Skylark ook zeker?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat voetbalforum, mis die jongen.
Is die rooie Percy van Harry Potter?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hij moet naar de wc maar ze willen niet stoppen, dus geven ze em maar een flesje, maar let op het eind
quote:
Nee, maar die is er ook ff niet tot minder.quote:
schoot ook door mn gedachten toen ik em zagquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is die rooie Percy van Harry Potter?![]()
En ik geen vaseline.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik wil geen cum op m'n burger.
je hoeft mijn post niet te lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:09 schreef BobbyB het volgende:
je hoeft er niet op te klikken
no offence
Volgens mij is het 'm.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef wise het volgende:
[..]
schoot ook door mn gedachten toen ik em zag![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar die is er ook ff niet tot minder.
Wajoo dikke fittie up in hurrrquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
je hoeft mijn post niet te lezen
white picket fence
Doe de lamp maar aan dan, totale verduistering coming right upquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wajoo dikke fittie up in hurrr
Laat jullie piemels maar zien mannen ik sta klaar met de liniaal
Online fittiesquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wajoo dikke fittie up in hurrr
Laat jullie piemels maar zien mannen ik sta klaar met de liniaal
begin je nou alweer over Lamon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
Jammer dat hier geen mensen meer zijn die heel snel boos worden.
Zoals Jordeeeh?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat 2Nutz nog wel mentale breakdown potentie heeft.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Chai het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, probeer ik netjes mijn koffiebekertje in prullenbak te doen in de trein; flikkert heel die prullenbak over de vloer. Mooi ergens anders gaan zitten.
Zit achter de door Gers' verkregen geraniums.quote:
Lamon wordt niet boos, die komt gewoon de volgende dag vriendelijk melden dat we niet zo anoniem zijn als we denken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
begin je nou alweer over Lamon.
Zo is dat, troep gewoon laten liggen natuurlijk, 't is toch zeker jouw trein niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, probeer ik netjes mijn koffiebekertje in prullenbak te doen in de trein; flikkert heel die prullenbak over de vloer. Mooi ergens anders gaan zitten.
Kneusquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
Sowiso het OVquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |