quote:
Wacht tot je bij het stuk bent van die fucking lekkere Surinaamse presentatrice, ken jij d'r?quote:
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig vanquote:
Vraag Jumi, die sopt ook op deze man.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig van
Door zijn eloquentie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat vrouwen wegglibberen bij hem en ik snap er vrij weinig van
jatoghhhhhhquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kk harde nummers worden echt verneukt door YouTube-kwaliteit, dit is er één![]()
.
quote:
Meh hij is te skinnyquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet iemand wie die man uit deze clip is? Stoelglijdings als een malle
Was mij ook al opgevallen, hij heet Holden Nowell. Te gay en te skinny voor mijn smaak tho.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Weet iemand wie die man uit deze clip is? Stoelglijdings als een malle
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallen, hij heet Holden Nowell. Te gay en te skinny voor mijn smaak tho.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Chris Brown - Real Hip Hop Sh*t
http://www.worldstarhipho(...)wshh4Bo0ifu748cOwdDM
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers. Moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ziek hard vind
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers. Moet wel eerlijk zeggen dat ik deze ziek hard vind
.
Gecensureerdquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
Chris Brownquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conclusie: iedereen kan old skool rappen op een old skool beat, 50 Cent heeft ook wat van zulke nummers.
Naja geen idee of hij ook echt homo is maar hij heeft gewoon zo'n gay vibe over zich heen, zo'n skinny male model look zegmaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtEn gay, hoe dan
!?
Edit: Ik ben fucking dom, m'n pc staat vol met pics van die gast en ik herkende 'm niet![]()
Hij ziet er ook best wel gay uit hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Thanks. Hij is skinny inderdaad, maar zijn gezichtEn gay, hoe dan
!?
Edit: Ik ben fucking dom, m'n pc staat vol met pics van die gast en ik herkende 'm niet![]()
Niet geluisterd eerlijk gezegd maar gewoon Chris Brown alleen al isquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er dan slecht aan, onderbouw het eens? De beat staat sowieso als een huis, de comments zijn overwegend positief (die mensen op die site zijn niet je makkelijkste publiek), de lyrics, wordplay, punchlines, delivery, het klopt allemaal gewoon hoor. Jullie haten gewoon om het haten.
Als ik het niet had gepost of als jullie niet wisten dat het Chris Brown was reageerden jullie vast anders.
Dat vind ik dan weer een kankerirritant nummer, alleen die beat alquote:
Haha, die biet vind ik juist tantoehardquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een kankerirritant nummer, alleen die beat al.
Ja klopt man, zieke lyrics dit:quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er dan slecht aan, onderbouw het eens? De beat staat sowieso als een huis, de comments zijn overwegend positief (die mensen op die site zijn niet je makkelijkste publiek), de lyrics, wordplay, punchlines, delivery, het klopt allemaal gewoon hoor. Jullie haten gewoon om het haten.
Als ik het niet had gepost of als jullie niet wisten dat het Chris Brown was reageerden jullie vast anders.
quote:give me 4 quarters and i be riding in waters
i gust the wind in this game i just gotta fuck reporters
a nigger somersault 9, it’s not what the doctor ordered
it’s on your forehead, they record in
now i’m on the west coast, riding in that …
with a couple killers who be hiding from the popo
know they got the best smoke, feel like you in slow mo
but i don’t speak that shit so know that want no promo
… yeah we hard bitch, cause everywhere i go i feel like i’m a target
i’m a star, you just start shit
super hero … fist, like i’m clark kent
superman, … check, look
see the way … make double i guess you can say i’m gipsy
i’m all about my hustle like my first name nipsy
breathe it from me i won’t so i be wherever chris be
i’m the next to blow believe it or not, ripley
biggest thang in l.a. how can you miss me?
tell the bank tell them keep the hundreds extra crispy
cash move everything around me,
i see her mouth to dream really saying shit like the lips…
a lot of chips on my team for the common coach
my dick game got the bugging call them cockroach
… i don’t fly coach
nigger i’m 6 so when i spit it’s fucking gross
that’s dope, nigger that’s dope, i … in the bitch
and i ain’t ever seen the slopes
californication, i’m rapping the west coast
east side, young niggers, my cousins are straight …
can’t fight the feeling, yeah, yeah, yeah, yeah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |