wrm noem je ze vader voglequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Chickies hosseleeeeeen.![]()
![]()
Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
Yeah, nog een oost turk hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:00 schreef Blocko het volgende:
Ik heb nog altijd in me hoofd zitten dat een of andere buizerd/arend (idk in ieder geval een enorm groot beest met vleugels) in ons dorp ergens in Ardahan een duikvlucht nam om vervolgens vlak voor mijn en me vaders neus een kip mee te nemen.
Me vader besloot hem achterna te rennen want die zag hem al aankomen van boven. Hij had hem bijna, altans zo leek het.
Echt heel indrukwekkend
Tabi jongeh Ardahan4evurquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog iemand die uit Doğu Anadolu komt?.
Wereld was leuker toen we kleiner waren. O_+. Vaders en moeders zijn dan echt helden, ja.
Wmja ging niet goed dusquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Chickies hosseleeeeeen.![]()
![]()
Als ie een kip kan optillen, moet het wel een flinke vogel zijn geweest.
Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:46 schreef zarGon het volgende:
Waar heb je glasvezel voor nodig man..
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstadquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef Arcadia het volgende:
Owja, Rotterdam is echt, sfeerloze kutstad. Wel mooie meisjes overal
Roosendaalquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstad
Neem mijn comment vooral serieus. Ik maar denken datquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want jongens overdrijven nooit en patsers spreken de volledige waarheid..
Wel weer opmerkelijk dat je met zulk verweer komt, zelfs wanneer er iemand is gestorven.
Wat is dat nou weer voor gare vergelijkingquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:39 schreef Bilge het volgende:
"Remember what risk the nations of Europe ran, not so many centuries ago of being overwhelmed by the Turks, and how ridiculous such an idea now is! The more civilised so-called Caucasian races have beaten the Turkish hollow in the struggle for existence. Looking to the world at no very distant date, what an endless number of the lower races will have been eliminated by the higher civilised races throughout the world."
Wil jij fittie. Was trouwens op Turkse consulaat, was zo meisje die op jou leek. Zat hele tijd te staren. Ik dacht, zit ze nou te staren omdat het Jaleesa is en mij herkent. Maarja, toen ik dichterbij kwam, was het niet jij. Meisje zwom volgens mij in parfum, werd zo benauwend elke keer als ze langsliepquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Tsssss.. Ik ben straks weer in Roosendaal, die sfeerloze kutstad
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hem de kans gaf om een discussie te voeren. Ik zou nadat ik heb aangegeven er geen behoefte aan te hebben gewoon de deur sluiten. Vooral als ik merk dat-ie hardnekkig is door o.a. te vragen naar de hoofdbewoner.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha een of andere Cihan (weet niet exact is alweer een paar weken geleden) kwam aan de deur om glasvezel te verkopen.
Volgens Cihan was vodafone de beste en moesten we daarom overstappen van Ziggo (Hij wist zelfs het pakket dat we hadden). Cihan was echter niet op de hoogte van het feit dat we morgen een snelheidsverhoging naaaar 50Mbit per seconde krijgen. Maar als een echte Turk besloot Cihan gewoon in discussie te gaan. Dus echt heel succesvol was hij niet.
HIj vroeg trouwens ook meermaals naar de "hoofdbewoner" toen hij merkte dat die aan mij niets kwijt kon.
Enne als je dit leest Cihan: Slm Cihan nbr?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |