Hoe die man aan die staart trokquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep gevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep geven
ik heb in thailand ook op dingen geredenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
Ik heb wel in Thailand op een olifant geredenpussymobile fyah
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?
Nee met dansende poedeltjes ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?
Op vieze aziaten zekerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb in thailand ook op dingen gereden
ROBOTSquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?
Wilde gok: Cirque du Soleil?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef fyah het volgende:
cause fyah AM the future![]()
terug ontopic: hoe heet dat circus met die 8-12 supergetalenteerde internationale danseressen weer? Die de hele show doen.
naaktdansen, maar met superveel klassequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, wat is dat voor show?
[ afbeelding ]
HAHA zo´n lekkere ladyboy gefixtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Op vieze aziaten zekerLekker zo'n Phong-Phi motherfucker aan je klitter laten likken
U LIKE SPICY FOOD LADY? likkielikkie
Jenna?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie is dat wijf die zo sloom praat? Ze is irritant
thailand is wel aan jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef fyah het volgende:
[..]
thailand is wel een van mijn beste vakanties tot nu toe
Dat programma vond ik ook altijd leuk. Van die heerlijk slechte TV programma'squote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Jenna?alleen al om hoe ze praat moet ik lachen
Ze deed mee met meisjes in de dop, tweede geworden als ik me niet vergis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |