abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:38:05 #26
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_109662992
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef Bastard het volgende:
Dat is inderdaad een slechte vergelijking, ik weet het. :')

Maar Robert kan misschien ook wel goede dingen aan kunnen dragen waar mensen wel wat mee kunnen? Ik weet het niet, ken m verder niet maar misschien in gesprek 1 op 1 dat hij hele aardige kan vertellen.
Ben zelf tarotist, ik zou ook een legging/reading kunnen geven waar iemand zich totaal niet in zou kunnen vinden, ben ik dan meteen een slechte tarotreader, nee denk ik niet.
Misschien wel. Daarmee ben je echter nog geen oplichter.
Dat wordt het pas als zou blijken dat je die 'readings' maakt met behulp van Facebook, twitter, enz. zonder dat er een kaart aan te pas komt.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_109663206
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een slechte vergelijking, ik weet het. :')

Maar Robert kan misschien ook wel goede dingen aan kunnen dragen waar mensen wel wat mee kunnen? Ik weet het niet, ken m verder niet maar misschien in gesprek 1 op 1 dat hij hele aardige kan vertellen.
Ben zelf tarotist, ik zou ook een legging/reading kunnen geven waar iemand zich totaal niet in zou kunnen vinden, ben ik dan meteen een slechte tarotreader, nee denk ik niet.
Dat niet, maar je zou kunnen vallen voor de verleiding om de resultaten iets mooier te maken. Dat is een hellend vlak. Zelfs wetenschappers tuinen erin.
Misschien is Van den Broeke wel meer dan alleen een oplichter.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:47:33 #28
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109663328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:38 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Misschien wel. Daarmee ben je echter nog geen oplichter.
Dat wordt het pas als zou blijken dat je die 'readings' maakt met behulp van Facebook, twitter, enz. zonder dat er een kaart aan te pas komt.
Oh ja dat zou kunnen inderdaad, maar dan vraag ik mij toch echt af wie ik dan voor de gek hou _O-
The truth was in here.
  donderdag 29 maart 2012 @ 18:50:17 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109663394
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Misschien is Van den Broeke wel meer dan alleen een oplichter.
Ja nogmaals ik ken hem verder niet, vind het moeilijk om er nou een goed oordeel over te vellen. De foto's die hij maakte van aliens kwamen voor mij wel heel nep over.
Als een plaatje die je snel voor de camera houdt en wegtrekt, krijg je hetzelfde effect denk ik. Nee zou voor mij inderdaad een reden zijn om niet naar hem te gaan voor een betrouwbare reading, maar ja dat ben ik.
The truth was in here.
pi_109723419
Ook zonder het genverbrander verhaal vind ik dat als iemand het licht ziet die dat beter voor zichzelf kan houden. Het lijkt me ook dat als zoiets gebeurt, zo iemand alleen nog maar dat licht wil zien en zich niet of weinig meer interesseert voor het aardse leven en daarmee verder gaat. In plaats van bijna wanhopig proberen mensen te doen geloven in je verhaal en hen te overtuigen van je eigen zogenaamde kwaliteiten ipv hen te leren hun eigen kwaliteiten te ontwikkelen. Het lijkt me dat je na zoveel ervaringen toch wel een levenswijsheid hebt ontwikkeld al was het maar als overlevingsmechanisme en dat zo iemand dat aan anderen kan leren. Maar in plaats daarvan probeert hij alle aandacht naar 'zijn gave' te trekken en lijkt hij vooral uit te zijn op een stukje acceptatie van anderen, alsof hij dat nodig heeft om gelukkig te worden. Als hij zoals hij zegt een gave heeft alsof hij tot de uitverkorene behoort dan heb je toch geen acceptatie, bevestiging of aandacht van aardse mensen meer nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')