Ga niet haten op bleekheid danquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
godverdomme wise wat een lelekerd, zo bleek enzo
Hoe jong is dat kind wel niet.quote:
projecteer je eigen fratsen eens niet op mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
CB gewoon lurken en wachten op de 301ste post
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ah, jonkie.
Maak er een rapje over gers
Weet niet meer hoe dat precies ging, in mijn beleving was het overduidelijk dat er weinig van terecht ging komen in de aanloop naar die meet (het welbekende Grote Afzeggen om 2 voor 12quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef Sinosappel het volgende:
Maar was het afgesproken dat niemand kwam opdagen?
wel 13quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe jong is dat kind wel niet.
pics?quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
godverdomme wise wat een lelekerd, zo bleek enzo
23quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe dat precies ging, in mijn beleving was het overduidelijk dat er weinig van terecht ging komen in de aanloop naar die meet (het welbekende Grote Afzeggen om 2 voor 12) en uiteindelijk was hij alleen gekomen, heeft met zijn Forever Alone kop een biertje staan nippen aan de bar en is ook weer vertrokken om hoog van de toren te gaan blazen op Fok! dat hij zichzelf juist helemaal geen kneus vond. Skitterend.
34quote:
Sure.quote:
Omeingott ik heb echt wat gemist met die gastquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet niet meer hoe dat precies ging, in mijn beleving was het overduidelijk dat er weinig van terecht ging komen in de aanloop naar die meet (het welbekende Grote Afzeggen om 2 voor 12) en uiteindelijk was hij alleen gekomen, heeft met zijn Forever Alone kop een biertje staan nippen aan de bar en is ook weer vertrokken om hoog van de toren te gaan blazen op Fok! dat hij zichzelf juist helemaal geen kneus vond. Skitterend.
Eigenlijk is het wel echt sneu johquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Stairway, Utrecht. Like always.
En de scrotumfoto voor het keukenkastje, niet te vergeten. Prachtige compositie ook.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:
Omeingott ik heb echt wat gemist met die gast
Gelukkig zijn er nog youtube filmpjes
Vaak op gesopt ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En de scrotumfoto voor het keukenkastje, niet te vergeten. Prachtige compositie ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |