Ja klopt man, zieke lyrics dit:quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is er dan slecht aan, onderbouw het eens? De beat staat sowieso als een huis, de comments zijn overwegend positief (die mensen op die site zijn niet je makkelijkste publiek), de lyrics, wordplay, punchlines, delivery, het klopt allemaal gewoon hoor. Jullie haten gewoon om het haten.
Als ik het niet had gepost of als jullie niet wisten dat het Chris Brown was reageerden jullie vast anders.
quote:give me 4 quarters and i be riding in waters
i gust the wind in this game i just gotta fuck reporters
a nigger somersault 9, it’s not what the doctor ordered
it’s on your forehead, they record in
now i’m on the west coast, riding in that …
with a couple killers who be hiding from the popo
know they got the best smoke, feel like you in slow mo
but i don’t speak that shit so know that want no promo
… yeah we hard bitch, cause everywhere i go i feel like i’m a target
i’m a star, you just start shit
super hero … fist, like i’m clark kent
superman, … check, look
see the way … make double i guess you can say i’m gipsy
i’m all about my hustle like my first name nipsy
breathe it from me i won’t so i be wherever chris be
i’m the next to blow believe it or not, ripley
biggest thang in l.a. how can you miss me?
tell the bank tell them keep the hundreds extra crispy
cash move everything around me,
i see her mouth to dream really saying shit like the lips…
a lot of chips on my team for the common coach
my dick game got the bugging call them cockroach
… i don’t fly coach
nigger i’m 6 so when i spit it’s fucking gross
that’s dope, nigger that’s dope, i … in the bitch
and i ain’t ever seen the slopes
californication, i’m rapping the west coast
east side, young niggers, my cousins are straight …
can’t fight the feeling, yeah, yeah, yeah, yeah.
Die lyrics heeft iemand totaal verkeerd verstaan en uitgetypt, hou ze er maar bijquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt man, zieke lyrics dit:
[..]
Hij is ook gay, kijk maar naar die reacties.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Chris Brown![]()
En dan te bekenden dat ik op mn 16e verliefd op hem was haaahahaa__!
[..]
Naja geen idee of hij ook echt homo is maar hij heeft gewoon zo'n gay vibe over zich heen, zo'n skinny male model look zegmaar.
Nee, nooit eerder gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wacht tot je bij het stuk bent van die fucking lekkere Surinaamse presentatrice, ken jij d'r?.
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Alles en iedereen is gay vergeleken met
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagherquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is dat? Een jonge Herman Brood ofzo?
Zag ik aan de url jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat, mijn katoenplukkertje, dat is Liam fucking Gallagher
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Liam heeft kkdikke skitta en swagt d'r op losquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
Damn zo onsmakelijk gewoon die vent
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef Juminelle het volgende:
Sinos, we verwachten pics van je nu je hier post.
Dit i.c.m. je eerdere uitspraak van vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als dit het toonbeeld van mannelijkheid moet voorstellen zal zelfs ik gaan kutjelikken![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
En nee ik ben geen wannaBI zoals al die Fernandeswijfjes.
No offence
Geef je vader een knuffel namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Co-sign. Oh wacht. Maar toch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Damn zo onsmakelijk gewoon die vent
quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
Oh god, mama vroeg aan mijn vader wat een bangalijst was, zegt ie ja dat is iets waar jij wel tussen past
Je bent gayquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vaderquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geef je vader een knuffel namens mij.![]()
![]()
mocht je vader mij willen pijpen, doe je ook dat soort dingen namens hem?quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vader
Ik mag je mijn piemel geven namens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag jou een knuffel geven namens mijn vader
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Techniquequote:
Uhm, staat niet op de planningquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hey you. Ga je 17 april naar Immortal Technique?
Niet dat ik weet. Alhoewel Grizzly het overwoog volgens mij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uhm, staat niet op de planning, gaan er meer van hier?
Oh ok. Nja, weet niet. Moet helemaal uit Zuid-Limboland komen hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Alhoewel Grizzly het overwoog volgens mij.
Ik twijfel ook nog. Het is wel ziek goedkoop en IT is echt tof live
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijnquote:
Wat speel jequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijn. HE CB
![]()
![]()
.
Tevens net een potje Fifa gespeeld, stond snel 0-2 achter, na zo'n 75 minuten alweer 4-2. Nu ragequit hij.
Ik niet iigquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Uhm, staat niet op de planning, gaan er meer van hier?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze nog geen millionair zijn. HE CB
![]()
![]()
.
Fifa 12quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat speel je? Fifa street? Goed plan wel, ik ga zo ook weer eens een keer gamen als een malle
Al een aantal weken niet gedaan.
quote:
League 2.quote:
Whehe, herkenbaar. Ik heb MW3 inmiddels gekregen dus ga 'm zo even uitproberenquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fifa 12. Ik was er eerst op uitgekeken en verslááfd geraakt aan MW3, nu is het weer omgekeerd
.
Is dat serieusquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1509678079
Die post over dennispwnd
enne wie is dat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
Die post over dennispwnd
Die lees ik net ook ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:30 schreef Milou__ het volgende:
Die post over dennispwnd
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoedquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die lees ik net ook ja.Aan de ene kant een toffe actie maar andere kant ook best sad van die andere vrouw.
Ja dat welquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoed
Komt een Anchorman II hequote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd.
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:35 schreef JackieBrown het volgende:
Wat staat er dan over dennis? Heb geen facebook.
Do share. Bvd.
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eigenlijk sad dat ze op facebook aandacht zoekt maargoed
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Deathlift or Die.
Anchorman kan niet minder dan briljant zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]hopelijk doen ze het goed, sequels zijn soms jammer. Net dat Conan filmpje gekeken
Dit ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ook, maar ook van die oudere vrouw. Je moet elkaar toch wel kunnen vertrouwen als je zulke pics stuurt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo kankerchill die Facebook van m'n projectgroep @ school, nu kan ik gewoon zoveel shit wél zien.
OkeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No homo trouwens, bedenk ik me nu. Niet dat ik dit zo graag wil zien ofzo hè.
Lol boefje die dennis
thanks tho![]()
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een split second hoopte ik op jouw FB na het lezen van die naam.
You tease.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zonde wel, ik heb ook allemaal van zulke badkamer pics op mijn FB staan.
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
sowieso 7951 likes in 6 uur is crazy
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbijquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
toen ik net keek stond hij nog op 6890 ofzo
ik ben gestopt met die reacties lezen nadat iedereen zei 'ik ken je niet maar....'quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij ook, toen ik de reacties gelezen had 1000 erbij
quote:
Echt he, alles vind ze eng.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:41 schreef Juminelle het volgende:
DIe blonde pussy vind ik echt hinderlijk.
Hoe die man aan die staart trokquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
Precies wat ik dacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind die olifanten zielig man. Ik weet hoe ze getraind worde en dat is echt niet chill.
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep gevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb dat met leeuwen en tijgers. Hoop altijd dat ze in het circus die temmer een flinke mep geven
ik heb in thailand ook op dingen geredenquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:58 schreef fyah het volgende:
Ik heb wel in Thailand op een olifant geredenpussymobile fyah
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze willen wilde dieren in het circus toch afschaffen?
Nee met dansende poedeltjes ofzo.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?
Op vieze aziaten zekerquote:Op donderdag 29 maart 2012 20:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik heb in thailand ook op dingen gereden
ROBOTSquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat wil men dan? Een circus met gedomesticeerde dieren?
Wilde gok: Cirque du Soleil?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:03 schreef fyah het volgende:
cause fyah AM the future![]()
terug ontopic: hoe heet dat circus met die 8-12 supergetalenteerde internationale danseressen weer? Die de hele show doen.
naaktdansen, maar met superveel klassequote:Op donderdag 29 maart 2012 21:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ah, wat is dat voor show?
[ afbeelding ]
HAHA zo´n lekkere ladyboy gefixtquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Op vieze aziaten zekerLekker zo'n Phong-Phi motherfucker aan je klitter laten likken
U LIKE SPICY FOOD LADY? likkielikkie
Jenna?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Wie is dat wijf die zo sloom praat? Ze is irritant
thailand is wel aan jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef fyah het volgende:
[..]
thailand is wel een van mijn beste vakanties tot nu toe
Dat programma vond ik ook altijd leuk. Van die heerlijk slechte TV programma'squote:Op donderdag 29 maart 2012 21:14 schreef junamii het volgende:
[..]
Jenna?alleen al om hoe ze praat moet ik lachen
Ze deed mee met meisjes in de dop, tweede geworden als ik me niet vergis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |