Ze stellen vaak ook wel onredelijke eisen hoor, en dat weten ze zelf eigenlijk ook wel. Beetje meer bluf mss....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:43 schreef MeloD het volgende:
Valt enorm tegen... Heb wel voor 1 dag in de week iets tijdelijks (zwangerschapsverlof) gevonden. Met heel veel mazzel overigens, solliciteerde voor een werkervaringsplaats, die ze me niet kon bieden ivm tijd tekort, maar kon wel zwangerschapsverlof overnemen...
Ik vind het ook zooooo lastig mezelf als beginneling/starter aan te prijzen. Eigk zijn álle banen te hoog gegrepen met je beperkte ervaring, maar ja, je moet iets hč.
Is ook zo, maar ze weten wie ze aannemen dus moeten ze daar niet over zeuren. Bovendien valt die begeleiding in de praktijk vaak nog wel tegen en zal je best veel zelf moeten uitzoeken, dus dat moet je eigenlijk ook meerekenen...... En zoals gezegd, de eisen zijn vaak onrealistisch (5 jaar werkervaring voor een startersfunctie en zoquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:35 schreef MeloD het volgende:
Ook gedaan, maar dan nog, je weet dat je behoorlijk wat begeleiding nodig zal hebben de eerste tijd, en dat vind ik zelf niet zo gemakkelijk/fair als ze je wel betalen naar een volwaardig medewerker
Succes!!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 10:09 schreef Tink89 het volgende:
Volgende week op assessment...Vooralsnog door goed nieuws
Je moet ook gewoon open sollicitatiesquote:Op maandag 28 mei 2012 18:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben ook volop aan het solliciteren, maar er komen weinig psycholoog-vacatures voorbij. Ben nu meer aan het kijken voor maatschappelijk werk, daar is nog wel "wat".
Aan de VU stelt het niet zoveel voor (helaas). Vijf vakken extra, maar dat is het ook. Ik had liever een onderzoeksprogramma gehad zoals bij Geneeskunde, maar dat is niet voorbehouden voor psychologen...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Julis het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor het Honours Programme. Had ik niet verwacht. Toch een beetje trots op mezelf
. Ik weet alleen niet of ik ervoor ga solliciteren. Iemand ervaring met het programma? Kost het echt veel tijd zoals er wordt beweerd? Ze zeiden bij ons dat je in ieder geval 10 uur per week eraan gaat werken (Universiteit Twente).
Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 28 mei 2012 18:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon open sollicitaties
sturen hoor, veel organisaties gaan eerst daar naar kijken voor ze uberhaupt een vacature zetten.
Hmm. Maar het staat wel goed op je cv, toch?quote:Op maandag 28 mei 2012 20:25 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Aan de VU stelt het niet zoveel voor (helaas). Vijf vakken extra, maar dat is het ook. Ik had liever een onderzoeksprogramma gehad zoals bij Geneeskunde, maar dat is niet voorbehouden voor psychologen...
Dat staat het zeker en als je de kans krijgt zou ik hem grijpenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 15:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmm. Maar het staat wel goed op je cv, toch?
Ik zit even naar het programma te kijken (zit zelf niet op die uni) en ik moet zeggen dat het er best interessant uit ziet... In de wetenschapslijn heb je bijvoorbeeld 12,5 ECTS voor een eigen project?quote:Op maandag 28 mei 2012 18:10 schreef Julis het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor het Honours Programme. Had ik niet verwacht. Toch een beetje trots op mezelf
. Ik weet alleen niet of ik ervoor ga solliciteren. Iemand ervaring met het programma? Kost het echt veel tijd zoals er wordt beweerd? Ze zeiden bij ons dat je in ieder geval 10 uur per week eraan gaat werken (Universiteit Twente).
En dan vooral het feit dat je daarvoor gevraagd bent....quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef SH. het volgende:
[..]
Ik zit even naar het programma te kijken (zit zelf niet op die uni) en ik moet zeggen dat het er best interessant uit ziet... In de wetenschapslijn heb je bijvoorbeeld 12,5 ECTS voor een eigen project?
http://www.utwente.nl/honours/
Tja, als je het interessant vindt moet je het vooral doen. Kunnen zeggen dat je 'honours student' bent geweest is wel echt een voordeel.
Bij de EUR werd elke student met gemiddeld een 7,5 of hoger gevraagd (en dat waren er best veel bij psych). Bij Twente zie ik alleen maar staan dat je je P in 1 keer hebt gehaald en dat je 'bij de beste studenten van je opleiding hoort' (dus wat nodigen ze uit; top 10%? 20%? bij Twente heb je dan 30-60 studenten te pakken).quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dan vooral het feit dat je daarvoor gevraagd bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |