopt met zoeken is hopeloos ik bid 5 keer per dag en toch help het niet!! ik zou eigelijk zeggen dames in nederland zijn kansloos zeker voor mij!! daarom gaan ze zeggen wat ben je leuk ik weet toch ze hebben geen interesse!! Ik ben ****** moslim(modern).

Dat klinkt wel sad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneu man, een autistische jongen uit mijn klas heeft ook een keer op het bord geschreven: "Ik ben alleen zijn zat" heb best medelijden met hem

Ahh, dat vind ik echt heel zielig, ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sneu man, een autistische jongen uit mijn klas heeft ook een keer op het bord geschreven: "Ik ben alleen zijn zat" heb best medelijden met hem
 Er waren ook van die jongens op mijn middelbare school die altijd alleen zaten in de pauze. Breaks my heart.
 Er waren ook van die jongens op mijn middelbare school die altijd alleen zaten in de pauze. Breaks my heart.

Aww die wil ik knuffelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |